Gość Bart_1 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Witam! Odkąd tydzień temu wymieniłem przepalony jeden z bezpieczników bez przerwy świeci mi się podświetlenie zegarka. Wcześniej zegarek kasował się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Do tego jeszcze teraz dmuchawa działa bez potrzeby przekręcania kluczyka.Zegarek pewnie niewiele prądu ciągnie,ale boję się że kiedyś zapomnę przełączyć nawiew na 0 i po nocy skończy się prąd w akumulatorze. I jeszcze jedno: wcześniej radio działało tylko po przekręceniu kluczyka, a po wyjęciu kasowała się cała pamięć. Teraz radio działa bez potrzeby jego przekręcania i pamięta wszystkie zaprogramowane stacje - to jest akurat pozytywny aspekt. Czy to wszystko jest normalne? Wydaje mi się że nie do końca. Proszę o radę co można tutaj poprawić, bo ten nawiew nie daje mi spokoju. Do tego śmiesznie wygląda podświetlony zegarek w samochodzie na postoju, no i zawsze to jakiś ubytek cennego w obecnych warunkach prądu w akumulatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 miałęm cos podobnego gdy costam dłubałem z radiem. ale nie pamiętem dokąłdnie co było przyczyną. w kazdym razie u mnie miało to związek z radiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekGP Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Czy działa Ci blokada stacyjki? Bo może masz tu uszkodzenie i możesz wyciągać kluczyk bez wciskania tego guzika przy stacyjce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bart_1 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Czy działa Ci blokada stacyjki? Bo może masz tu uszkodzenie i możesz wyciągać kluczyk bez wciskania tego guzika przy stacyjce? Tak, bez wciśnięcia guziczka nie wyciągnę kluczyka ze stacyjki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koza498 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 JA JESTEM ELEKTRYKIEM I MOGE POWIEDZIEC CI ZE MUSISZ SPRAWDZIC JAK MASZ PODŁACZONE RADIO BO NAJ PRAWDOPODOBNIEJ MINUS Z RADIA DAŁES PRZEWÓD OD PODSWIETLANIA. NIE WIEM CZY WIESZ ZE JAPONCZYKI NIE MAJĄ MASY WYPROWDZONEJ TYLKO ONE CIĄGNĄ JĄ Z ANTENY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bart_1 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 JA JESTEM ELEKTRYKIEM I MOGE POWIEDZIEC CI ZE MUSISZ SPRAWDZIC JAK MASZ PODŁACZONE RADIO BO NAJ PRAWDOPODOBNIEJ MINUS Z RADIA DAŁES PRZEWÓD OD PODSWIETLANIA. NIE WIEM CZY WIESZ ZE JAPONCZYKI NIE MAJĄ MASY WYPROWDZONEJ TYLKO ONE CIĄGNĄ JĄ Z ANTENY To co mam zrobić? Minus podłączyć bezpośrednio gdzieś do masy czy szukać jakiegoś innego przewodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koza498 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 NAJLEPIEJ BEDZIE JAK ODŁACZYSZ NA CHWILE MINUS OD RADIA I ZOBACZ CO SIE BEDZIE DZIAŁO A JESLI MASZ FABRYCZNĄ ANTENKE TO MASE POCĄGNIE SOBIE Z ANTENY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 JA JESTEM ELEKTRYKIEM I MOGE POWIEDZIEC CI ZE MUSISZ SPRAWDZIC JAK MASZ PODŁACZONE RADIO BO NAJ PRAWDOPODOBNIEJ MINUS Z RADIA DAŁES PRZEWÓD OD PODSWIETLANIA. NIE WIEM CZY WIESZ ZE JAPONCZYKI NIE MAJĄ MASY WYPROWDZONEJ TYLKO ONE CIĄGNĄ JĄ Z ANTENY Dokłądnie jak kolega napisał. Ale z tymi japończykami to nie wszystkie tak maja. Nissan akurat tak ma i trzeba mase dorobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bart_1 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Dzięki za wszelkie podpowiedzi. Okazał się, że przyczyną było radio.Mianowicie zmostkowany był przewód zasilający radio z przewodem podtrzymującym pamięć i to było cała przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kakol Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 i co zrobiłeś z tymi kablami? Ja mam identyczny problem, + był zmostkowany z kablem potrzymującym, tylko jak go odłączyłem, to radio nie grało bez kluczyka:/. Więc połączyłem kabel + z tym który podtrzymuje i póki co wszystko hula jak dawniej, tylko nie mam pewności czy to jest ok...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bart_1 Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 i co zrobiłeś z tymi kablami? Ja mam identyczny problem, + był zmostkowany z kablem potrzymującym, tylko jak go odłączyłem, to radio nie grało bez kluczyka:/. Więc połączyłem kabel + z tym który podtrzymuje i póki co wszystko hula jak dawniej, tylko nie mam pewności czy to jest ok...? Wcześniej miałem ten sam problem.Radio nie grało bez kluczyka, resetowała się pamięć po wyjęciu go ze stacyjki oraz resetował się za każdym razem zegar. Przyczyną tego był przepalony jeden z bezpieczników w skrzynce pod kierownicą. Jeśłi dobrze pamiętam, któryś ze środkowych w rzędzie po lewej stronie, ale do końća nie jestem pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.