Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] z silnika po otwozeniu korka oleju dmucha powietrze 97r.


Gość seba.boss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich pasjonatow Nissana

 

W piatek 20.01.06 kupilem Nissana Primere 1997r. przejechane ma 144000 do 132000 byl serwisowany w Nissanie w Hamburgu.Wczoraj jek przyjechalem do domu i otwozylem korek od oleju to z tamtad dmucha powietrze a dotego obroty nawet jak sie rozgrzeje to obroty silnika sa nieraz na 750 a za piec minut na jalowym biegu sa na 1200.Jezeli chodzi o kafort jazdy to jest super wydaje mi sie ze silnik mocy nie stracil silnik jest 1,6 l i ma 66KW i 90PS (90 koni).Niebardzo wiem jak mam temu zaradzic a nie jestem mechanikiem ani znawca.Jakby ktos znal takie problemy to napiszcie.

 

Pozdrowienia Sebastian z Kiel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie to 144000 km to on miał w 2001r. Już nie jedna osoba , równiez na tym forum, się przekonała że na zachodzie też kręcą liczniki i kombinują jak zatuszować przeszlość auta.

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wien ale w dowodzie rejetracyjnym jest jeden wlasciciel facet ma 66 lat.Ksiazka z inspekcjami i rachunki z inspekcji sa bez zastrzezen i wszystko jest orginalnie z salonu Nissana i pisze dokladnie kiedy byla inspekcja i na ilu kilometrach.

 

pozdrawiam sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich pasjonatow Nissana