Gość pawel_s Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 A jak się zachowuje samochód po naprawie? Najbardziej interesuje mnie czy wymiana wtrysków zaowocowała zmniejszeniem spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Też jestem ciekawy spalania.Jutro zalewam bak na max i będe obserwował. Na pewno troche inaczej jedzie- nie ma tego poprzedniego wzrostu mocy przy 2500 obr- idzie bardziej równo. 2tygodnie jazdy pożyczonym autkiem też pewnie robi swoje- nie mam takiego bezpośredniego porównania które byłoby przy wymianie wtrysków w ciągu jednego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Dla ciekawych podaje wykaz części wymienionych w głowicy:prowadnica,uszcz.zaworu,zawór,szklanka hydr.popyczacza - po 8szt zimering wałak rozrządu -2szt Przyjemność zerwanego paska kosztowała mnie ok 2100zł - czyli 1500 "na górke" w stosunku do zwykłej wymiany rozrządu. Doliczając oleje, filtry i wtryski wyszło 2750zł :? Przy okazji pytanie -czy w TD jest wymagana "nauka" komputera po dłuższym odpięciu akumulatora? nie jest potrzebna żadna nauka - powinien jeździć normalnie od samego początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Kłopotów ciąg dalszy.. Samochód w przedziale 1-2tys obrotów szarpie. Efekt taki występuje przy jeździe przy delikatnie wciśniętym gazie ew.przy jeździe z taką prędkością obrotową. Efekt szarpania jak przy wypadaniu zapłonów w maluchu. Przy mocniejszym depnięciu gazu idzie dobrze. Nie wiem za bardzo czego sie czepiać - czy założone nowe wtryski sie wieszają czy coś z pompą, jakiś czujnik sie skończył ?.... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Może zrób atodiagnostykę i zobacz czy coś nie wyjdzie. Opis jest na stronie głownej klubu w dziale Zrób to sam. Mimo, że jest tam napisane, że nie tyczy dieseli to da się to u nas zrobić. Ewentulanie możesz pojechać do ASO i podpiąć się pod kompa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 paweł s .... już lata fura czy dalej czekasz na uszczelkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 paweł s .... już lata fura czy dalej czekasz na uszczelkę? Jeszcze czeka na uszczelkę i śruby. Najgorsze jest to, że przyzwyczaiłem się do przemieszczania się środkami miejskiej komunikacji. Wychodzi dużo taniej jak samochodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Może zrób atodiagnostykę i zobacz czy coś nie wyjdzie. Opis jest na stronie głownej klubu w dziale Zrób to sam. Mimo, że jest tam napisane, że nie tyczy dieseli to da się to u nas zrobić. Pokazuje kod 34 - diabli wiedzą co to oznacza w dieslu :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Niestety nie wiem co to może oznaczać. Z zasady nie ufam tym z ASO, ale może warto podjechać do nich i podłączyć pod kompa. Ktoś pisał na forum, że można to zrobić już za 70 pln (za 3 minuty pracy kompa). Swoją drogą dość sprawnie rozwijał się temat międzymordzia do nyski w wykonaniu jednego z klubowiczów. Prototyp był już gotowy i cenił się w okolicach 150 pln. Niestety w spisie kompatybilnych modeli nie było p11 z dieselem Może ktoś ma już ten fejsik i sprawdzisz czy u Ciebie działa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 W Poznaniu w obu ASO chcą 150zł, najtaniej w innym warsztacie znalazłem za 80zł... chyba przyjże sie bliżej schematom fejsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartosz_P11 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Samochód w przedziale 1-2tys obrotów szarpie. Efekt taki występuje przy jeździe przy delikatnie wciśniętym gazie ew.przy jeździe z taką prędkością obrotową. Witam Mam u siebie identyczne objawy. Czy ktos juz moze rozwiazal ten problem?? Z moich przemyslen to wyglada na tlumik drgan skretnych w tarczy sprzeglowej, ale sie nie dowiem dopuki nie zmienie sprzegla, a to nie lada gradka dla kieszeni (ok 800zl) wiec wolalbym byc pewnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Witam! Mam od kupna samochodu podobny problem że czasem przy puszczaniu sprzęgła i przy redukcji szarpie samochodem. Czasem bo nie zawsze. Z reguły jest to najbardziej odczuwalne na biegach 2 i 3. W związku z tym mam pytanie czy to na bank sprzęgło do wymiany? Mechanik twierdzi że jak sprżegło się nie ślizga to nie ma co się za to zabierać. Mam tylko nadzieję że to do czegoś gorszego nie doprowadzi. Wymieniał już ktoś sprzęgło w silniku TD CD20T ? Jeżeli tak to proszę o jakieś info jakiej firmy, może gdzie kupić i jakie są koszty. Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 bartosz_P11 U mnie winowajcą szarpania był uszkodzony 1 wtryskiwacz-sterujący.Czasami pokazywał błąd a czasami nie. Bart-qlka2 Mnie kompletne sprzęgło (graty) kosztowały 675zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość speedy gonzales Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Jeśli chodzi o cene podłączenia do komputerka, to w Waszawce w serwisie "Perfect Service" J.A. Grzegdala na Ostrobramskiej 38a, kosztowało mnie to tylko 50 zł. Mechanicy wymienili nawet na poare minut czujnik, który wskazywał błąd na nowy, żeby zobaczyć, czy wszystko dobrze i czy aby czujnik nie jest popsuty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrekcyba Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 34 nie jestem pewny ale chyba to bedzie cos z wtryskiem albo czunikiem połozenia walu korbowego. musisz to chyba jeszcze gzies sprawdzić gdzies na forum był caly spis do TD swego czasu tez szukalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=18527 34 to błąd pierwszego wtryskiwacza z czujnikiem położenia iglicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.