Guest Misiek_okecie Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila. Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzysiekGP Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Gdybyś miał problem z pierścieniami to silnik brałby olej i miał słabszą kompresję. Prawdopodobnie są to zawory - myślę, że skoro po rozgrzaniu jest ok to nie ma co sie przejmować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Dokładnie jak kolega wyżej, a konkretnie pewnie popychacze hydrauliczne. Jakiego używasz oleju??????????????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Jakie popychacze hydrauliczne? :shock: toż to chyba nasze machinki mają regulacje na płytkach :?: Dla mnie to ewidentnie łańcuszek Ci klepie. Albo się wyciągnął albo napinacze do wymiany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 No jak to nazwali w książce cytat "Popychacze i hydrauliczne regulatory zaworów". Więc chyba chodzi o popychacze hydrauliczne. Owszem płytki też są. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 w 1,6 i 1,4 w n15 i n14 są popychacze i hydrauliczne popychacze zaworów i nic si ni reg. płytkami choć i one są Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila. Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy? no nie sprzedaj ta n15tke i kup sobie porzadna almerke :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saki Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 to walenie to na pewno nie pierścienie, bo niby co by miało walić? Uszkodzenie pierścieni objawia się wyłącznie spalaniem oleju i spadkiem kompresji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pietia_pk Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Sprawdz ciśnienie sprężania to będziesz wiedział na pewno co jest na początek samym silniku a później z wlanym olejem tak po 100g do cylindrów i wtedy będzie wiadomo jak z olejem będzie wyzsze to pierścienie a jak nie to zawory (jakoś tak mi kiedyś tłumaczyli) a ciśnieniomierz do benzyniaków możesz kupić zajakieś 30-50 zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest francuzik2 Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Hej! Mialem po zapaleniu głośną prace silnika autka zwlaszcza rano. W warsztacie stwierzdili że to rozrząd. Wymiana na nowy załatwila sprawę i mam spokój.Nie warto wymieniać napinacza i jednego łańcuszka bo po jakimś czasiue i tak będziesz musial ponownie wymieniać rozrząd. Pozdrawiam .Francuzik2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Misiek_okecie Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila. Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy? no nie sprzedaj ta n15tke i kup sobie porzadna almerke :)) A od kiedy N16 to porzadna almera?? :twisted: Oleju nie bierze klamerka, te "tuc tuc tuc" po odpaleniu swiezym jest glosne ale przestaje potem walic ale ogolnie wzrosla glosnosc silnika, przy 90 juz jest bardzo glosno. Nie wiem co jest. Wymienie rozrzad i sprawdze ta kompresje.....jak tylko przednia szybe wymienie.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saki Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila. Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy? no nie sprzedaj ta n15tke i kup sobie porzadna almerke :)) A od kiedy N16 to porzadna almera?? :twisted: Oleju nie bierze klamerka, te "tuc tuc tuc" po odpaleniu swiezym jest glosne ale przestaje potem walic ale ogolnie wzrosla glosnosc silnika, przy 90 juz jest bardzo glosno. Nie wiem co jest. Wymienie rozrzad i sprawdze ta kompresje.....jak tylko przednia szybe wymienie.... Kolega nie napisał, że ta porządna to n16:-) Pewnie miał na myśli bardziej szczęśliwy egzemplarz n15, w którym nie pękają szyby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Misiek_okecie Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 EEEEeee tam, kogo klamerka jest bez wady niech pierwszy rzuci miesem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 mi brakuje podstawki pod puszke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbyszekN15 Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 w 1,6 i 1,4 w n15 i n14 są popychacze i hydrauliczne popychacze zaworów i nic si ni reg. płytkami choć i one są Nie wprowadzaj ludzi w błąd. W N15 nie ma hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 w 1,6 i 1,4 w n15 i n14 są popychacze i hydrauliczne popychacze zaworów i nic si ni reg. płytkami choć i one są Nie wprowadzaj ludzi w błąd. W N15 nie ma hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego Ogólnie to kolega "Misiek okecie" nie napisął tutaj jaki on ma silnik??? Czy 1.4, 1.6 lub 2,0???????? Co do kolegi "kmink" to w 1.4 i 1.6 są tzw. popychacze "szklankowe", a silnik 2.0 ma popychacze "hydrauliczne". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Misiek_okecie Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 ogolnie to 1.4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.