Gość orzel-jak Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Rozumiem ze niemozesz jej wyciągnąć ze skrzyni. Trzeba ją wyważyć łyżką. Poprostu na końcówce w skrzyni jest zabezpieczenie rozpierające i wymaga troche siły zeby wyskoczylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jonzi Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 No tak ja też wymieniałem 2 tygodnie temu - lewą półoś w mojej P10 którą jeżdżę 5 lat. Poprzedni właściciel od którego kupiłem furę też wymieniał w tym samochodzie lewą półoś. Po prostu ten model tak ma - w P10 oraz w P11 problem istnieje - mianowicie półoś jest zwężana w jednym miejscu tam to też jest założony gumowy tłumik drgań - idealne miejsce dla korozji - po prostu złe rozwiązanie konstrukcyjne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość euyot Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Tyż mialem zerwan/ukręconą półoś lewą. Fajnie to wygląda, jakby ktoś plasteline ukręcił. Cena za półoś 220 złoty. Pan na allegro sam na terenie warszawy dowozi. (Kupiłbym w tej firmie w Toruniu ale sie spieszyłem). troche mnie ta wymiana niestety kosztowała. bo i jakieś spinki i osłone przegubu i olej dolewali i i smar kupili, żarówke wymienili... ze względu na terminy musiałem sie pogodzić z wydatkiem 500 złoty. no masakra wiem. Pan mechanik nie założył gumy tłumiącej ciekawe czy to bedzie miało wpływ (przy 80 km/h - na piątce mała wibracja na pedale gazu jest ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.