lukas Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 TAK,TO ,JUŻ KONIEC,WE WTOREK GAŹNIKI ZNIKAJĄ Z MOJEJ P10,MAM JUŻ SERYJNY MONOWTRYSK GOTOWY DO MONTAŻU,PEWNIE WE WTOREK BĘDZIE ZAMONTOWANY A co do dzisiejszego DYNO DAY to totalna porażka,mimo wałeczków od Świątka wynik mizerny 126.5 km/165nm[poprzednio bez wałków 125km/159 nm]projekt niezły było lepiej znacznie jak seria ale spodziewałem sie dużo lepszych osiągów... tak że projekt ten zostaje uśmiercony,nyska idzie do sprzedaży,a przyszłość pokaże co z tego wyniknie,i jaka będzie moja nowa primerka :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 szkoda tylko pracy :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 szkoda tzn ze swiatki daly d*py czy to wina gaznikow? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 te gazniki to porazka - totalny brak zsychronizowania i wystrojenia co zrobic taka polska rzeczywistosc (ah ci fachowcy...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 to co Lukasz dobic Cie czy juz nie :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Daj spokój nie ma co męczyć chłopaka - nie udało się kompletnie nic z tym projektem - Seryjna P10 na wielopunkcie pojechała by niestety tą gą gaźnikową jak sie masz... Czakamy na nowe zakupu - tzn P10 GT - wtedy te wałki świątka zadziałąją i to po męsku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 nie no spokojnie Kuba. zartuje tylko, zobacz do innego tematu jak Lukasz pyta sie wczoraj wieczorem, kiedy sie wreszcie ustawimy.... http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13076 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Żeźnik ! ! ! Chociaż teraz wogle nie ma przyczepności na drogach więc wszytko się może zdarzyć... Ps. dzisaj chyba nie odbiorę twojego 150konnego wyrkesu z hamowni panie GREG76 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted February 10, 2006 Author Share Posted February 10, 2006 coś długo mi się schodzi z niszczeniem pomysłu gaźników/jak nie urok to .../w srodę już były zdjęte z fury,siedział zamontowany monowtrysk,ale okazało się że kupiłem wtrysk który nie podaje paliwa[nawet na krótko podłączony nie daje ani kropelki]mechanik zarzucił znowu gaźniki,dodatkowo zaślepił jakiś otwór którego wcześniej nie zauważyliśmy-no i na benzynie autko niesamowićie przyśpiesza[wcześniej muliło się jużna 6500 obr,a teraz nawet przy 7500 nie ma dość] ale nie zmienia to faktu-gaźniki będą historią już od poniedziałku,mam już drugi wtrysk,nyska szuka nowego własciciela,a ja szukam nowej nyski :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Ho Ho może to było przyczyną takiego mulenia i nierównej pracy ? G-Techa i pomiary, postaw sobie szlachetny cel, jak bedize poniezej 8 sek do 60mil to zostaw prime jak gorzej to sprzedawaj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.