Gość IHI Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Panowie - gmerałem po sieci i natknąłem się na cosik takiego : http://replacement.carjunky.com/parts/carj...Kit&dp=true Niezła cena co!?- 110 dolców za cały komplet naprawczy. W serwisie w Polsce jest 2X drożej!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Cena może i dobra tylko czy to jest orginał???????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indygox Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 za 400 zł tez możesz kupic w Polsce cały kompletny rozrząd tyle że podróbke - tam jakos nie widać opakowania ani marki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Tak, zgadza się-w JC AUTO można kupić podróbkę z Tajwanu firmy MCC z rozpinanymi ogniwami :? . Nissan i tak nie produkuje rozrządu samoistnie . Wszystkie podzespoły pochodzą z angielskiej firmy RENOLD CHAIN. Można kupić osprzęt RENOLD za 50% ceny albo RENOLD z wytłoczeniem Nissan za grubą kasę w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Po co jest ta szpilka przy napinaczu?U mnie byla tez,ale ja wyjalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Za taka jedna prowadnice plastykowa w serwisie zaplacilem 110 zika :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Chłopie - dobrze, że ją wyjąłeś. Bez tego kraksa murowana. Szpilkę przy napinaczu stosuje się tylko do cofnięcia tłoka napinacza. Ułatwia to montaż napinacza w kadłubie głowicy. Napinacz działa tak - po wyjęciu szpilki napina łańcuch wstępnie sprężyną. W chwili uruchomienia olej z magistrali naciska na tłok wewnątrz napinacza. Dzięki temu ślizg teflonowy pewnie napina łańcuch podczas pracy silnika 8) . Też muszę wybulić 110 zł za górną prowadnicę łańcucha - moja jest już trafiona :cry:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.