Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

sprężynki obniżające


Gość siano
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie znalazłęm sprężynki do n-15 oto link

 

http://cgi.ebay.de/TIEFERLEGUNGSFEDERN-Nis...1QQcmdZViewItem

 

które obniżają autko o 40 mm tylko zastanawia mnei czy beda do mnei pasowały mam almerkę n-15 z 96 przed liftingiem a w aukcji jes napisane

 

"ab Baujahr 10/1997" czyli amm rozumeiec ze do wersji po liftingu beda one tylko psaowały czy to niema różnicy czy przed czy po różnią się czymś te sprężyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj, ja mam na 99% takie same, zdjąłem je bo się jeździć nie dało. 0 amortyzacji, to nie tylko obniżające ale i progresywne, przy śrenich prędkościach wszystko trzeszczy i skrzypi, na zwykłej jezdni, już nie mówię co się dzieje jak się z asfaltu zjedzie. To nie są sprężyny dla tego zawieszenia. Lepiej kupić coś innego. Chyba ileś osób w klubie ma założone Weitec'i i nie narzeka, sam mam zamiar w nie zainwestować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spężyny do N15 z przed liftingiem a po liftingu różnią się średnicą osadzenia na u dołu Mc Pershona.

Po liftingu jest mniejsza średnica osadzenia.

Już kiedyś bylo o tym na forum.

 

 

Każda sprężyna obniżająca pogarsza komfort.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno pogarsza, ale dam ci przykład.

 

Jeździłeś kiedyś samochodem z wybitymi amorkami... tak to mniej więcej jest na tych amorkach (no chyba że to inne niż ja miałem, ale wydaje mi się że nie). Każda nierówność, każdy dołek, wszystko było czuć, a ja nawet kubełkowych foteli nie mam :D

Lepiej zainwestować w coś co ktoś już przetestował i nie narzeka.

 

PS. Jeździłem paroma autami ze sprężynami obniżającymi i naprawdę aż tak jak w moim nie tłukło w żadnym (nawet VW)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zell, a może ty poprostu masz seryjne sprężyny tylko obcięte ze dwa zwoje? i nie pracują jak powinny? a w dodatku może też amorki są zużyte i dlatego tak tłucze.

 

 

Ja miałem sprężyny Weitec, wraz z seryjnymi amorkami, które już nie były w najlepszej formie, ale nie było tak źle, potem jak włożyłem nowe amorki Kayaba Excel G, było naprawde ok.

 

Podobno H&R i SPAX jest najtwardszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DJ One-Way

A ma ktoś Weiteki w N16tce przed liftem?? mam w planach sobie zalożyć, nie wiecie może gdzie najlepiej takie nabyc? A co możecie powiedzieć o Platimexach z naszego sklepu klubowego? Pozdrooo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZELL a może masz za niski profil opon??????

choć w moim zawieszeniu pomimo już seryjnych sprężyn czyli -30mm nadal "wali i dobija" jak by mlotem walić wcześniej mialem jeszcze niżśze wg. moich obliczeń -10cm i to bya makabra. może zamiast obniżania wystarczy usztywnić auto twardszymi amorami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja tak z innej beczki...

1) strona platimexu nie dziala :/

2) ile mozna jeszcze opuscic na profilu 50 felgi 15" ? zeby nic nie tarlo i zeby dalo sie wlozyc do bagaznika cos oprocz gasnicy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyny zmieniłem na fabryczne i jeździ się całkiem wygodnie (nawet przy takim profilu i wielkości felgi) czyt, o niebo lepiej. Napewno nie miałem fabrycznych przycinanych bo razem z autem dostałem stare sprężyny (tył ok a przednia 1 złamana). Chcę wymienić teraz na jakieś obniżające, tylko dlatego, że mi te nówki (przód, japoński zamienik) za wysoko trzymają nadwozie (jest różnica pomiędzy przodem a tyłem), chodź może to się zmieni jak wpadnie ciężki silnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na lato mialem zalożone 215/50/16 i specjalnie przycinane nadwozie do tych kól ale i tak tarlo o nadkola więć jeśli ty masz 17 i chcesz go obniżyc to licz się z tym ze tak atwo może nie być.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki opisujecie przykłądy zmiany samych spręzyn i osadzeniu ich na seryjnych omorkach - normalne jest ze będzie tluc walić i podskakiwać.

 

Jak mialem seryjne amorki z przodu - 78/76% po wrzuceniu weitechów przy hamwoaniu na pofaldowanym asfalcie to kola traciły styczność z asfaltem, wsadzilem na przód KONI i nie ma takeigo problemou a komfort się diametralnie poprawił i sztywność też :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...