Guest vqsoft1 Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 witam. dzisiaj podczas wymiany oleju zauwazylem ze miske olejowa w mojej almie nadgryzla troche "ruda". Zastanawiam sie czy to tylko tak u mnie? Jak jest u was? Dzwonilem do goscia z japanauto i mowil ze ma miseczki (zamienniki) po 150pln. Mowil ze miski w nissanach rdzewieja bardzo szybko!. Narazie jak troche pogoda sie poprawi to wyczyszcze miseczke i potraktuje cortanitem a potem jakims BOOLem. Mysle ze to troche powstrzyma korozje. Moze ktos z was jest juz po wymianie miseczki w nissanach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 i co nikt pod almere w zimie nie zaglada? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 micha jest gruba - to nie karoseria, zanim ja przeżre to trochę upłynie. O ile pamietam w mej P10 ce micha jest zardzewiała od 7 miu lat i nic się nie dzieje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 micha jest gruba - to nie karoseria, zanim ja przeżre to trochę upłynie. O ile pamietam w mej P10 ce micha jest zardzewiała od 7 miu lat i nic się nie dzieje. heh wiem ze gruba! ale wiem co potrafi zrobic zarloczna ruda! wole to oczyscic wytrawic i zakonserwowac! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marb Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Moja wisiała w powietrzu w listopadzie i wtedy sobie ją oglądałem od spodu i nic nie zauważyłem ale może dlatego, że nie wiedziałem gdzie szukać. :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saki Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 nie wiem, gdzie w n16 jest miska i jak ona wygląda, bo mam inne trochę auto. Ale moim zdaniem ona nie powinna korodować. Chyba, że gdzieś przytarłeś za szybko przejeżdżając po progu, leżącym policjancie albo krawężniku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 nie wiem, gdzie w n16 jest miska i jak ona wygląda, bo mam inne trochę auto. Ale moim zdaniem ona nie powinna korodować. Chyba, że gdzieś przytarłeś za szybko przejeżdżając po progu, leżącym policjancie albo krawężniku. nie wiem jak nisko musial bym miec fure zeby przytrzec misa w n16tce. w tym samochodzie jest to niemozliwe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mario_k3 Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 W mojej micha też była skorodowana. Miski niestety korodują, a to dlatego, że silniki szczelne i olejem nie żygają. Przed zimą oczyściłem i 3 warstwy farby poszły. Lepiej jak są możliwści posmarować niż czekać na nagły spust oleju. pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saki Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 nie wiem, gdzie w n16 jest miska i jak ona wygląda, bo mam inne trochę auto. Ale moim zdaniem ona nie powinna korodować. Chyba, że gdzieś przytarłeś za szybko przejeżdżając po progu, leżącym policjancie albo krawężniku. nie wiem jak nisko musial bym miec fure zeby przytrzec misa w n16tce. w tym samochodzie jest to niemozliwe. może i w tym samochodzie to niemożliwe, nie wiem, bo go nigdy od spodu nie oglądałem. Ale ja wcześniej miałem taki wynalazek jak honda civic (93 rok, hcb, w tej ładnej budzie). Samochód nisko zawieszony i nie było problemów z 99,9 procentami progów zwalniających. Ale w jednym miejscu Torunia progi są tak długie i tak wysokie, że sobie tam miskę rozwaliłem przejeżdżając 10 km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 nie wiem, gdzie w n16 jest miska i jak ona wygląda, bo mam inne trochę auto. Ale moim zdaniem ona nie powinna korodować. Chyba, że gdzieś przytarłeś za szybko przejeżdżając po progu, leżącym policjancie albo krawężniku. nie wiem jak nisko musial bym miec fure zeby przytrzec misa w n16tce. w tym samochodzie jest to niemozliwe. może i w tym samochodzie to niemożliwe, nie wiem, bo go nigdy od spodu nie oglądałem. Ale ja wcześniej miałem taki wynalazek jak honda civic (93 rok, hcb, w tej ładnej budzie). Samochód nisko zawieszony i nie było problemów z 99,9 procentami progów zwalniających. Ale w jednym miejscu Torunia progi są tak długie i tak wysokie, że sobie tam miskę rozwaliłem przejeżdżając 10 km/h wiesz w moim sportingu na zawiasie -45mm i zimowowych 13tkach tez miską zgarnialem wszystko! ale w almie jest to niemozliwe bo miska nie jest najnizej polozonym elementem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.