Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Badanie auta w "cyklu 12to godzinnym" ???????


Guest dent
 Share

Recommended Posts

Czy ktokolwiek slyszal o czyms takim jak badanie auta w cyklu 12to godzinnym?? :shock:

 

Mechaicy z ktorymi mam problemy usiluja wymusic na mnie zebym zostawil im auto na 2 dni w warsztacie i nie potrafia powiedziec po co. Twierdza ze beda je sprawdzac o roznych porach dnia :lol::lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

zebym zostawil im auto na 2 dni w warsztacie

I zapewne na weekend kiedy nie pracuja? bo wtedy beda mogli bardziej wnikliwie zlokalizowac przyczyne? ;) Nie spotkalem sie jeszcze z czyms takim.

Link to comment
Share on other sites

mzoe chcą wystartowac w zcyms a`la 24H of Le Mans ;)

to fakt, wtedy na pewno by auto "dobrze" przetestowali ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Seba7207

A może którys z mechanikow potrzebuje pilnie jakąś część z Twojej almerki? Dwa dni w sam raz żeby pół samochodu wqymienić. Słyszałem o takich aparatach :wink:

Link to comment
Share on other sites

mylicie się!!!

oni po prostu podchodzą do tego auta w pełni profesjonalnie, muszą zobaczyć jak zasypia, czy w nocy nie chrapie, czy nie ma koszmarów (może jest molestowany przez właściciela), czy rano jak wstanie czy ma apetyt........

to nie jest takie hop siup z tymi samochodami.............

Link to comment
Share on other sites

oni po prostu podchodzą do tego auta w pełni profesjonalnie, muszą zobaczyć jak zasypia, czy w nocy nie chrapie, czy nie ma koszmarów (może jest molestowany przez właściciela), czy rano jak wstanie czy ma apetyt........

to nie jest takie hop siup z tymi samochodami.............

aaa! tzn oni z tego typu empatow-machanikow :lol: ze tez sie tacy fachowcy jeszcze uchowali :lol: :wink:

Link to comment
Share on other sites

:lol::lol::lol::lol:

Podzielam asze zdanie ale nie byloby Wam do smiechu gdyby chodzilo o Wasze auto.

Problem jest z instalacja gazowa (juz od 2 lat), po raz 3 wybuchla w ciagu pół roku!! A oni beda mi auto badac czy jest na pewno sprawne, ze to niby nie jest wina instalacji.

 

A ile trwa sprawdzenie poprawnosci dzialania instalacji???

Bo rozumiem ze samo sprawdzanie inst. gazowej i ukladu zaplonoweg moze czasem potrwac. Ale czy nie moge przyjechac jednego dnia a potem przyjechac drugiego???

 

FAJCHA MAKSYMALNA :twisted:

Link to comment
Share on other sites

ja swojemu mechanikowi czasem zostawiam auto na noc by sprawdzil rano jak sie zachowuje jak jest zimne. wtedy moze cos pokrecic i pozwolic mu znowu ostygnac by sprawdzic czy przynioslo to efekt. generalnie robie tak jesli chce by zajrzal do gaznika a to zaufany mechanik.

 

pozdrawiam

slawek

Link to comment
Share on other sites

wybuchy są tylko i wyłącznie winą instalacji LPG (rozumiem wybuchy w kolektorze ssącym), chyba że na benzynie też ci wybucha...

częsta przyczyną wybuchów jest zbyt uboga dawka gazu

Link to comment
Share on other sites

wszyscy wyśmiali zostawienie auta na noc. I niestety nie mają racji.

Masz problemy z gazem. Największe jaja są zapewne rano, gdy silnik jest zimny. I zostawienie go na noc, gdy rano już do odpalą w warsztacie i zobaczą co i jak w takich warunkach, właśnie ma sens.

Link to comment
Share on other sites

gaz i tak się włącza jak silnik jest ciepły........

to się zgadza. Tylko, że gaz najczęściej powoduje tzw. lewe powietrze - szczególnie jeśli to nie jest sekwencja. I to najlepiej widać właśnie na zimnym silniku.

Link to comment
Share on other sites

chyba nie rozumiem do konca z tym zimnym silnikiem :?: :?:

 

To co beda go przelaczac na zimnym silniku??

 

O co chodzi z tym lewym poietrzem??

 

poza tym jest zima, wiec moge przyjechac postac nawet i 6 godzin!!! to efekt bedzie taki sam jak po nocy?

 

A poza tym skoro tak wazne jest badanie po nocy, bo niby zimny silnik to musieliby sie bardzo dobrze do tego badania przygotowac bo mieliby tylko jedna probe (jak silnik chwile pochodzi to juz nie jest zimny jak po nocy - prawda? czy zle rozumuje?????????) i co tak jak beada potrzebowac 7 prob to ma tam stac siedem nocy??

Nie gniewaj sie ale poprostu nie rozumiem

Link to comment
Share on other sites

Oto moje problemy z gazem:

 

Oprócz trzech detonacji gazu,

- przysłonięty o około 50% wlot powietrza do komory filtra powietrza

 

- wyraźny spadek mocy silnika podczas jazdy przy zasilaniu benzyną w zakresie 2600-3000 obrotów/min. (po usunięciu zwężki dolotu powietrza silnik pracuje normalnie, nie traci mocy)

 

- w wyżej wymienionym zakresie obrotów, podczas zmniejszania się obrotów silnika z tłumika końcowego słychać wyraźne strzelanie ( „pyrkanie w tłumik”)

 

- przełączanie z zasilania silnika benzyna na zasilanie LPG wymaga dodatkowego wciśnięcia pedału gazu w momencie przełączenia (zrobienia tzw. przegazówki), w przeciwnym razie silnik gaśnie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...