Gość yarko73 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 czy ktoś wie czy w silniku 2.0 TD w P11 w komputerze sterującym moduł jest wlutowany czy nie i można go wyjąć z gniazda?????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Z tego co pamietam do wlutowany. A co kombinujesz z tym kompem???????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yarko73 Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 mam gościa elektronika który zczyta pamięć z modułu w aucie i wykona mi chipa +30KM i 70Nm w cenie 300PLN co o tym sądzisz Zetek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 BYł ogdzieś tutaj pisane na ten temat. Wszystko ładnie pięknie też właśnie było podane, że po tym zabiegu jest około 120 KM tylko, ze wtedy podobno trzeba dodać intercooler. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yarko73 Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 a jeśli nie założysz intercoolera to przecież nic się nie powinno stać bo jak dobrze pamiętam turbo diesele mają zapas konstrukcyjny 50% mocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 jak dobrze pamiętam turbo diesele mają zapas konstrukcyjny 50% mocy... Zgadza sie ze kazdy silnik ma jakis zapas ale wez pod uwage to ze te silniki na poczatku byly bez turbiny i mialy 70 albo 75 km (nie pamietam) wiec juz ten zapas w tym silniku zostal zmniejszony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Potwierdzam wypowiedz dylsona. Wczesniej te same silniki mialy moc 75 KM i dolozono do nich Turbo i jest 90 KM, a glowica i dol silnika zostal ten sam. Zmiany byly od glowicy w gore i dlatego te silniki sa mniej wytrzymale niz te bez turbiny. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yarko73 Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 ok ale myślę że jeszcze 15-20 KM może spokojnie znieść, oczywiście przy rozsądnym uzywaniu mocy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 ok ale myślę że jeszcze 15-20 KM może spokojnie znieść, oczywiście przy rozsądnym uzywaniu mocy .... Jeżeli ktoś chce podnieść moc to nie po to, żeby chyba jeździć tak samo szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 ok ale myślę że jeszcze 15-20 KM może spokojnie znieść, oczywiście przy rozsądnym uzywaniu mocy .... działąj chłopie działaj!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 ten chip jak przypuszczam zwiększy doładowanie i dawke paliwa, bez IC zapomnij o przyroście mocy, silnik bardzo szybko będzie się przegrzewał, zasysane powietrze będzie za gorące i będzie miało za mało tlenu żeby spalanie było prawidłowe, żeby to przynisło jakiś skutek załóż IC!!! w innym wypadku szkoda tylko silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.