Guest Zbigniew Krzysztoń Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Witam forumowiczów .Zgodnie z opisem w zrób to sam przeprowadziłem diagnostyke i kontrolka zaświeciła się trzy razy długo i cztery krótko co daje 34 :cry: .Co to oznacza[spalanie stukowe] i czy można z tym jeździć :?: .Mam przejechane 190000.Samochód sprowadzony od około półtora miesiąca w kraju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maras Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Sam niedawno u forumowiczów dowiadywałem się co to dokładnie powoduje bo mam ten sam błąd Kod 34 oznacza błąd czujnika spalania stukowego. Ten czujnik monitoruje czy w silniku nie występuje spalanie stukowe, a kiedy takie wystąpi to opóźnia zapłon. I tylko w tym przypadku. Jeżeli czujnik jest uszkodzony to po prostu nie przestawi zapłonu gdy będzie spalanie stukowe. Ale jeśli nie lejesz taniego/lewego paliwa to nie powinieneś się bać, ponieważ spalanie stukowe występuje gdy paliwo ma zbyt niską liczbę oktanową w stosunku do przyspieszenia zapłonu. Lub odwrotnie - gdy masz za bardzo przyspieszony zapłon w stosunku do liczby oktanowej paliwa. Bo zasada jest taka, że przyspieszając zapłon musisz stosować paliwo o wyższej liczbie oktanowej, np 98. Lub gaz który ma sporo ponad 100 oktanów. Tak więc ja olałem uszkodzony czujnik (który w ASO kosztuje jedyne 1360zł), przyspieszyłem zapłon i śmigam bezpiecznie na gazie Thx to Mlody Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zbigniew Krzysztoń Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Dzięki za info .Dzisiaj widziałem się z gościem z serwisu i powiedział mi że trzeba wymienić rozrząd więc ja się pytam czy napewno a on mi powiada że może być też uszkodzony czujnik spalania stukowego . Zdziwiony więc pytam co mam wreszcie wymienić jedno czy drugie a on na to że najpierw rozrząd za2500zł a jezeli by nie był to rozrząd wtedy trzeba wymienić czujnik za 1400 ale przed tym wszystkim mam postawić auto na diagnostykę za 120zł :shock: Ogromnie zachwycony opuściłem teren serwisu na Jagielońskiej w Warszawie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPEEDY Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Dzięki za info .Dzisiaj widziałem się z gościem z serwisu i powiedział mi że trzeba wymienić rozrząd więc ja się pytam czy napewno a on mi powiada że może być też uszkodzony czujnik spalania stukowego . Zdziwiony więc pytam co mam wreszcie wymienić jedno czy drugie a on na to że najpierw rozrząd za2500zł a jezeli by nie był to rozrząd wtedy trzeba wymienić czujnik za 1400 ale przed tym wszystkim mam postawić auto na diagnostykę za 120zł :shock: Ogromnie zachwycony opuściłem teren serwisu na Jagielońskiej w Warszawie :shock: To juz przegięcie nigdy nie lubiłem aso ,ale to juz o pomste woła to jest banda rzeżbiarzy od wyciągania kasy i wciskania kitu :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 JA bym stawiał na czujnik. No chyba, że słychać ten rozrząd. Nie możesz od kogoś podmienić tego czujnika?????/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zbigniew Krzysztoń Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Właśnie nie mam ale podjade jeszcze do mechaniora niedaleko mnie są godni polecenia tylko ja nie miałem czasu do nich podjechać i niech posłuchają tego rozrządu.Osobiście nie mam pojęcia jaki dzwięk słychać przy luźnym rozrządzie :oops: ale kiedy po kupieniu auta wymieniłem olej słychać cichy metaliczny dzwięk i może tu jest przyczyna a zalałem go MOBILEM półsyntetykiem.Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eko Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 Mam p10 z 92r z ele.gaznikiem czy moge u siebie zrobic autodiagnostyke? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mauzer Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 jak najbardziej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kamyk Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Mam p10 z 92r z ele.gaznikiem czy moge u siebie zrobic autodiagnostyke? Z tego co wiem to w silnikach DS nie mozna zrobic diag. pozdr Kamyk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mauzer Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 a jakie ma znaczenie czy gaźnik czy nie? ważne czy ma kompa i wyjście, zresztą rozumiem że ma gaźnik z monowtryskiem z 92 roku czyli taką jak ja więc gdzie tu problem????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sieja Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 czy ktoś wie jak orzeprowadzić autodiagnostykę QG16DE? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 ........ Ogromnie zachwycony opuściłem teren serwisu na Jagielońskiej w Warszawie ale sie uśmiałem w ASO to chyba jekieś poj..y pracują. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.