Gość gadzinsky Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 wiatm moja p11 spala w granicach 14/100km lpg. eksploatacja w miescie ale raczej spokojnie - do 4000obr. walczyc z tym czy to norma??? moze macie jakiegos gazownika który wyreguluje??? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Puzon Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 wiatmmoja p11 spala w granicach 14/100km lpg. eksploatacja w miescie ale raczej spokojnie - do 4000obr. walczyc z tym czy to norma??? spokojnie to jest do 2500 obr!!!! a moja primka 2.0 pali w mieście max 10 l gazu/100 km a w trasie 8.00 l /km instal sekwencja , także walcz zacięcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 A jaki masz silnik? 1.6 czy 2.0? Jeśli 2.0, a instalacja jest bez sekwencji, to mieści się w górnych stanach normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gadzinsky Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 otóż cały problem polega na tym że posiadam silnik 1.6.... 2,0 to bym zrozumiał a tak to nie wiem czy warto wogóle gaz tankowac... jezeli paliwa pali ok.10:) hehe pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkr Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Proponuję poszukać speca od gazu. Mnie też paliła dużo (2litry bez sekwencji), ale po regulacji, wymianie świec, kabli i filtra gazowego - działa teraz dość dobrze. Ostanio przejechałem ca 320 km na 35 litrach w mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Puzon Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Proponuję poszukać speca od gazu. Mnie też paliła dużo (2litry bez sekwencji), ale po regulacji, wymianie świec, kabli i filtra gazowego - działa teraz dość dobrze. Ostanio przejechałem ca 320 km na 35 litrach w mieście.no to tak powinna palic mnie sie zdarza nawet 350 km na 35 l przejechać ale bez głupot (jest dobry spec od regulacji w Brzeżnicy )to odemnie niedaleko wiecej pytaj na priva Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 wiatmmoja p11 spala w granicach 14/100km lpg. eksploatacja w miescie ale raczej spokojnie - do 4000obr. walczyc z tym czy to norma??? spokojnie to jest do 2500 obr!!!! a moja primka 2.0 pali w mieście max 10 l gazu/100 km a w trasie 8.00 l /km instal sekwencja , także walcz zacięcie a jakim cudem takie spalanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 wiatmmoja p11 spala w granicach 14/100km lpg. eksploatacja w miescie ale raczej spokojnie - do 4000obr. walczyc z tym czy to norma??? spokojnie to jest do 2500 obr!!!! a moja primka 2.0 pali w mieście max 10 l gazu/100 km a w trasie 8.00 l /km instal sekwencja , także walcz zacięcie Nic tylko pozazdroscic takiego spalania. Moze sam sprobuje jezdzic na tak niskich obrotach... Bo mi miasto wychodzi (liczone w te gorace dnie, gdzie podobno auto potrafi spalic o 1-1,5l wieceje gazu) 13,5 - 14,8l i to bez klimy ale za to wiecej w korkach nz jezdzac . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 tez ma 1.6 i na 30L gazu robie po Wawie 210km. Jade w piatek na regulacje moze cos pomoze, bo nie był regulowany od założenia instalki. [ Dodano: Pią 15 Cze, 2007 18:22 ] Ja już po regulacji gazownik powiedział ze miałem bardzo bogata mieszanke, zmniejszył i teraz zobaczymy jak to bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.