SPEEDY Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 :roll: Witam,mam pytanko ni z tąd ni z owąd podczas pracy silnika zaczeły mi pomrugiwać światła z częstotliwoscią pracy silnika,nikt przy samochodzie nic nie robil więc opcje popsucia czegos przypadkiem nie dotyczy.Bez względu na obroty,czy dodaje gazu,czy nie delikatnie pomrugują,swiatlo oświetlenia wnętrza liczniki też zaglądałem pod maskę sucho jak pieprz na pierwszy rzut oka ok,bespieczniki ok,moze to szczotki na alternatorze,lub regulator napięcia,kontrolka ładowania normalnie szybko gaśnie co to qwa moze być?Chyba mnie elektryk nie ominie ale najpierw chciałbym się Was poradzić :roll: PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 najpierw zmierz napięcie na klemach - powinno byc 13.9-14.4V przy pracującym silniku. Jesli jest ok, to winy szukaj w samym układzie oświetlenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 mialem cos podobnego na wolnych obrotach - nawet swiatla zewn. mrugaly, ale jak na razie wszystko wrocilo do normy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 A sprawdzaliście gruby kabel który idzie od "-" aku do silnika? -u mnie skorodowało oczko i prawie odpadł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 A sprawdzaliście gruby kabel który idzie od "-" aku do silnika? -u mnie skorodowało oczko i prawie odpadł wlasnie, sprawdz tez i przeczysc klemy i cokoliki na akku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brysik Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Miałem to samo (pisałem o tym kilka miesięcy temu). Winny był przewód masowy, czyli krótko mówiąc SŁABY STYK na wszelkich zaciskach. Sprawdź zarówno przy akumulatorze jak i przy nadwoziu i silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.