VQPower Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 tak sobie mysle choroba ze wszyscy pisza o tuningu swoich almer, primer i innych nismo. moze my popiszemy jak stuningowac nasze V6 tki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 zdecydowanie jestem przeciwnikiem tuningu zewnętrznego, wyjątkiem są oczywiście alu, które kupuje już z rok ale zawsze mi kasy brak nic specjalnie przy niej nie zrobiłem, wyciąłem EGR, skróciłem dolot i zamontowałem stożek, no i oczywiście zmieniłem skrzynie biegów z automatu na manual :wink: , tłumik też mam mniej skomplikowany niż był :wink: ciekawą rzeczą jest to że wyrzuciłem zwężke w dolocie i gaz płynie bezpośrednio, jest oddzielny filtr do gazu (od malucha) tak więc jak jade na gazie to ciągnie z filtra maluchowego a jak na benzynie to ze stożka. jak będzie cieplej (czyt. na wiosne :wink: ) to coś jeszcze zrobie, ale co to sam niewiem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 dawaj y-pipe jaca. zapytaj psujanta jak to odmienilo jego maxi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Wacu powiedz dokładnie o co chodzi, nie wykluczone że sie tym zainteresuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Wacu powiedz dokładnie o co chodzi, nie wykluczone że sie tym zainteresuje wroce do domu to ci zapodam foty. bedzie jasniej :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 ok tak szybko w skrocie. mamy 2 banki z cylindrami. kazdy bank ma swoje kolektor wydechowy. rura laczaca oba kolektory pod silnikiem nazywana jest y-pipe. ma ona wbudowane w siebie 2 extra katalizatory po to aby byly spaliny czystsze na zimnym silniku (jednym slowem zbedna rzecz). do tego dochodzi to ze fabryczna y pipe w maximie na zgieciach jest zwezona co spowalnia przeplyw spali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 myśle że u mnie juz tego niema, jak wymieniałem tłumik to cały, od kolektorów, ale poczekam na fotki i zobacze dla pewności co mam pod autem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 naprawde warto zainwestowac w jakas lepsza Y-pipe. im blizej silnika tym porzadny wydech daje wieksze efekty, dlatego ze spaliny zaraz po wyleceniu z glowicy maja najwieksza predkosc i temprerature i kazdy zator powoduje straty mocy. dlatego na 1. miejscu jesli chodzi o efekty jest kolektor a zaraz po nim fragment wydechu biegnacy do srodkowego tlumika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 no do maximy nie ma kolektorow dajecych sporo mocy. max 2-3 konie. ale to trzeba kupic caly zestaw 2 kolektorow i y-pipe za 800$ :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 na googlu znalazlem takie porownanie: jezeli u Ciebie siedzi taki kolektor jak ten po prawej na zdjeciu to w nim ewidentnie drzemia rezerwy mocy, tyle ze to juz niestety kosztuje. dlatego na poczatek Y-pipe jest doskonalym rozwiazaniem - koszt znacznie mniejszy a efekt tez dobry i wkres porownawczy seryjny kolektor vs. hot shot: http://www.hotshot.com/graphics/ns3017page.html wszystko dotyczy maxi '02 ale zawsze jest to jakies porownanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 wszystko dotyczy maxi '02 ale zawsze jest to jakies porownanie jeszcze nikt o tym nie wie, ale kolektory z maxi 02-03 pasuja idealnie do maxi 95-99. nie wiem jak z y-pipe, mysle ze podobnie jednakze hotshots-ow jeszcze nikt nie testowal na hamowni (maxima95-99). wiem jednak. porownujac moja y pipe do zestawu kolektorow i y-pipe firmy cattman wypada bardzo dobrze, generujac o tylko 4 konie mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 ty link do tego o czym mowie zestaw firmy cattman http://www.customenterprise.com/viewer/sho...asd/scspid/1525 a tu sama y pipe http://www.customenterprise.com/viewer/sho...1/vts/design017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 jednakze chcialbym dodac iz sama y pipe nic nie da jesli do silnika nie doprowadzimy extra powietrza. dlatego polecaja do tego CAI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 zestaw firmy cattmanhttp://www.customenterprise.com/viewer/sho...asd/scspid/1525 no to pięknie wygląda, nie pytam ile kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 jedyne $999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 dlatego mowie ze nie warto kupowac calego kitu. lepiej sama y pipe ktora powinni byc w stanie zrobic polscy "wydechowcy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 jest taki tłumikarz w Zielonce co mi robił tłumik, podjade w tygodniu i sie zapytam co, jak i za ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 jest taki tłumikarz w Zielonce co mi robił tłumik, podjade w tygodniu i sie zapytam co, jak i za ile zapytaj o to (pierwszy obrazek od gory): http://www.customenterprise.com/viewer/sho...1/vts/design017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Taki Y-pipe warto zrobić z kwasa - naprawdeeeeeeeee wyjdzie bardzo korzystnie cenowo w stosunku do oferowanych przyropstów mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Taki Y-pipe warto zrobić z kwasa - naprawdeeeeeeeee wyjdzie bardzo korzystnie cenowo w stosunku do oferowanych przyropstów mocy. powiedz mi, tak orientacyjnie, jaki jest koszt takiego y-pipe, jak pojade do tego gościa zebym wiedział czy niechce za dużo, z kwasa pewnie drogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 no widze ze koledzy beda tuningowac furki ,no to ktory bedzie robil costakiego jak to........ http://www.evolution-autodesign.com/projects/maxima.htm :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Taki Y-pipe warto zrobić z kwasa - naprawdeeeeeeeee wyjdzie bardzo korzystnie cenowo w stosunku do oferowanych przyropstów mocy. powiedz mi, tak orientacyjnie, jaki jest koszt takiego y-pipe, jak pojade do tego gościa zebym wiedział czy niechce za dużo, z kwasa pewnie drogo taka zabawka w stanach od 160$ do ponad 300$ biorac kolektory cattman to jzu konkretna cena 1000$. jednakze kolega psujant zdobyl taka w polsce za 500zl. PS. psujant popraw mnie jesli sie myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Panowie temacik ciekawy i zawsze można cos ciekawego wymyslec. Moj ideał wyfglada tak http://www.cardomain.com/ride/212763. A jesli chodzi o przeróbki Maximy to wszystko z umiarems przedewszystki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Moj ideał wyfglada tak http://www.cardomain.com/ride/212763. 100 % sie z tobą zgadzam, od dziś to jest też mój ideał :wink: jaka tam jest fela ? ile cali ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 19"x8.5" Mille Miglia Evo5 Wheels Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.