Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

sprężynki obniżające


Guest siano
 Share

Recommended Posts

Witam mam pytanie znalazłęm sprężynki do n-15 oto link

 

http://cgi.ebay.de/TIEFERLEGUNGSFEDERN-Nis...1QQcmdZViewItem

 

które obniżają autko o 40 mm tylko zastanawia mnei czy beda do mnei pasowały mam almerkę n-15 z 96 przed liftingiem a w aukcji jes napisane

 

"ab Baujahr 10/1997" czyli amm rozumeiec ze do wersji po liftingu beda one tylko psaowały czy to niema różnicy czy przed czy po różnią się czymś te sprężyny

Link to comment
Share on other sites

Nie kupuj, ja mam na 99% takie same, zdjąłem je bo się jeździć nie dało. 0 amortyzacji, to nie tylko obniżające ale i progresywne, przy śrenich prędkościach wszystko trzeszczy i skrzypi, na zwykłej jezdni, już nie mówię co się dzieje jak się z asfaltu zjedzie. To nie są sprężyny dla tego zawieszenia. Lepiej kupić coś innego. Chyba ileś osób w klubie ma założone Weitec'i i nie narzeka, sam mam zamiar w nie zainwestować.

Link to comment
Share on other sites

Guest Piotrek

Spężyny do N15 z przed liftingiem a po liftingu różnią się średnicą osadzenia na u dołu Mc Pershona.

Po liftingu jest mniejsza średnica osadzenia.

Już kiedyś bylo o tym na forum.

 

 

Każda sprężyna obniżająca pogarsza komfort.

Link to comment
Share on other sites

Napewno pogarsza, ale dam ci przykład.

 

Jeździłeś kiedyś samochodem z wybitymi amorkami... tak to mniej więcej jest na tych amorkach (no chyba że to inne niż ja miałem, ale wydaje mi się że nie). Każda nierówność, każdy dołek, wszystko było czuć, a ja nawet kubełkowych foteli nie mam :D

Lepiej zainwestować w coś co ktoś już przetestował i nie narzeka.

 

PS. Jeździłem paroma autami ze sprężynami obniżającymi i naprawdę aż tak jak w moim nie tłukło w żadnym (nawet VW)

Link to comment
Share on other sites

Guest Piotrek

Zell, a może ty poprostu masz seryjne sprężyny tylko obcięte ze dwa zwoje? i nie pracują jak powinny? a w dodatku może też amorki są zużyte i dlatego tak tłucze.

 

 

Ja miałem sprężyny Weitec, wraz z seryjnymi amorkami, które już nie były w najlepszej formie, ale nie było tak źle, potem jak włożyłem nowe amorki Kayaba Excel G, było naprawde ok.

 

Podobno H&R i SPAX jest najtwardszy.

Link to comment
Share on other sites

Guest DJ One-Way

A ma ktoś Weiteki w N16tce przed liftem?? mam w planach sobie zalożyć, nie wiecie może gdzie najlepiej takie nabyc? A co możecie powiedzieć o Platimexach z naszego sklepu klubowego? Pozdrooo

Link to comment
Share on other sites

ZELL a może masz za niski profil opon??????

choć w moim zawieszeniu pomimo już seryjnych sprężyn czyli -30mm nadal "wali i dobija" jak by mlotem walić wcześniej mialem jeszcze niżśze wg. moich obliczeń -10cm i to bya makabra. może zamiast obniżania wystarczy usztywnić auto twardszymi amorami

Link to comment
Share on other sites

a ja tak z innej beczki...

1) strona platimexu nie dziala :/

2) ile mozna jeszcze opuscic na profilu 50 felgi 15" ? zeby nic nie tarlo i zeby dalo sie wlozyc do bagaznika cos oprocz gasnicy :D

Link to comment
Share on other sites

Sprężyny zmieniłem na fabryczne i jeździ się całkiem wygodnie (nawet przy takim profilu i wielkości felgi) czyt, o niebo lepiej. Napewno nie miałem fabrycznych przycinanych bo razem z autem dostałem stare sprężyny (tył ok a przednia 1 złamana). Chcę wymienić teraz na jakieś obniżające, tylko dlatego, że mi te nówki (przód, japoński zamienik) za wysoko trzymają nadwozie (jest różnica pomiędzy przodem a tyłem), chodź może to się zmieni jak wpadnie ciężki silnik...

Link to comment
Share on other sites

ja na lato mialem zalożone 215/50/16 i specjalnie przycinane nadwozie do tych kól ale i tak tarlo o nadkola więć jeśli ty masz 17 i chcesz go obniżyc to licz się z tym ze tak atwo może nie być.....

Link to comment
Share on other sites

Chłopaki opisujecie przykłądy zmiany samych spręzyn i osadzeniu ich na seryjnych omorkach - normalne jest ze będzie tluc walić i podskakiwać.

 

Jak mialem seryjne amorki z przodu - 78/76% po wrzuceniu weitechów przy hamwoaniu na pofaldowanym asfalcie to kola traciły styczność z asfaltem, wsadzilem na przód KONI i nie ma takeigo problemou a komfort się diametralnie poprawił i sztywność też :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...