Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Pierścienie szwankują?


Gość Misiek_okecie
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Misiek_okecie

Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila.

Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś miał problem z pierścieniami to silnik brałby olej i miał słabszą kompresję. Prawdopodobnie są to zawory - myślę, że skoro po rozgrzaniu jest ok to nie ma co sie przejmować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie popychacze hydrauliczne? :shock: toż to chyba nasze machinki mają regulacje na płytkach :?:

 

Dla mnie to ewidentnie łańcuszek Ci klepie. Albo się wyciągnął albo napinacze do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila.

Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy?

no nie sprzedaj ta n15tke i kup sobie porzadna almerke :):))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pietia_pk

Sprawdz ciśnienie sprężania to będziesz wiedział na pewno co jest na początek samym silniku a później z wlanym olejem tak po 100g do cylindrów i wtedy będzie wiadomo jak z olejem będzie wyzsze to pierścienie a jak nie to zawory (jakoś tak mi kiedyś tłumaczyli) a ciśnieniomierz do benzyniaków możesz kupić zajakieś 30-50 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość francuzik2

Hej!

Mialem po zapaleniu głośną prace silnika autka zwlaszcza rano. W warsztacie stwierzdili że to rozrząd. Wymiana na nowy załatwila sprawę i mam spokój.Nie warto wymieniać napinacza i jednego łańcuszka bo po jakimś czasiue i tak będziesz musial ponownie wymieniać rozrząd.

Pozdrawiam .Francuzik2 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Misiek_okecie
Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila.

Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy?

no nie sprzedaj ta n15tke i kup sobie porzadna almerke :):))

 

 

A od kiedy N16 to porzadna almera?? :twisted:

 

Oleju nie bierze klamerka, te "tuc tuc tuc" po odpaleniu swiezym jest glosne ale przestaje potem walic ale ogolnie wzrosla glosnosc silnika, przy 90 juz jest bardzo glosno. Nie wiem co jest. Wymienie rozrzad i sprawdze ta kompresje.....jak tylko przednia szybe wymienie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio gdy odpalam Nismo z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek, takie tuc-tuc-tuc-tuc-tuc i tak wali dopoki silnik sie nie rozgrzeje. Czy to normalka, bo spotkalem almerke na swiatlach ostatnio i tak samo walila.

Niektorzy podpowiadaja ze to powazna sprawa, pierscienie czy tam cos do zrobienia. Co uwazaja fachowcy?

no nie sprzedaj ta n15tke i kup sobie porzadna almerke :):))

 

 

A od kiedy N16 to porzadna almera?? :twisted:

 

Oleju nie bierze klamerka, te "tuc tuc tuc" po odpaleniu swiezym jest glosne ale przestaje potem walic ale ogolnie wzrosla glosnosc silnika, przy 90 juz jest bardzo glosno. Nie wiem co jest. Wymienie rozrzad i sprawdze ta kompresje.....jak tylko przednia szybe wymienie....

Kolega nie napisał, że ta porządna to n16:-) Pewnie miał na myśli bardziej szczęśliwy egzemplarz n15, w którym nie pękają szyby :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1,6 i 1,4 w n15 i n14 są popychacze i hydrauliczne popychacze zaworów i nic si ni reg. płytkami choć i one są :lol:

Nie wprowadzaj ludzi w błąd. W N15 nie ma hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1,6 i 1,4 w n15 i n14 są popychacze i hydrauliczne popychacze zaworów i nic si ni reg. płytkami choć i one są :lol:

Nie wprowadzaj ludzi w błąd. W N15 nie ma hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego

 

Ogólnie to kolega "Misiek okecie" nie napisął tutaj jaki on ma silnik??? Czy 1.4, 1.6 lub 2,0????????

 

Co do kolegi "kmink" to w 1.4 i 1.6 są tzw. popychacze "szklankowe", a silnik 2.0 ma popychacze "hydrauliczne".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...