Gość snowar Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 po tych mrozach primerka zaczela palic ponad 15l/100km.Sprawdzilem sonde lamda jest oki przepustnica tez.Poza tym warjuja obroty.Pomozcie bo nie wiem co to sie stalo i u mechanika tez bylem i on tez d*pa.Jak mozecie to powiedzcie jak sie z wami porozumiewac bo jestem nowy.Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Co do twoich obrotów t osprawdź sobie odpowietrzenie silnika. W prawdzie nigdy nie spotkałem się, żeby było zapchane lub zamarznięte w Nissanie, ale wszystko możliwe. Sporo miałem takich przypadków teraz w te mrozy. Co do spalania to pewnie te 15 w mieście. MI w te mrozy na krótkich odcinkach w Sunny 1.4 wyszło 12/100l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość snowar Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 dzieki!!!a moze wiesz dlaczego gasnie jak jest zimny podczas hamowania na wolnych?A co do spalania to mowisz ze to normalne w tej temperaturze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 mi w tej chwili (to znaczy na tych mrozach) pali 16 benzyny i 18 gazu. robię krótkie przebiegi, z reguły ok 3-4km też to spalanie nie wydaje mi się normalne, a niby wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 A ma normalne obroty tj. około 2000 obr. czy mniejsze na tym ssaniu?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 A ma normalne obroty tj. około 2000 obr. czy mniejsze na tym ssaniu?????? jeżeli to było do mnie, to nie wiem, nie mam obrotomierza, ale wyższe niż jak się nagrzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość snowar Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Obroty na ssaniu na 1200 a powinien miec wieksze? :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Obroty na ssaniu na 1200 a powinien miec wieksze? :?: :?: :?: tzn. z tymi obrotami to sobie tak szczeliłem chodzi o to czy ma większe niż po rozgrzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dandi_X Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 mam diesla, rok temu w zime palil mi max 8l/100km a tej zimy wyszlo ze spalil od ostatnich mrozow 10/100. a rok temu i teraz do pracy mam taki sam odcinek do przejechania - 2,5km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość snowar Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Znalazlem przyczyne spalania to byl zacisk tylniego koła. Problem polegal na tym ze jak sprawdzalem to byl oki ale lapal podczas jazdy a wykrylem to jak rozwalilem tarcze tylnia i teraz zobacze jak pali. Dzieki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 po tych mrozach primerka zaczela palic ponad 15l/100km.Sprawdzilem sonde lamda jest oki przepustnica tez.Poza tym warjuja obroty. Wszystko wskazuje własnie na nieprawidłowie działanie sondy lambda, nie zawsze autodiagnostyka dobrze ją oceni, najlepiej sprawdzić to woltomierzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radkiewicz Krzysztof Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Na 100% sonda, w moim SR20DE kiedyś też miało to miejsce. 5 razy ją badałem ,dopiero za 5 razem przy mocno rozgrzanym silniku zaczęła wariować. A że miałem wtedy nagły przypływ gotówki kupiłem sondę w ASO za 650 PLN :oops: Od razu inne spalanie i jazda. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość snowar Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Sonde sprawdzalem voltomierzem i byla oki kilka razy i tez przy rozgrzanym silniku. Po wymianie tarczy i naprawieniu tlokczkow w siadle hamulcowym pali mi 11/100km po miescie i podejrzewam ze dziura w tlumiku troszke mi oslabia moc i przesto mi jeszcze troszke bierze.Ale wielkie dzieki za pomoc :grin: :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 dziura w tlumikiu, zwłaszcza w końcowym prędzej mocy doda niż zabierze... NO ale spoko że udało się znaleść przyczynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość snowar Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 mam dziure w srodkowej czesci i tak mi suie tylko wydaje ze to przesto ze musze troszke wiecej wdepnac w gaz. Mam pytanie czy sprawdza sie plyn do czyszczenia wtryskow bo ostatno taki wpadl mi wrece??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kiana Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Pomocy mam ten sam problem pali 20 gazu obroty wariują na benzynie 2000 obr i szaleje nie jedzie nie mam sondy wiec to nie to palił 10l na 100 a nagle 20 to trochę za dużo co to może być nie sposób wymienić wszystko a każdy mówi co innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.