Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

GA16DE + turbo = Dzieło Sztuki :)


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wizualnie i technicznie bardzo ciekawy projekt uturbienenia GA16DE, silnik całkowita serja bez odpręzania itd... osiągnieto z niego ok 200KM na silniku - piknie.

Prosze oto materjał:

http://www.nissanperformancemag.com/november02/project200sx/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie powstalo z myślą o żadnych wyścigach - tylko po to zeby dawać więcej frajdy właścicielowi - to tak samo jak u mnie nie mam żadnych szans na zawodach a jednak będe sobei startować żeby sprawdzić co przyniosły moje mody :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, tak samo i ja robie mody żeby mieć satysfakcje i radość z jazdy a nie żeby mieć najmocniejsze auto w Polsce :)

a odnośnie projektu to bardzo ładnie wykonany, najbardziej mi się podoba że jest mało spawów w orurowaniu, a jak są to bardzo ładne, a tak na marginesie 10psi to ile barów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 podzielić na 14,5 daje nam 0,68 bara :)

Rewelacyjna moc jak na takie doładowanie - napewno jest ono bezpeiczne dla GA16DE ale ciekawe co by bylo jakby mu bara zapodać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki zjedzcie na ziemie...

Fakt ze nie mogę sie w 100% opeirać tylko na wiedzy z netu (USA głownie) ale wydaje mi się ze przy dobrym Ic 1 Bar jest jak najbardizej znosnym doaldowaniem dla calkowicie seryjnego SR20DE nie wiem jak w przypadku GA16De...

 

GRE sam zresztą wiesz ze smigaleś na 1 Barze i to w takich warunkach że kazdy inny silnik nie wytrzymal by 5ciu miunut pracy a mialeś:

- dopręzony motor

- zaplony nie pocowane i stuk jak cholera

- niedolane - ubogo tek że powinno dziury w tlokach wypalić po 30 sekundach

- juz nie wspomne o niewlsciwych swicach zaplonowych

- Trubina malutka ktora przy jednym barze doladowania dawala kosmiczne cisnienia na kolektorze wydechowym

 

I To jezdzilo jezdzilo i z tego co wiem nie oszczedzałeś motoru, taka HONDA poweidzmy silnik K20A w takich warunkach wytrzymał by moze minute no moze 80sekund pracy zanim by się stopił !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w koncu sie wysrało i kasa poszła sie pierd....! a wiadomo ze zaden z nas nie ma takiej kasy zeby robic to od początku(mimo tego że każdemu życze zapasowego skutego silnika nw garazu)!!!

KUBA NASZE SILNIKI SĄ WYTRZYMAŁE ALE NIE NIESMIERTELNE, A SZKODA :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GRE sam zresztą wiesz ze smigaleś na 1 Barze i to w takich warunkach że kazdy inny silnik nie wytrzymal by 5ciu miunut pracy

coobcio..nioeprzeceniaj tak silnikow nismo :P

acord vtec '04 dostal od nas 0,9 i niesmigal 5 min....:P

corolla 1,4 tez dostala 0,8 i jej to niebolalo....

niemowiac o mitsu eclipse ktore kochaja miec w doladowaniu jedynke z przodu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety niebylaa hamowana na tym doladowaniu...

na 0,5-0,6 na czym jezdzi ma 150 konikow....(seria 75)

ps: niestety slabe czasy kreci na 1/4.......bo........

 

 

.....ma zabudowe audio wazaca prawie 300kg :lol: :lol:

 

 

ps2: mozna ja skreslic z przykladu...ona byla odprezana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety niebylaa hamowana na tym doladowaniu...

na 0,5-0,6 na czym jezdzi ma 150 konikow....(seria 75)

ps: niestety slabe czasy kreci na 1/4.......bo........

 

 

.....ma zabudowe audio wazaca prawie 300kg :lol: :lol:

 

 

ps2: mozna ja skreslic z przykladu...ona byla odprezana...

 

znow bede sie czepial detali ale corolla 1.4 75 KM :?: ktory to model :?:

czy moze przypadkiem troche zanizona moc :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

przecież cały czas gadka była o silnikach z dołożoną turbosprężarka ale bez dodatkowych modyfikacji w bloku i głowicy, to po co wtrącać te w których oryginalny został sam blok. Własnie, corolla 75 konna to jakas nieteges :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

ta corolla ma nieco więcej modów mechaniki niz samo dołożenie sprężarki

 

"MODEL: Toyota Corolla

SILNIK: 1.4 16v N/A (oznaczenie kodowe 4EFE)

 

Modyfikacje

 

Silnik w trakcie prac

Remont silnika, utwardzone, kulowane korbowody, tloki JE Piston, kompresja 8.8:1, obróbka głowicy, turbosprężarka Garret GT25 polerowana, rozwiercona.

Układ dolotowy

Polerowany układ dolotow ze stali kwasoodpornej, bov by Properr, intercooler PXS, rozwiercona przepustnica.

Układ wydechowy

Kolektor wydechowy PXS, 2,5” układ wydechowy ze stali kwasoodpornej,tłumik przelotowy.

Układ wtryskowy

Pompa Walbro 190, wtryski 350ccm. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...