Guest siano Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Witam mam pytanie znalazłęm sprężynki do n-15 oto link http://cgi.ebay.de/TIEFERLEGUNGSFEDERN-Nis...1QQcmdZViewItem które obniżają autko o 40 mm tylko zastanawia mnei czy beda do mnei pasowały mam almerkę n-15 z 96 przed liftingiem a w aukcji jes napisane "ab Baujahr 10/1997" czyli amm rozumeiec ze do wersji po liftingu beda one tylko psaowały czy to niema różnicy czy przed czy po różnią się czymś te sprężyny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Nie kupuj, ja mam na 99% takie same, zdjąłem je bo się jeździć nie dało. 0 amortyzacji, to nie tylko obniżające ale i progresywne, przy śrenich prędkościach wszystko trzeszczy i skrzypi, na zwykłej jezdni, już nie mówię co się dzieje jak się z asfaltu zjedzie. To nie są sprężyny dla tego zawieszenia. Lepiej kupić coś innego. Chyba ileś osób w klubie ma założone Weitec'i i nie narzeka, sam mam zamiar w nie zainwestować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lancer Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 a Weitec niby nie pogarsza komfortu???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Spężyny do N15 z przed liftingiem a po liftingu różnią się średnicą osadzenia na u dołu Mc Pershona. Po liftingu jest mniejsza średnica osadzenia. Już kiedyś bylo o tym na forum. Każda sprężyna obniżająca pogarsza komfort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Napewno pogarsza, ale dam ci przykład. Jeździłeś kiedyś samochodem z wybitymi amorkami... tak to mniej więcej jest na tych amorkach (no chyba że to inne niż ja miałem, ale wydaje mi się że nie). Każda nierówność, każdy dołek, wszystko było czuć, a ja nawet kubełkowych foteli nie mam Lepiej zainwestować w coś co ktoś już przetestował i nie narzeka. PS. Jeździłem paroma autami ze sprężynami obniżającymi i naprawdę aż tak jak w moim nie tłukło w żadnym (nawet VW) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Zell, a może ty poprostu masz seryjne sprężyny tylko obcięte ze dwa zwoje? i nie pracują jak powinny? a w dodatku może też amorki są zużyte i dlatego tak tłucze. Ja miałem sprężyny Weitec, wraz z seryjnymi amorkami, które już nie były w najlepszej formie, ale nie było tak źle, potem jak włożyłem nowe amorki Kayaba Excel G, było naprawde ok. Podobno H&R i SPAX jest najtwardszy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DJ One-Way Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 A ma ktoś Weiteki w N16tce przed liftem?? mam w planach sobie zalożyć, nie wiecie może gdzie najlepiej takie nabyc? A co możecie powiedzieć o Platimexach z naszego sklepu klubowego? Pozdrooo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krrizz Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 ZELL a może masz za niski profil opon?????? choć w moim zawieszeniu pomimo już seryjnych sprężyn czyli -30mm nadal "wali i dobija" jak by mlotem walić wcześniej mialem jeszcze niżśze wg. moich obliczeń -10cm i to bya makabra. może zamiast obniżania wystarczy usztywnić auto twardszymi amorami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 a ja tak z innej beczki... 1) strona platimexu nie dziala :/ 2) ile mozna jeszcze opuscic na profilu 50 felgi 15" ? zeby nic nie tarlo i zeby dalo sie wlozyc do bagaznika cos oprocz gasnicy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Sprężyny zmieniłem na fabryczne i jeździ się całkiem wygodnie (nawet przy takim profilu i wielkości felgi) czyt, o niebo lepiej. Napewno nie miałem fabrycznych przycinanych bo razem z autem dostałem stare sprężyny (tył ok a przednia 1 złamana). Chcę wymienić teraz na jakieś obniżające, tylko dlatego, że mi te nówki (przód, japoński zamienik) za wysoko trzymają nadwozie (jest różnica pomiędzy przodem a tyłem), chodź może to się zmieni jak wpadnie ciężki silnik... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krrizz Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 ja na lato mialem zalożone 215/50/16 i specjalnie przycinane nadwozie do tych kól ale i tak tarlo o nadkola więć jeśli ty masz 17 i chcesz go obniżyc to licz się z tym ze tak atwo może nie być..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Ja jeździełem na Weitecach -35mm, koła 205/40/17 nic nigdzie nie obcierało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Chłopaki opisujecie przykłądy zmiany samych spręzyn i osadzeniu ich na seryjnych omorkach - normalne jest ze będzie tluc walić i podskakiwać. Jak mialem seryjne amorki z przodu - 78/76% po wrzuceniu weitechów przy hamwoaniu na pofaldowanym asfalcie to kola traciły styczność z asfaltem, wsadzilem na przód KONI i nie ma takeigo problemou a komfort się diametralnie poprawił i sztywność też Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.