Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

fotele...


INC
 Share

Recommended Posts

czy nie uwazacie ze fotele w n15 gx sa cholernie niewygodne na dlugie trasy ?? i slabo trzymaja na zakretach.... od czego innego by pasowaly fotele na standardowe szyny ?? bo po 300-400 km jazdy mnie cholernie plecy i d*pa bola... :D

Link to comment
Share on other sites

czy nie uwazacie ze fotele w n15 gx sa cholernie niewygodne na dlugie trasy ?? i slabo trzymaja na zakretach.... od czego innego by pasowaly fotele na standardowe szyny ?? bo po 300-400 km jazdy mnie cholernie plecy i d*pa bola... :D

Polecam kubełki wyciągnięte z wersji S/SR. Super wygodne. Były tym co poza szyberdachem najmilej wspominam ze swojej SR'ki. Przetestowałem na 1500km trasie i wysiadałem bez śladu zmęczenia kręgosłupa.

A i problem słabego trzymania bocznego znika ;)

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

no to chyba bede sie musial w lato wybrac na zachod na niemiecki szroty... znajde tam takie gadzety tanio ??

 

Chyba nie ma co jeździć. Ja ostatnio dorwałem dwa fotele kubełkowe z SRi do swojej Primerki w komplecie z tylną kanapą i wszystkimi czterema boczkami ( bo tapicerka była inna ) za 400zł. Wprawdzie ich nie kupiłem, ale na Allegro jest mnóstwo ludzi wożących takie rzeczy zza Odry.

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

Guest indygox

Mam pytanie z innej beczki - fotel kierowcy mi niestety skrzypi i nie moge za cholere wyczaić skąd to dochodzi :-( smarowałem już szyny ale to nie to - sorki za OT ale jak ktos wie co można zrobic w tej kwestii to pomocy :-) !

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanie z innej beczki - fotel kierowcy mi niestety skrzypi i nie moge za cholere wyczaić skąd to dochodzi :-( smarowałem już szyny ale to nie to - sorki za OT ale jak ktos wie co można zrobic w tej kwestii to pomocy :-) !

 

moze to jakies laczenia wewnatrz.. moze zdejmij tapicerke i posprawdzaj w srodku...

Link to comment
Share on other sites

ja mam wersje SRi i fotele sa naprawde swietnie. mozesz sprobowac szczepa z angola ale bedzie trudno regulowac pokretla od strony kanalu.

Hmm... A dlaczego od strony kanalu? Nie moze kierowca jezdzic na fotelu angielskiego pasazera?

Link to comment
Share on other sites

Hmm... A dlaczego od strony kanalu? Nie moze kierowca jezdzic na fotelu angielskiego pasazera?

Pewnie że może, pewnie fotel nawet będzie w lepszym stanie. Ale będzie miał do dyspozycji jedną ( albo chyba nawet dwie ) regulacje mniej niż pasażer.

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

Hmm... A dlaczego od strony kanalu? Nie moze kierowca jezdzic na fotelu angielskiego pasazera?

Pewnie że może, pewnie fotel nawet będzie w lepszym stanie. Ale będzie miał do dyspozycji jedną ( albo chyba nawet dwie ) regulacje mniej niż pasażer.

Hmm... A ktore to? Szczerze mowiac nie jezdzilem na fotelu pasazera i nie mam pojecia jakie on ma regulacje. ;-)

Link to comment
Share on other sites

Hmm... A ktore to? Szczerze mowiac nie jezdzilem na fotelu pasazera i nie mam pojecia jakie on ma regulacje. ;-)

Hmmm... Powiem szczerze, zasugerowałem się fotelami z P11, gdzie fotel pasażera nie ma regulacji odcinka lędźwiowego, ale ze swojej SR'ki pamiętam, że miałem pokrętło do podnoszenia skrajnego fragmentu siedziska, pasażer tego nie miał.

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

ja mam N15 z ostaniej produkcji i fotele nie są to typowe kubełki ale są za***iście wygodne i mają super trzymanie boczne :) naprawdę mają duże boczki :)

Link to comment
Share on other sites

ja mam N15 z ostaniej produkcji i fotele nie są to typowe kubełki ale są za***iście wygodne i mają super trzymanie boczne :) naprawdę mają duże boczki :)

Może masz kubełki tylko o tym nie wiesz ;)

W "standardowych" N15 były do końca montowane te same fotele. Niewygodne dechy.

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

nieprawda że zawsze były takie same :) ja mam wersję komfort i te siedzenia wiele wspólnego z seryjnymi ławkami nie mają :D

Link to comment
Share on other sites

nieprawda że zawsze były takie same :) ja mam wersję komfort i te siedzenia wiele wspólnego z seryjnymi ławkami nie mają :D

A czy w wersji komfort nie montowali tych samych foteli co w S/SR ?

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

wiesz nie wiem... muszę porównać na spociku z kimś innym ale złego słowa nie da się o tych moich fotelach powiedzieć :)

Link to comment
Share on other sites

A ja narazie wrzucę fotele z Sunnego GTi, choć powiem że mam zaje...tą chrapkę na fotele z 300ZX (elektryczne :D) i jak kiedyś znajdę to kupię (narazie tylko na amerkcan ebay'u znalazłem, nawet niedrogo ale są ciężkie więc koszt paczki kosmos).

Link to comment
Share on other sites

Niestety w porównaniu z tym co miałem w Clio - kubełki ze sporta to N15 ma straszne deski... jak trafie gdzieś na kubełki z SR to przekładam - plecy ważniejsze.

Link to comment
Share on other sites

Hmm... A dlaczego od strony kanalu? Nie moze kierowca jezdzic na fotelu angielskiego pasazera?

Pewnie że może, pewnie fotel nawet będzie w lepszym stanie. Ale będzie miał do dyspozycji jedną ( albo chyba nawet dwie ) regulacje mniej niż pasażer.

Hmm... A ktore to? Szczerze mowiac nie jezdzilem na fotelu pasazera i nie mam pojecia jakie on ma regulacje. ;-)

 

z tego co pamietam to jedyna regulacja jaka jest u pasazera to skladanie oparcia.

Link to comment
Share on other sites

hmm..... zaczalem temat i mnie olsnilo.... czy sedany tez byly w wersji s/sr ?? bo siedzenia od htb do sedana to niebardzo....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...