Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Pierścienie szwankują?


Guest Misiek_okecie
 Share

Recommended Posts

Guest Misiek_okecie

Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila.

Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy?

Link to comment
Share on other sites

Gdybyś miał problem z pierścieniami to silnik brałby olej i miał słabszą kompresję. Prawdopodobnie są to zawory - myślę, że skoro po rozgrzaniu jest ok to nie ma co sie przejmować.

Link to comment
Share on other sites

Jakie popychacze hydrauliczne? :shock: toż to chyba nasze machinki mają regulacje na płytkach :?:

 

Dla mnie to ewidentnie łańcuszek Ci klepie. Albo się wyciągnął albo napinacze do wymiany.

Link to comment
Share on other sites

No jak to nazwali w książce

cytat "Popychacze i hydrauliczne regulatory zaworów".

Więc chyba chodzi o popychacze hydrauliczne.

Owszem płytki też są.

Link to comment
Share on other sites

w 1,6 i 1,4 w n15 i n14 są popychacze i hydrauliczne popychacze zaworów i nic si ni reg. płytkami choć i one są :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest vqsoft1
Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila.

Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy?

no nie sprzedaj ta n15tke i kup sobie porzadna almerke :):))

Link to comment
Share on other sites

to walenie to na pewno nie pierścienie, bo niby co by miało walić? Uszkodzenie pierścieni objawia się wyłącznie spalaniem oleju i spadkiem kompresji.

Link to comment
Share on other sites

Guest pietia_pk

Sprawdz ciśnienie sprężania to będziesz wiedział na pewno co jest na początek samym silniku a później z wlanym olejem tak po 100g do cylindrów i wtedy będzie wiadomo jak z olejem będzie wyzsze to pierścienie a jak nie to zawory (jakoś tak mi kiedyś tłumaczyli) a ciśnieniomierz do benzyniaków możesz kupić zajakieś 30-50 zł

Link to comment
Share on other sites

Guest francuzik2

Hej!

Mialem po zapaleniu głośną prace silnika autka zwlaszcza rano. W warsztacie stwierzdili że to rozrząd. Wymiana na nowy załatwila sprawę i mam spokój.Nie warto wymieniać napinacza i jednego łańcuszka bo po jakimś czasiue i tak będziesz musial ponownie wymieniać rozrząd.

Pozdrawiam .Francuzik2 :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Misiek_okecie
Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila.

Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy?

no nie sprzedaj ta n15tke i kup sobie porzadna almerke :):))

 

 

A od kiedy N16 to porzadna almera?? :twisted:

 

Oleju nie bierze klamerka, te "tuc tuc tuc" po odpaleniu swiezym jest glosne ale przestaje potem walic ale ogolnie wzrosla glosnosc silnika, przy 90 juz jest bardzo glosno. Nie wiem co jest. Wymienie rozrzad i sprawdze ta kompresje.....jak tylko przednia szybe wymienie....

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila.

Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy?

no nie sprzedaj ta n15tke i kup sobie porzadna almerke :):))

 

 

A od kiedy N16 to porzadna almera?? :twisted:

 

Oleju nie bierze klamerka, te "tuc tuc tuc" po odpaleniu swiezym jest glosne ale przestaje potem walic ale ogolnie wzrosla glosnosc silnika, przy 90 juz jest bardzo glosno. Nie wiem co jest. Wymienie rozrzad i sprawdze ta kompresje.....jak tylko przednia szybe wymienie....

Kolega nie napisał, że ta porządna to n16:-) Pewnie miał na myśli bardziej szczęśliwy egzemplarz n15, w którym nie pękają szyby :P

Link to comment
Share on other sites

w 1,6 i 1,4 w n15 i n14 są popychacze i hydrauliczne popychacze zaworów i nic si ni reg. płytkami choć i one są :lol:

Nie wprowadzaj ludzi w błąd. W N15 nie ma hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego

Link to comment
Share on other sites

w 1,6 i 1,4 w n15 i n14 są popychacze i hydrauliczne popychacze zaworów i nic si ni reg. płytkami choć i one są :lol:

Nie wprowadzaj ludzi w błąd. W N15 nie ma hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego

 

Ogólnie to kolega "Misiek okecie" nie napisął tutaj jaki on ma silnik??? Czy 1.4, 1.6 lub 2,0????????

 

Co do kolegi "kmink" to w 1.4 i 1.6 są tzw. popychacze "szklankowe", a silnik 2.0 ma popychacze "hydrauliczne".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...