Gość Yarko Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Witam! Chcę nabyć Primerę P11 r. 99. Ogladałem auto z Niemiec, bite w tył ale zrobione o przebiegu niby 120tys. km. Tylko mały problem bo jak do niego wsiadłem to miałem wrażenie, że silnik jest w kabinie jak wchodził na obroty. Jak w sportowym aucie. Czy to wada Primer czy silnik jest zużyty. Wcześniej jechałem autem z Polski r.96 (140tys. km.) i wydaje mi się, że było znacznie cichsze Proszę o poradę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Może ma nieszczelny układ wydechowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 albo zdjęty ten choelrny tłumik szmerów z puszki filtra poweitrza ktory powyzej 5500obr.min skutecznie redukuje moc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Może ma jakiś sportowy wydech albo strumienicę, a może to GT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarko Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Dzięki za odpowiedzi. Czyba wszystko jest możliwe. Mam pytanko, co to jest strumienica? Wydech jest prawdopodobny ale z tego co wiem tylko tylny tłumik był robiony. Czy tylny wpływa na to? Czy w tym aucie jest poza tylnym jeszcze jakiś tłumik? Yarko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Strumienica to jest takie coś, co się montuje zamiast tłumika, jak chce się mieć głośniejszy wydech i (jak niektórzy twierdzą) większą moc) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Ja mam dziury w tylnym i coraz bardziej mi to przeszkadza. Dopiero tylny tłumik wycisza wydech, więc jeśli masz gdzies nieszczelność, to będzie się nieźle dawać we znaki. Przy okazji, jak mam urwaną jedną szpilkę mocującą kolektor wydechowy do głowicy, to jak ją można wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarko Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Dzięki za odpowiedzi. Chyba już coś wiem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyfer Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Przy okazji, jak mam urwaną jedną szpilkę mocującą kolektor wydechowy do głowicy, to jak ją można wymienić? Ja przy tej okazji mam pytanko, mam do wymiany kolektor bo urwana jest jedna z 3 śrub mocowania kolektor- rura i stale wydmuchuje mi uszczelki (2 razy). Moje pytanko dla obytych w temacie - czy coś może mnie zaskoczyć przy wymianie kolektora :?: Wstępnie wydaje mi się że powinno być tak: uszczelka głowica-kolektor, wymiana kolektora uszczelki rura-kolektor i wszystko z głowy, ale czy są jakieś szczególnie ważne manewry które pozwolą uniknąć komplikacji :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.