Gość pawel_s Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Malo. Jakies 200-300 km i wiem ze jeszcze nic nie mozna powiedziec. Jutro jade w trase ale tylko 100 km w jedna strone. Daj znać co i jak po trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Okey. Postaram sie nie zapomniec. Jak na razie mam cos takiego po wymianie termostatu ze jakby on za szybko dzialal. Jak stoje i wkrece silnik na obroty to temperatura szybko spada, a jak puszcze gaz to zaraz sie podnosi temperatura. Slyszalem ze to normalne przy wyplukanym silniczku z brudow i zalozeniu nowki termostatu. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Po trasie (zrobione 350km) nic zlego sie nie dzieje. Oleju nie ubywa, plynu tez niee, w zbiorniczku nie ma bombelkow, a na obroty tez go wkrecalem spore i wszystko okey. Jedyne co to jak go krece powyzej 3 tys to temperatura silnika na wskazniku mi spada do 1/4 skali. Podejrzewam termostat, ze sie za wczesnie otwiera. Sprobuje wsadzic stary, na ktorym bylo okey, ale przy wymianie uszczelki wsadzilem na wszelki wypadek nowy, ale byl to chyba zly pomysl. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Ta temperatura przy wyższych obrotach spada Ci przy każdej prędkości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Tak przy roznych predkosciach. Obojetnie czy krece silnik na 2,3,4 czy jade okolo 130-140 na 5 biegu to tez spada temperatura. Po prostu podejrzewam ze termostat jak jest otwarty i wkrecam go na duze obroty to przeplyw plynu jest szybki i dlatego sie chlodzi a termostat sie wtedy za wolno zamyka i stad te cyrki. Moze w piatek podmienie termostat i zobaczymy co wtedy bedzie sie dzialo. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek2109 Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 to raczej napewno nie uszczelka pod głowicą, bo nie masz żadnych objawów żeby na to wskazywało, a to nie maluch że jak widziałeś olej to odrazu uszczelka pod głowicą, a uszczelki pod zawory nie kupuj, lepiej podkleic silikonem, ja robiłem dwa razy uszczelke pod głowicą, raz kupiłem pod zawory, ale ciekło niesamowicie, troche ją dokręciłem i mniej, i potem znowu dokręcałem i dokręcałem, poprostu gówniany materiał za twardy i zostałem przy silikonie, tak zakleiłem że ani grama oleju nie ma [ Dodano: 21 Lut 2006, 17:06 ] no i jeszcze jednego zapomniałem dodać, nie kupuj termostatu nowego!!! kupowałem 3razy i temperatura wariowała. myślałem, że mechanik źle uszczelke poskładał, bo tewymieniłem termos, przez ten termostat zjadłem nerwów, aż przypadkiem jak byłem na złomie widziałem silnik primerki i wykręciłem sobie termostat, i od tej pory zero problemów, jednak co oryginał to oryginał!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 to raczej napewno nie uszczelka pod głowicą, bo nie masz żadnych objawów żeby na to wskazywało Zwłaszcza, że uszczleka była przed chwilą wymieniona, wiem czepiam się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Tak jak wczesniej pisalem po uzyskaniu powyzej 3tys obr/min temperatura silnika spadala mi prawie do zera i przez to spalil mi sie alternator, bo jak temperatura spadala to zalaczaly sie swiece zarowe i alternator chodzil caly czas na "wysokich obrotach" i sie wszystko w nim popalilo (stojan,diody,regulator napiecie). Kupilem drugi po regeneracji i przy okazji zmienilem termostat na stary i jak reka odjal teraz temperatura stoi w polowie, nie ma czegos takiego ze spada powyzej 3000 obr/min. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 mi tez spada ale ja wywaliem w wakacje termostat wogole bo mi sie grzal. wymienilem chlodnice i jest ok. czas chyba zalozyc termostat z powrtoem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.