Gość Misiek_okecie Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila. Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekGP Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Gdybyś miał problem z pierścieniami to silnik brałby olej i miał słabszą kompresję. Prawdopodobnie są to zawory - myślę, że skoro po rozgrzaniu jest ok to nie ma co sie przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Dokładnie jak kolega wyżej, a konkretnie pewnie popychacze hydrauliczne. Jakiego używasz oleju??????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Jakie popychacze hydrauliczne? :shock: toż to chyba nasze machinki mają regulacje na płytkach :?: Dla mnie to ewidentnie łańcuszek Ci klepie. Albo się wyciągnął albo napinacze do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 No jak to nazwali w książce cytat "Popychacze i hydrauliczne regulatory zaworów". Więc chyba chodzi o popychacze hydrauliczne. Owszem płytki też są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 w 1,6 i 1,4 w n15 i n14 są popychacze i hydrauliczne popychacze zaworów i nic si ni reg. płytkami choć i one są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila. Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy? no nie sprzedaj ta n15tke i kup sobie porzadna almerke :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 to walenie to na pewno nie pierścienie, bo niby co by miało walić? Uszkodzenie pierścieni objawia się wyłącznie spalaniem oleju i spadkiem kompresji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietia_pk Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Sprawdz ciśnienie sprężania to będziesz wiedział na pewno co jest na początek samym silniku a później z wlanym olejem tak po 100g do cylindrów i wtedy będzie wiadomo jak z olejem będzie wyzsze to pierścienie a jak nie to zawory (jakoś tak mi kiedyś tłumaczyli) a ciśnieniomierz do benzyniaków możesz kupić zajakieś 30-50 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość francuzik2 Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Hej! Mialem po zapaleniu głośną prace silnika autka zwlaszcza rano. W warsztacie stwierzdili że to rozrząd. Wymiana na nowy załatwila sprawę i mam spokój.Nie warto wymieniać napinacza i jednego łańcuszka bo po jakimś czasiue i tak będziesz musial ponownie wymieniać rozrząd. Pozdrawiam .Francuzik2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila. Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy? no nie sprzedaj ta n15tke i kup sobie porzadna almerke :)) A od kiedy N16 to porzadna almera?? :twisted: Oleju nie bierze klamerka, te "tuc tuc tuc" po odpaleniu swiezym jest glosne ale przestaje potem walic ale ogolnie wzrosla glosnosc silnika, przy 90 juz jest bardzo glosno. Nie wiem co jest. Wymienie rozrzad i sprawdze ta kompresje.....jak tylko przednia szybe wymienie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila. Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy? no nie sprzedaj ta n15tke i kup sobie porzadna almerke :)) A od kiedy N16 to porzadna almera?? :twisted: Oleju nie bierze klamerka, te "tuc tuc tuc" po odpaleniu swiezym jest glosne ale przestaje potem walic ale ogolnie wzrosla glosnosc silnika, przy 90 juz jest bardzo glosno. Nie wiem co jest. Wymienie rozrzad i sprawdze ta kompresje.....jak tylko przednia szybe wymienie.... Kolega nie napisał, że ta porządna to n16:-) Pewnie miał na myśli bardziej szczęśliwy egzemplarz n15, w którym nie pękają szyby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 EEEEeee tam, kogo klamerka jest bez wady niech pierwszy rzuci miesem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 mi brakuje podstawki pod puszke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 w 1,6 i 1,4 w n15 i n14 są popychacze i hydrauliczne popychacze zaworów i nic si ni reg. płytkami choć i one są Nie wprowadzaj ludzi w błąd. W N15 nie ma hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 w 1,6 i 1,4 w n15 i n14 są popychacze i hydrauliczne popychacze zaworów i nic si ni reg. płytkami choć i one są Nie wprowadzaj ludzi w błąd. W N15 nie ma hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego Ogólnie to kolega "Misiek okecie" nie napisął tutaj jaki on ma silnik??? Czy 1.4, 1.6 lub 2,0???????? Co do kolegi "kmink" to w 1.4 i 1.6 są tzw. popychacze "szklankowe", a silnik 2.0 ma popychacze "hydrauliczne". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 ogolnie to 1.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.