Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Wszystko o EGR -Zaślepienie,czyszczenie i nie tylko...


mind
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może wy macie zaślepiony EGR u siebie ale u mnie był normalnie jak powinien być i go zaślepiłem. Także to że ty (vqsoft1) go niemasz to nieznaczy że wszyscy mają go niemieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wy macie zaślepiony EGR u siebie ale u mnie był normalnie jak powinien być i go zaślepiłem. Także to że ty (vqsoft1) go niemasz to nieznaczy że wszyscy mają go niemieć

ale jest nas juz 3ech. a gole GIO nie mial go rowniez w poprzedniej almie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już czterech :wink:

Temat ten starałem się poruszyć pare miesięcy temu, :( niestety pozostał bez odzewu :evil:

Nara Modest :shock:

wiec moja fura nie jest jakims piatkowym wyrobem gdzie angielscy partacze postanowili nie wkrecic EGRu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zaślepiłem EGR. Jeździłem tylko po mieście i efekt powalający nie jest ale jednak zmiany sie czuje. Auto żwawiej przyśpiesza i jest jakby żywsze. Zobaczymy na trasie. Z check engine jest spokój. Dzięki wszystkim za porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym zaslepiłeś? 2 złotówką? wktórym miejscu?

...

zaraz kurde - u mnie tego nie ma - jest fabrycznie zaślepione - więc trzeba zaslepiać i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaślepiłem EGR przy zaworze. Efekt jest coraz lepszy tzn zaraz po zaślepieniu nie odczułem efektu. Wczoraj przegoniłem auto po trasie i stwierdzam, że zaczyna jeździć coraz lepiej :D . Z czystym sumieniem polecam tę modyfikację. W planach mam teraz CAI ale trochę w skromniejszej formie niż prezentowane na forum. Planuję doprowadzić zimne powietrze z nadkola do oryginalnie zamontowanej puszki filtra. Zobaczymy co będzie. Na razie dziękuję wszystkim za porady w sprawie EGR :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej almerce n16 1,5 2001 jest EGR wczoraj do prawie 3 w nocy czytalem o tym EGR na forum i chcialbym sie tym pobawic... ale mam gazownie i zastanawiam sie czy to nie bedzie jakas przeszkada? Cos bylop isane o zaplonie i wyzszym spalaniu (zaobserwowal ktos? ) ... moze ktos konkretnie napisac czy wystarczy zaslepic rurke i finito czy jeszcze trzeba sie pobawic... ? z gory dzieki za odpowiedzi na moje pytanka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Czytam czytam o tej modyfikacji i tak sie zastanawiam.Gdyby almera była moja pewnie bym zaryzykował i zaslepił to egr ale...niejest moja tylko ojca.W dodatku ojciec dba onia jak niewiem.Jezdze nia czesto.Ma silnik 1.5 dci.Przy 3 osobach troche muli puki sie sprezarka nie wlaczy.Zrobilbym ta modyfikacje ale auto ma 3 lata wiec jest prawie nowe i jesli wszystko wypali i bedzie chociaz troche lepiej to oki ale....gdyby cos poszło nie tak jak np zapalenie sie kontrolki silnika lub niedaj boze wpadniecie 2 złotowki do silnika to wyprowadzam sie z domu :).Wiec sie zastanawiam.

 

Czy mozecie mi powiedziec gdzie to sie znajduje dokladnie(najlepiej fotka) i jak zaslepic zeby na 100% nic nie wpadło i zeby sie bład nie pokazał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie zwracam sie z prosba o opinie kogos kto ma zaslepione EGR w almerze n16 1.5 dci.Jak poszło czym zrobil i czy niema skutkow ubocznych.Super było by gdyby pokazal fotki bo nawet niwiem jak to wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :!:

 

Jako że nikt nie pokusił się o wstawienie zdjęć EGR (mimo iż obiecał :D) więc ja postanowiłem zrobić zdjęcia swojego EGR :) Mam najnormalniejszy silniczek jedenpięc (nie tam żadny dci :P) i almerkę rocznik 2000 sprzed FL. Jak widać na załączonych obrazkach jest to powyginana rurka biegnąca od kolektora do zaworu od którego później wychodzą dwa węrzyki.

 

EGR1.jpg

 

EGR2.jpg

 

EGR3.jpg

 

Zastanawiam się właśnie nad zatkaniem EGR ale powiem wam szczerze że mam troszkę obaw.... a obawy mam dlatego że jak się coś zepsuje to nie bede miał kasy na naprawę :( ale.... chyba spróbuję. Z tym że ja zaślepię EGR chyba przy tym zaworku na końcu bo przy kolektorze to raczej będe miał problemy z odkręceniem tamtej śróby :/ Co o tym sadzicie??

 

I jeszcze jedno.... a raczej dwa: czego najlepiej (oprócz monety) użyć do zatkania tego ustrojstwa?

Czy są jakieś skutku uboczne dla silnika po zatkaniu tej rurki??

 

Dziękuję i pozdrwaiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to zaślepiałem przy zaworze jest śruba. po odkręceniu rurka jest w krztałcie lejka także fajnie tam wchodzi 20gr. Z tą monetą nic się nistanie. 3 minuty roboty a ile frajdy. Z dwoma złotymi jest problem bo środek faktycznie może wypaść. Zaślepiaj śmiało, ja zaślepiłem i nic się niestało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Dziś zaślepiłem to ustrojstwo przy zaworze za pomocą 20 groszówki ;) No i jak narazie efekt nie powalił mnie na kolana :( aczkolwiek autko faktycznie jakby szybciej wbija się na obroty :) Narazie jeździłem tylko po mieście więc nie moge za wiele powiedzieć.... wkrótce jadę na trasę to się zobaczy ;) Mam nadzieję że spalanie nie wzrośnie :>

O dalszych efektach jazdy z zatkanym EGR będe pisał wkrótce!

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...