Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

jakie wybrać sprzęgło?


gregor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. A mozesz sie dowiedzie o kompletne sprzegło do N13 1,3 z 88 roku??

 

Cena Sprzęgła NKK do twojego autka:

Docisk - 90 zł

tarcza - 65 zł

Łozysko niestety podróbka - 39 zł.

 

Moge tez załatwic sprzegło w podróbkach:

docisk - 70 zł

tarcza - 50 zł

i łozysko to samo co wyżej

Ale tych czesci nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem za 250 Valeo. Teraz trzeba je zamontować. Wiecie że w JC są uszczelniacze z logo nissana ? Kupiłem uszczelniacz na tył silnika żeby wymienić przy sprzęgle, oglądam go i <szok>.

Przyjrzyj się nastepnym razem dokładnie, najlepiej pod lupą. To nie jest logo nissana tylko innej firmy. Też o mały włos się nie nabrałem.

 

Wracając do tematu - polecam sprzęgło NKK ewentualnie LUK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba sobie odpowiem sam ;-)

Almera 2.0 GTi

NKK:

Docisk sprzegła nr 21049 w cenie 240,24 zł

Tarcza sprzęgła nr 31044 w cenie 231 zł

Łożysko oporowe nr 41007 w cenie 53,77 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba sobie odpowiem sam n

Almera 2.0 GTi

NKK:

Docisk sprzegła nr 21049 w cenie 240,24 zł

Tarcza sprzęgła nr 31044 w cenie 231 zł

Łożysko oporowe nr 41007 w cenie 53,77 zł

 

Ja moge załatwic sprzegło NKK do Almery GTi w cenach:

docisk - 200 zł

tarcza - 190 zł

łozysko - 48 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ja wczoraj znowu mialem zonka z moim sprzegielkiem. A sytuacja przedstawia sie w ten sposob ze odpalam sobie autko wciskam sprzeglo i wbijam 1-nke a tu natychmiastowa reakcja auta tak jak bym puscil sprzeglo mimo tego ze bylo wcisniete. autko zgaslo no to postanowilem jeszcze raz odpalic, wiec znow sprzegielko do podlogi i wcisnieta 1-nka. rzucilo mnie kawalek do przodu, no i siedze i mysle o co chodzi, tak czy owak do domu dojechalem tak ze rozpedzalem autko pchajac je, wskakiwalem do srodka i w biegu wbijalem bieg do jazdy. oczywiscie sprzegla nie mialem to go nawet nie uzywalem, a teraz ide rozbierac wszystko i sprawdzic co sie stalo. wspomne jeszcze ze tarcze juz zmienialem jakies 20 tys temu.

I teraz jezeli ktos ma jakies pomysly dlaczego tak sie stalo to prosze o posty. :-)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam wszystkich forumowiczow. Mam do was prosbe. Wlasnie konczy mi sie sprzeglo wiec poszedlem dowiedziec sie do inter-cars'u o cene, i tu zaskoczenie wedlug sprzedawcy do almery 1.6 sa 2 rodzaje sprzegla (wieksza i mniejsza srednica) czy ktos moze sie na ten temat wypowiedziec? Czy ktos zmienial w niemieckiej wersji ALMERY 3D 1.6 SR 66kW (90KM) sprzegło jezeli tak to jaki rozmiar tarczy montowal??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Valeo, zrobiłem na nim prawie 200 tyś i dalej chodzi. NKK też ludzie sobie chwalą a co do LUK to wszystkie sprzęgła to już niestety regenerowane, Sachs to samo i same reklamacje na te syfy są, szarpią przy ruszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam wszystkich forumowiczow. Mam do was prosbe. Wlasnie konczy mi sie sprzeglo wiec poszedlem dowiedziec sie do inter-cars'u o cene, i tu zaskoczenie wedlug sprzedawcy do almery 1.6 sa 2 rodzaje sprzegla (wieksza i mniejsza srednica) czy ktos moze sie na ten temat wypowiedziec? Czy ktos zmienial w niemieckiej wersji ALMERY 3D 1.6 SR 66kW (90KM) sprzegło jezeli tak to jaki rozmiar tarczy montowal??

 

średnica docisku i tarczy wynosi 190 mm.

 

DOCISK NKK -> http://www.auto-moto.sklep.pl/index.php?pr...p;prod_id=30372

TARCZA NKK -> http://www.auto-moto.sklep.pl/index.php?pr...p;prod_id=34358

 

[ Dodano: Czw 23 Sie, 2007 22:05 ]

No to chyba sobie odpowiem sam ;-)

Almera 2.0 GTi

NKK:

Docisk sprzegła nr 21049 w cenie 240,24 zł

Tarcza sprzęgła nr 31044 w cenie 231 zł

Łożysko oporowe nr 41007 w cenie 53,77 zł

 

Docisk sprzegła nr 21049 w cenie 215 zł

Tarcza sprzęgła nr 31044 w cenie 210

Łożysko oporowe nr 41007 w cenie 58 zł

 

:one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki, dzieki za odpowiedzi, sprzeglo wymienione wybor padl na VALEO. Teraz pedal sprzegła chodzi tak lekko ze mam wrazenie ze go nie ma ale wszystko chodzi znakomicie. Tarcza starego sprzegla prawie juz nitami po kole zamachowym jezdzila. :P Teraz musze tylko zwalczyc ruda i pozbyc sie blizej niezidentyfikowanego i uciazliwego pukania w zawieszeniu (albo nie). :zly2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zakladalem sprzeglo to tarcza nie wygladala na regenerowana, ale tego niewiem no i lozysko SKF :/ (co prawda z dopieksim japan ciekawe ciekawe)

pozatym teraz Bomblu to wiesz jak jest zalezy jak sie trafi i jak jezdzi i za bardzo nie ma ze firma X jest git a Y bee, no wykuczam czesci JC Hart itp itd bo o tym to szkoda pisac nawet

 

ja zalozylem Aisina bo mnie najtaniej wyszedl (327zl) z wszystkich dostepnych w slepach w cz-wie (20% znizki, normalnie 407zl kosztowalo)

gdyby byl to sachs to by byl gdyby valeo to wzialbym valeo zobaczymy jak sie bedzie sprawowac, ale watpie w to aby ktorekolwiek sprzeglo wytrzymalo tyle co oryginaly w sunnych

kiedys dzwonilem do nissana i pytalem sie o klp sprzeglo to cos powiedzial ok 600zl i pytajac sie o marke tego sprzegla powiedzial ze pewny nie jest ale to zdecydowanie LUK-a sprzeglo

 

u mnie zakladajac ze nie byl krecony licznik wytrzymalo 270tys z czego przez 4 lata w Holandii ktos targal przyczepki bo mial w Holandii zalozony hak i stamtad byl sprowadzony i moje 50tys dosc ostrej jazdy w wiekszosci miejskiej

No i zakladam ze nikt go nie wymienial bo byl oryginal ale kto wie byc moze ktos w serwisie robil ;)

w kazdym badz razie tarcza byla full zjechana, prawie do nitow, z kila ktysiecy i bym nity starl ;), docisk-sloneczko 40% wytarcia, lozysko juz mialo luz ale ani nie grzechotalo ani nie szumialo jeszcze

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jestem posiadaczem n15 z 96 roku z silnikiem 1.6 ga16de...

 

i zastanawiam sie w przypadku zmiany sprzegla jakie kupic?

 

normalne czy jakies sportowe.....

 

jaka jest roznica w zachowaniu sprzegla sportowego? czym sie charakteryzuje i czy to dobry pomysl?? a jakiej ewentualnie firmy i jakie koszty??

 

dzieki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie jak pisze Bombel

gdybys zalozy turbo do tego motorku i np wykroil go na 150 czy 200KM to mozna wtedy zalozyc lepsze sprzeglo, a w szczegolnosci tarcze, ale to i zawiasy i hamulce rowniez...

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...