Hoover Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Wymieniłem więc na nowe i... i nie zobaczyłem żadnej różnicy. Więc skoro nie widać różnicy to po co przepłacać Może i racja. Przed wymianą porównam sobie długość starych i nowych. 8) Jak już wymienię, dam znać. Ale to pewnie nieprędko i niewykluczone jednak, że przy odrobinie szczęścia wymienię autko na nowszy rocznik. :-k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Kurcze tyle co ja się olatałem na skróconych spręzynach z przodu - to jest drutowanie ale które na prawde polecam wizualnei auto bedzie wygladało na równe a komfort zmieni się nieodczówalnie (troche twardziej z przodu bedzie) Swojego czasu jadąc drogą równoległą do wisłostardy w kazimeirzu dolnym - przy ok 110km/h najechałem na uskok (coś wrodzaju krawęrznika łaczacego ulice asfaltową z kostką - ok 10cm wysokie lagodne) w tym momęsie auto wyskoczyło do góry, leciałem dobre 5-6 metrów - to chyba był najlepszy test na skrócone spręrzyny którym oczysiście nic się nie stało. Nie radze w taki sposób ich testować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 tez mam obciete o jeden zwoj i jest ekstra. dopiero co bylem na przegladzie dodam ze w tym samym miejscu co rok temu i sprawnosc amorow wyszla lepiej niz poprzednio :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Cześć! Ja mam to samo w kombiaku! :cry: ](*,) i cały czas kombinuje co z tym zrobić! Ogólnie to przypadłość samochodów z gazem, butla swoje waży. Obniżyć nie mogę, bo w zime nie da rady przejechać moją ulicą - zero odśnieżania :evil: - podłoga cały czas TRZE!!! W moim poprzednim Nissanku Sunny 1,4 `92 3D założyłem przednie sprężyny na tył a na przód sprężyny od wersji 1,6 + 4 amory od golfa (dwa razy twardsze) rewelka! Dziś dowiedziałem się, że w Primerce prawdopodobnie można regulować wysokość góra - dół o 3cm! Na kolumnie, czy cuś! Od znajomego, który zakłada nowe amory i regeneruje stare! Za tą usługę powiedział mi 50zł za tył Jutro podjadę to sprawdzić i napisze co i jak :!: Pozdrawiam :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 a może podłóżcie te gumy między 2 zwoje sprężyn tylnych :roll: trochę się tył podniesie i nie będzie tak reagował na obciążenie :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Według mnie podkładki to połowiczne rozwiązanie, bo wyłącza się z pracy część sprężyny (blokując ją podkładkom gumową). Całą prace przejmuje pozostała część sprężyny i następuje przyspieszone jej zużycie nawet pękanie. :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 sytuacja podobna jak w przypadku obcięcia sprężyny: pracuje mniejsza ilość zwojów. Jak juz pisałem wcześniej mi pękła sprężyna po obcinaniu ale to raczej w miejscu prostowania ostatniego zwoju. Nie słyszałem żeby komuś pękły sprężyny przez to że pracuje o jeden zwój mniej, choc nie mówię że nie możesz mieć racji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Dziś dowiedziałem się, że w Primerce prawdopodobnie można regulować wysokość góra - dół o 3cm! Na kolumnie, czy cuś! Od znajomego, który zakłada nowe amory i regeneruje stare! Za tą usługę powiedział mi 50zł za tył Jutro podjadę to sprawdzić i napisze co i jak :!: Pozdrawiam :!: :!: :!: Koniecznie daj znać jak już się tym zajmiesz! pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 a chodzi o przesunięcie dolnej podstawki MC persona, moj kolega w ten sposób robi proste gwintowane zawieszenie, dobra opcja zeby obniżyć ten przodek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Dziś dowiedziałem się, że w Primerce prawdopodobnie można regulować wysokość góra - dół o 3cm! Na kolumnie, czy cuś! Od znajomego, który zakłada nowe amory i regeneruje stare! Za tą usługę powiedział mi 50zł za tył Jutro podjadę to sprawdzić i napisze co i jak :!: Pozdrawiam :!: :!: :!:Koniecznie daj znać jak już się tym zajmiesz! Koniecznie, koniecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 A co powiecie na takie rozwiązanie: Z przodu wrzucic Alusy 14" a do tyłu 15". Tego bym nie robił, bo przód może zacząć wyprzedzać tył. A tak serio IMHO to pewnie by było widać różnice w wysokości felg i wyglądałoby to śmiesznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 A co powiecie na takie rozwiązanie: Z przodu wrzucic Alusy 14" a do tyłu 15". Własnie się zastanawiam nad takim rozwiązaniem w Sunnym (wiem, że nie ten dział, ale nie chce rozpoczynac nowego tematu ) Niestety to nielegalne rozwiązanie i policja może zabrać dowód rejestracyjny nawet za to :!: Ja przy okazji wymiany tylnych amortyzatorów podniosę sobie tył aby tak nie siedział :wink: A propos czemu chcesz przód 14 tył 15 :?: z przodu jest zawsze większa wnęka na koło 8) I to będzie bardziej widoczne że tył siedzi :roll: mimo że teoretycznie podniesie się tył :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Nie wiem,mnie to nie przeszkadza :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 A gdyby tak wstawić większe felgi na przykład 15,16 czy nawet 17? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel2000 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 No i ABS mógłby chyba być niepocieszony, że ma inną średnicę kół z przodu i z tyłu i mógłby strzelać nieprzewidziane fochy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 A gdyby tak wstawić większe felgi na przykład 15,16 czy nawet 17? A co to za różnica czy to 15, 16 czy nawet 18? Średnica koła musi pozostać i tak taka sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Podniosłem tył bo siedział o 2cm i jest teraz jednakowo przód tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Podniosłem tył bo siedział o 2cm i jest teraz jednakowo przód tył W jaki sposób to zrobiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sprinter000 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Również przyklejam sie do już odległego tematu,bo strasznie mnie to denerwuje,jak widze że ten tył siedzi :/ Myślałem o gumach usztywniających,ale z tego co czytam to nie za bardzo zda egzamin... Tu kolega pisze,że podniósł o 2 cm,tylko nie opisał co ci magicy tam zamontowali a interesowałoby mnie to,bo chciałbym podnieśc ten tył o te 2 cm :/ Jutro zrobie fotke jak to u mnie wyglada ta sprawa.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyr Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 witam. dziwne ze to aż tak bardzo wam przeszkadza dość dużo aut ma tak samo. A codził ktoś z was z miarkom i mieżył odległości od kół do nad koli chyba nie. Więc przedstawie jak to u mnie wyglonda i tył jest wyżej o 2.1cm niz przud a wyglonda jak by osiadal ale jak spojżycie z boku auta to zobacztcie dlaczego tak sie dzieje a jak nie to sprubuje to rozrysować i nie było grzebane nic przy zawieszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Ja też podniosłem o około 2 cm . Dałem pod koszyk amortyzatora łożysko , dobrałem sobie w sklepie z łożyskami ,cena około 25 zł za 2 szt.Już przejechałem około 18 kkm i jak na razie wszystko dobrze. Mam gdzieś jeszcze pudełko po łożysku , wiec zainteresowanym mogę podać numer łożyska.(mam kombi więc łożyska mogą się różnić od innych wersji nadwozia ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Ja w ostatnich miesiącach użytkowania Primerki uporałem się z problemem. Próbowałem różnych rozwiązań - najpierw wymieniłem sprężyny, ale efektu nie było. Potem założyłem sprężyny od kombi, ale rezultatu wciąż nie było. Na końcu założyłem sprężyny HD (Heavy Duty) od kombi, ale pół centymetra wyżej mnie nie zadowalało. Koniec końców dałem stałe sprężyny do wyciągnięcia. Kosztowało mnie to 30zł a samochód całkowicie zmienił oblicze. Mało tego, całkiem inaczej zaczął się prowadzić! Miałem tylko problem z odpowiednim ustawieniem świateł, bo nie chciały tak wysoko świecić pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sprinter000 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 U mnie to tak wygląda :/ Niby nic ale troche drażniące.Musze poszukać jakiegoś magika,bo zwykłemu mechaniorowi to raczej boje sie dać :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Musze poszukać jakiegoś magika,bo zwykłemu mechaniorowi to raczej boje sie dać :> Zależy co chcesz robić. Bo jeśli tylko wymienić/wyciągnąć sprężyny z tyłu to nie trzeba do tego magika. Dziś z perspektywy czasu (i mojego obecnego autka) raczej zainwestowałbym w krótsze, sportowe sprężyny z przodu. pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sprinter000 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Tak właśnie myśle o wyciągnieciu spreżyn,bo wynmiana ponoć nie skutkuje Jeśli by wchodziło w rachube tylko przód niższe sprężyny to jakie polecacie i czy odrazu amory też wymieniać,bo troche mi tych szkoda,bo są jak nówki praktycznie jak byłem na pierwszym przeglądzie w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.