Guest bun Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 GA16DE + CAI + zaplon +porting ;] tylko czy spodziewac sie 10 kucykow czy ilu?? no i kto by sie w kuj-pom tego podjal (najlepiej klubowicz)? ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 zrob to sam... bedzie najlepiej smakowalo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bun Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 napewno ale wolalbym jednak zeby ktos doswiadczony przy tym dlubal a ja moge pomoc ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 cai zrobisz spokojnie sam nie ma co popsuc porting jak sie postarasz i zrobisz to wedlug instrukcji z forum tez powinno byc ok. co do zaplonu to podjedz do jakiegos zaufanego fachowca i powiedz zeby ci na tyle przyspieszyl zaplon zeby nie bylo stukowego (ale i tak najlepiej to ustawia coobcio tyklo nie mam czasu zeby do niego skoczyc :cry: ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bun Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 generalnie CAI to bym sie podjal ale jesli chodzi o porting to bez kogos kto to robil i to najlepiej nie raz wogole nie podchodze do tematu, poza tym najlepiej to by bylo podjechac do kogos na caly dzien i to skleic ladnie ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 zawsze bedzie mozna na kogos zgonic :P poczytaj forum... zobaczysz ze grzebanie przy autku nie jest takie straszne a pozneij sam zadecydujesz czy dasz komus do zrobienia czy zrobisz samemu trzymam kciuki za osiagi ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Wszystko to zrobisz spokojnie sam ja po tym mialem 17 koni przyrostu... aha, i jeszcze wywal kata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bun Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 tak tak wiem ze to proste ale jednak wolalbym zeby ktos z doswiadczeniem patrzyl mi na rece ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 posluchaj Samiego :!: chlopak wie co mowi. popatrz na jego wyniki w klasie profi za zeszly sezon http://www.sss.org.pl/index.php?rok=2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 wyniki to raczej dzieki odelzeniu, ale dzieki i tak powaznie... najpowazniejsze z tych modow to chyba porting, ale i tak... pol dnia i zrobione, a jaka satysfakcja... popsuc niczego nie popsujesz, a nic nie da Ci takiej satysfakcji jak samodzielne upapranie sie silnikiem swojego samochodu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bun Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 zaplon juz jest tylko teraz porting czy CAI i kawalek wydechu jak radzicie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 z tego co coobcio w innym temacie pisal porting w ga nei ma sensu... wiec teraz chlopie jedziesz z CAI... ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bun Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 niby nie ale sprawdzic co i jak nie zaszkodzi a CAI jak narazie oddalil sie w czasie ale mam nadzieje ze na pomorski mi sie uda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 porting może i nie jest trudny........ ale przydało by się żebyś też splanował głowice i rozwiercił kanały ssące i wydechowe a potem je wypolerował i wcale to nie jest takie proste bez odpowiedniego sprzętu teraz może bierz się za wydech, nie wiem ile chcesz kasy na to przeznaczyć ale dobrze by było zrobić kolektor 4-2-1 i reszte przelocik z końcowym tłumikiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Wszystko to zrobisz spokojnie sam ja po tym mialem 17 koni przyrostu... aha, i jeszcze wywal kata Sami ja widze, ze Ty na prawde wierzysz w te wyniki z hamowni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 150nm i 170km wyniki nierealne w przypadku SR20... Moment jak w 1,6... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 w konie wierze, w nm nie tak jest wygodnie pojedziemy na hamowanie jeszcze raz i zobaczymy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 tym razem wyjdzie na owrot 170Nm i 150Km Nie no troche czasu minało ten typ od hamowni mam nadzieje żę ogarnął już temat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Tym razem pojdziemy z Samim do konkurencji Ciekawe, ktore GTi bedzie zdrowsze, heh! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bun Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 niestety ale chyba jednak plan podkrecania umrze... niewiele malych (malo kosztownych) rzczy ktore moga cos dac w jednopunkcie... chyba czas sie rozejrzec za P11 GT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.