Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Za wysokie zawieszenie.


Gość Scyzor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem więc na nowe i...

i nie zobaczyłem żadnej różnicy. Więc skoro nie widać różnicy to po co przepłacać

Może i racja. Przed wymianą porównam sobie długość starych i nowych. 8)

Jak już wymienię, dam znać. Ale to pewnie nieprędko i niewykluczone jednak, że przy odrobinie szczęścia wymienię autko na nowszy rocznik. :-k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze tyle co ja się olatałem na skróconych spręzynach z przodu - to jest drutowanie ale które na prawde polecam wizualnei auto bedzie wygladało na równe a komfort zmieni się nieodczówalnie (troche twardziej z przodu bedzie)

Swojego czasu jadąc drogą równoległą do wisłostardy w kazimeirzu dolnym - przy ok 110km/h najechałem na uskok (coś wrodzaju krawęrznika łaczacego ulice asfaltową z kostką - ok 10cm wysokie lagodne) w tym momęsie auto wyskoczyło do góry, leciałem dobre 5-6 metrów - to chyba był najlepszy test na skrócone spręrzyny którym oczysiście nic się nie stało.

 

Nie radze w taki sposób ich testować :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam obciete o jeden zwoj i jest ekstra. dopiero co bylem na przegladzie dodam ze w tym samym miejscu co rok temu i sprawnosc amorow wyszla lepiej niz poprzednio :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Ja mam to samo w kombiaku! :cry: ](*,) i cały czas kombinuje co z tym zrobić! Ogólnie to przypadłość samochodów z gazem, butla swoje waży. Obniżyć nie mogę, bo w zime nie da rady przejechać moją ulicą - zero odśnieżania :evil: - podłoga cały czas TRZE!!! W moim poprzednim Nissanku Sunny 1,4 `92 3D założyłem przednie sprężyny na tył a na przód sprężyny od wersji 1,6 + 4 amory od golfa (dwa razy twardsze) rewelka! :D Dziś dowiedziałem się, że w Primerce prawdopodobnie można regulować wysokość góra - dół o 3cm! Na kolumnie, czy cuś! Od znajomego, który zakłada nowe amory i regeneruje stare! Za tą usługę powiedział mi 50zł za tył :o Jutro podjadę to sprawdzić i napisze co i jak :!: Pozdrawiam :) :!: :!: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie podkładki to połowiczne rozwiązanie, bo wyłącza się z pracy część sprężyny (blokując ją podkładkom gumową). Całą prace przejmuje pozostała część sprężyny i następuje przyspieszone jej zużycie nawet pękanie. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

sytuacja podobna jak w przypadku obcięcia sprężyny: pracuje mniejsza ilość zwojów. Jak juz pisałem wcześniej mi pękła sprężyna po obcinaniu ale to raczej w miejscu prostowania ostatniego zwoju. Nie słyszałem żeby komuś pękły sprężyny przez to że pracuje o jeden zwój mniej, choc nie mówię że nie możesz mieć racji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dowiedziałem się, że w Primerce prawdopodobnie można regulować wysokość góra - dół o 3cm! Na kolumnie, czy cuś! Od znajomego, który zakłada nowe amory i regeneruje stare! Za tą usługę powiedział mi 50zł za tył :o Jutro podjadę to sprawdzić i napisze co i jak :!: Pozdrawiam :) :!: :!: :!:

Koniecznie daj znać jak już się tym zajmiesz!

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a chodzi o przesunięcie dolnej podstawki MC persona, moj kolega w ten sposób robi proste gwintowane zawieszenie, dobra opcja zeby obniżyć ten przodek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dowiedziałem się, że w Primerce prawdopodobnie można regulować wysokość góra - dół o 3cm! Na kolumnie, czy cuś! Od znajomego, który zakłada nowe amory i regeneruje stare! Za tą usługę powiedział mi 50zł za tył :o Jutro podjadę to sprawdzić i napisze co i jak :!: Pozdrawiam :) :!: :!: :!:
Koniecznie daj znać jak już się tym zajmiesz!

Koniecznie, koniecznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
A co powiecie na takie rozwiązanie:

 

Z przodu wrzucic Alusy 14" a do tyłu 15".

Tego bym nie robił, bo przód może zacząć wyprzedzać tył. :D:lol::D

A tak serio IMHO to pewnie by było widać różnice w wysokości felg i wyglądałoby to śmiesznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na takie rozwiązanie:

 

Z przodu wrzucic Alusy 14" a do tyłu 15". Własnie się zastanawiam nad takim rozwiązaniem w Sunnym (wiem, że nie ten dział, ale nie chce rozpoczynac nowego tematu :) )

 

Niestety to nielegalne rozwiązanie i policja może zabrać dowód rejestracyjny nawet za to :!:

Ja przy okazji wymiany tylnych amortyzatorów podniosę sobie tył aby tak nie siedział :wink:

A propos czemu chcesz przód 14 tył 15 :?: z przodu jest zawsze większa wnęka na koło 8)

I to będzie bardziej widoczne że tył siedzi :roll: mimo że teoretycznie podniesie się tył :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
Gość sprinter000

Również przyklejam sie do już odległego tematu,bo strasznie mnie to denerwuje,jak widze że ten tył siedzi :/ Myślałem o gumach usztywniających,ale z tego co czytam to nie za bardzo zda egzamin... Tu kolega pisze,że podniósł o 2 cm,tylko nie opisał co ci magicy tam zamontowali a interesowałoby mnie to,bo chciałbym podnieśc ten tył o te 2 cm :/ Jutro zrobie fotke jak to u mnie wyglada ta sprawa.Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. dziwne ze to aż tak bardzo wam przeszkadza dość dużo aut ma tak samo. A codził ktoś z was z miarkom i mieżył odległości od kół do nad koli chyba nie. Więc przedstawie jak to u mnie wyglonda i tył jest wyżej o 2.1cm niz przud a wyglonda jak by osiadal ale jak spojżycie z boku auta to zobacztcie dlaczego tak sie dzieje a jak nie to sprubuje to rozrysować i nie było grzebane nic przy zawieszeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też podniosłem o około 2 cm . Dałem pod koszyk amortyzatora łożysko , dobrałem sobie w sklepie z łożyskami ,cena około 25 zł za 2 szt.Już przejechałem około 18 kkm i jak na razie wszystko dobrze. Mam gdzieś jeszcze pudełko po łożysku , wiec zainteresowanym mogę podać numer łożyska.(mam kombi więc łożyska mogą się różnić od innych wersji nadwozia ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w ostatnich miesiącach użytkowania Primerki uporałem się z problemem. Próbowałem różnych rozwiązań - najpierw wymieniłem sprężyny, ale efektu nie było. Potem założyłem sprężyny od kombi, ale rezultatu wciąż nie było. Na końcu założyłem sprężyny HD (Heavy Duty) od kombi, ale pół centymetra wyżej mnie nie zadowalało. Koniec końców dałem stałe sprężyny do wyciągnięcia. Kosztowało mnie to 30zł a samochód całkowicie zmienił oblicze. Mało tego, całkiem inaczej zaczął się prowadzić! Miałem tylko problem z odpowiednim ustawieniem świateł, bo nie chciały tak wysoko świecić ;)

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze poszukać jakiegoś magika,bo zwykłemu mechaniorowi to raczej boje sie dać :>

Zależy co chcesz robić. Bo jeśli tylko wymienić/wyciągnąć sprężyny z tyłu to nie trzeba do tego magika.

Dziś z perspektywy czasu (i mojego obecnego autka) raczej zainwestowałbym w krótsze, sportowe sprężyny z przodu.

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sprinter000

Tak właśnie myśle o wyciągnieciu spreżyn,bo wynmiana ponoć nie skutkuje :| Jeśli by wchodziło w rachube tylko przód niższe sprężyny to jakie polecacie i czy odrazu amory też wymieniać,bo troche mi tych szkoda,bo są jak nówki praktycznie jak byłem na pierwszym przeglądzie w Polsce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...