Gość Andrzej Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Wczoraj podczas jazdy chyba poszedł mi pasek z przebiegiem 70tys... czekam na wyrok mechanika.... :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Wczoraj podczas jazdy chyba poszedł mi pasek z przebiegiem 70tys... czekam na wyrok mechanika.... :cry: Pasek wymieniales sam wczesniej czy kupiles juz wymieniony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Wymieniał znajomy -poprzedni właściciel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Wymieniał znajomy -poprzedni właściciel Wymienial na 100%? A moze cofnal troszke licznik... o jakies 50tkm? wystarczy zeby pasek strzelil... Nie chce nic tu sugerowac.. ja tez kupilem samochod od znajomego ale od razu wymienilem pasek rozrzadu i zmienilem oleum... to podstawa przy kupnie uzywanego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Wczoraj podczas jazdy chyba poszedł mi pasek z przebiegiem 70tys... czekam na wyrok mechanika.... :cry: Łączę się z Tobą w bólu. Moja P11 też ma problemy z silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Łączę się z Tobą w bólu. Moja P11 też ma problemy z silnikiem THX.. jak bedzie "masakra" to może taniej będzie znaleźdź cały silnik. Chociaż mam nadzieje że nie, bo strzelił przy delikatnym ruszaniu w korku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 jak bedzie "masakra" to może taniej będzie znaleźdź cały silnik. Chociaż mam nadzieje że nie, bo strzelił przy delikatnym ruszaniu w korku Parę miesięcy temu na forum wypowiadał się ktoś, komu też strzelił pasek. Nie wiem gdzie naprawiał, ale napisał, że kosztowało go to około 4 tysi. W takim przypadku na pewno lepiej jest kupić inny silnik, co zresztą doradzali mu klubowicze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Ale żeś mnie pocieszył... miałem nadzieje że max 2tys :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Ooooo to Ci sie porobiło, znajomego na jajach bym powiesił a gdzie naprawiasz :?: Witex :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Seba7207 Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Pasek jest w Primerce? Wydawało mi się że łańcuch. Miałem kiedyś 2.0SLX, benzynka i tam hulał łańcuszek. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Ooooo to Ci sie porobiło, znajomego na jajach bym powiesiła gdzie naprawiasz :?: Witex :?: Jasne...tylko z terminami krucho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Pasek jest w Primerce? Wydawało mi się że łańcuch. Miałem kiedyś 2.0SLX, benzynka i tam hulał łańcuszek. :wink: W benzynie łańcuch, w dieslu pasek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Wstępna diagnoza uszkodzeń: -zawory 2szt -popychacz 1 szt Dochodzi oczywiście planowanie głowicy, uszczelki,rozrząd itp... Co do kosztów to może będę wiedział wieczorem.. :? Ktoś wie ile mogą kosztować popychacz i zawory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Nie wiem, ale możemy się dogadać. Jutro mam kupić nową głowicę do siebie i będę miał zapasowe zawory popychacze itp. A jak tłoki - przeżyły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 panowie nie dołucie go już tak może tłok uderzył w zawór lekko na małych obrotach i zgazł jak go dalej właścisiel nie chechłał i od razu na warsztat może rozejść sie po kościach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 panowie nie dołucie go już tak Nie dołuję, tylko z ciekawości pytam. Sam dobrze wiem, że to nic przyjemnego mieć problemy z silnikiem i uwierz mi nikomu tego nie życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Spoko. Chociaz sie troche wq..łem bo mi wytłumaczyli że powinno sie pasek zmieniać po 60 tys a tylko fabrycznie zamontowany wytrzymuje 90tys. Głowica poszła juz do szlifierza i jutro przed południem mam dzwonić co i za ile. A tłoki raczej ok bo mechanior nic nie wspominał o dodatkowych uszkodzeniach. ... możemy się dogadać. Jutro mam kupić nową głowicę do siebie i będę miał zapasowe zawory popychacze itp. Jutro sie dowiem co i jak to sie zgadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Sprawa sie powoli kończy... W głowicy wymiana chyba wszystkiego co można było wymienić... Rozrząd, uszczelki i inne okoliczne pierdoły... Doszła przy okazji wymiana końcówek wtryskiwaczy które kazałem sprawdzić...spodziewałem sie tego (przebieg 190tys)... Pasek od klimy, wymiana oleju i filtrów (planowa ze względu na przebieg)... Ogólnie przesrane... Jutro zwlekam się z łóżka i odbieram autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 a zawory niepogięte czy też wymieniałeś? czy może wiesz jaką Ci uszczelkę założyli oryginalną czy zamiennik ile kosztowało całość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Tak jak pisałem w głowicy wymieniono dużo... m.in wszystkie zawory,szklanki popychaczy,popychacze,prowadnice.... cały wykaz jest na rachunku który leży u mechanika... Uszczelka nie jest orginalna ale też nie za 100zł.. O kasie na razie powiem tyle że za ranimacje głowicy u szlifierza poszło 1100zł w tym 350 robocizny :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Nie chcę Cię martwić ani dołować, ale... Nie jest istotny koszt uszczelki. Istotne jest to z czego jest wykonana (tylko metalowe się liczą) i czy ma otwarte wszystkie kanały wodne. W moim przypadku wszystkie problemy spowdowane były złą uszczelką założoną za poprzednim razem. Owa uszczelka pasowała idelanie kształtowo, natomiast miała zaślepione niektóre kanały wodne, co spododowało miejscowe przegrzanie głowicy i jej wykrzywienie. Życzę Ci abyś po tym remoncie przejechał jeszcze co najmniej 300 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Troche czytałem o Twoich walkach z uszczelką... i oczywiście uszczelka była kupowana na wzór zdjętej i oczywiście jest metalowa.. Dzięki za życzenia :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 No widze ze sprawy sie posunely daleko.... nie odwiedzailem tego watku kilka dni... Koszty chyba astronomiczne... zawory, prowadnice, popychacze... tak myslalem ze bedzie kiszka. Jak pasek leci to silnik trzeba robic caly CO do uszczelki pod glowice do dobiera sie ja odpowiednio do tego ktory szlif byl robiony I czy II czy moze III. DObra (markowa) uszczelka ma naciecia wlasnie odpowiednie do kolejnego szlifu. Nie musi byc to oryginalna uszczelka... musi byc poprostu do odpowienego silnika. Tak jak kolega wczesniej wspomnial musza byc wszystkie otwory tak jak sa w glowicy i bloku. Nic nie moze byc przyblokowane. Bardzo wiele zalezy od tej wlasnie uszczelki... nie zalowac kasy na uszczelke i na pasek rozrzadu... paski tylko Gates a uszczelki Goetze. Pozdrawiam i zycze przyjemnej jazdy po remoncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Dla ciekawych podaje wykaz części wymienionych w głowicy: prowadnica,uszcz.zaworu,zawór,szklanka hydr.popychacza - po 8szt zimering wałak rozrządu -2szt Przyjemność zerwanego paska kosztowała mnie ok 2100zł - czyli 1500 "na górke" w stosunku do zwykłej wymiany rozrządu. Doliczając oleje, filtry i wtryski wyszło 2750zł :? Przy okazji pytanie -czy w TD jest wymagana "nauka" komputera po dłuższym odpięciu akumulatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Dla ciekawych podaje wykaz części wymienionych w głowicy:prowadnica,uszcz.zaworu,zawór,szklanka hydr.popyczacza - po 8szt zimering wałak rozrządu -2szt Przyjemność zerwanego paska kosztowała mnie ok 2100zł - czyli 1500 "na górke" w stosunku do zwykłej wymiany rozrządu. Doliczając oleje, filtry i wtryski wyszło 2750zł :? Przy okazji pytanie -czy w TD jest wymagana "nauka" komputera po dłuższym odpięciu akumulatora? ja miałem odpięty 2 dni i komp nic nie musiał się uczyć.... bogato wyszła ta naprawa..... współczuje... zabieram się za rozrząd;);) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.