Gość Adas74 Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Może wy macie zaślepiony EGR u siebie ale u mnie był normalnie jak powinien być i go zaślepiłem. Także to że ty (vqsoft1) go niemasz to nieznaczy że wszyscy mają go niemieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Może wy macie zaślepiony EGR u siebie ale u mnie był normalnie jak powinien być i go zaślepiłem. Także to że ty (vqsoft1) go niemasz to nieznaczy że wszyscy mają go niemieć ale jest nas juz 3ech. a gole GIO nie mial go rowniez w poprzedniej almie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MODEST Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Już czterech :wink: Temat ten starałem się poruszyć pare miesięcy temu, niestety pozostał bez odzewu :evil: Nara Modest :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Już czterech :wink: Temat ten starałem się poruszyć pare miesięcy temu, niestety pozostał bez odzewu :evil: Nara Modest :shock: wiec moja fura nie jest jakims piatkowym wyrobem gdzie angielscy partacze postanowili nie wkrecic EGRu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 ponieważ gwarancjejuz "spaprałem" wkładając LPG chetnie bym spróbował w/w modyfikacji. Jednak jeszcze zimno i nie bardzo mi sie chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 No i zaślepiłem EGR. Jeździłem tylko po mieście i efekt powalający nie jest ale jednak zmiany sie czuje. Auto żwawiej przyśpiesza i jest jakby żywsze. Zobaczymy na trasie. Z check engine jest spokój. Dzięki wszystkim za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Czyli można śmiało polecić tą modyfikacje za sprawdzoną - kolejny raz się sprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 czym zaslepiłeś? 2 złotówką? wktórym miejscu? ... zaraz kurde - u mnie tego nie ma - jest fabrycznie zaślepione - więc trzeba zaslepiać i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Zaślepiłem EGR przy zaworze. Efekt jest coraz lepszy tzn zaraz po zaślepieniu nie odczułem efektu. Wczoraj przegoniłem auto po trasie i stwierdzam, że zaczyna jeździć coraz lepiej . Z czystym sumieniem polecam tę modyfikację. W planach mam teraz CAI ale trochę w skromniejszej formie niż prezentowane na forum. Planuję doprowadzić zimne powietrze z nadkola do oryginalnie zamontowanej puszki filtra. Zobaczymy co będzie. Na razie dziękuję wszystkim za porady w sprawie EGR . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 w mojej almerce n16 1,5 2001 jest EGR wczoraj do prawie 3 w nocy czytalem o tym EGR na forum i chcialbym sie tym pobawic... ale mam gazownie i zastanawiam sie czy to nie bedzie jakas przeszkada? Cos bylop isane o zaplonie i wyzszym spalaniu (zaobserwowal ktos? ) ... moze ktos konkretnie napisac czy wystarczy zaslepic rurke i finito czy jeszcze trzeba sie pobawic... ? z gory dzieki za odpowiedzi na moje pytanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adas74 Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 wystarczy zaślepić rurke i nic więcej. Ja też ma gazownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Potwierdzam. Wkładasz w rurkę przy EGR zaślepkę i po robocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 hmm czyli jakby sie cos nie udalo to mozna "odslepic" i bedzie po staremu...? a co ze spalaniem? drastycznie wzrasta czy nie ma roznicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Powino spać bo motor sprawniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 aha no to niech sie zrobi trioche cieplej moze uda mi sie ojca nakrecic i cos sie z tym zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adas74 Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Powinno spaść ale niestety wzrasta. u mnie max do 1litra na 100km. Mimo spalania warto to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 może naga bardziej swędzi zeby przetestować czy EGR dodał mocy co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adas74 Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 to może się zgadzać :grin: :grin: :grin: :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Czytam czytam o tej modyfikacji i tak sie zastanawiam.Gdyby almera była moja pewnie bym zaryzykował i zaslepił to egr ale...niejest moja tylko ojca.W dodatku ojciec dba onia jak niewiem.Jezdze nia czesto.Ma silnik 1.5 dci.Przy 3 osobach troche muli puki sie sprezarka nie wlaczy.Zrobilbym ta modyfikacje ale auto ma 3 lata wiec jest prawie nowe i jesli wszystko wypali i bedzie chociaz troche lepiej to oki ale....gdyby cos poszło nie tak jak np zapalenie sie kontrolki silnika lub niedaj boze wpadniecie 2 złotowki do silnika to wyprowadzam sie z domu .Wiec sie zastanawiam. Czy mozecie mi powiedziec gdzie to sie znajduje dokladnie(najlepiej fotka) i jak zaslepic zeby na 100% nic nie wpadło i zeby sie bład nie pokazał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adas74 Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 najlepiej to znajdź osobe z takim samym silnikiem jak ty masz i zapytaj się czy zaślepił EGR. Jak tak to ci wszystko powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 W takim razie zwracam sie z prosba o opinie kogos kto ma zaslepione EGR w almerze n16 1.5 dci.Jak poszło czym zrobil i czy niema skutkow ubocznych.Super było by gdyby pokazal fotki bo nawet niwiem jak to wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxpaynemm Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Witam :!: Jako że nikt nie pokusił się o wstawienie zdjęć EGR (mimo iż obiecał ) więc ja postanowiłem zrobić zdjęcia swojego EGR Mam najnormalniejszy silniczek jedenpięc (nie tam żadny dci ) i almerkę rocznik 2000 sprzed FL. Jak widać na załączonych obrazkach jest to powyginana rurka biegnąca od kolektora do zaworu od którego później wychodzą dwa węrzyki. Zastanawiam się właśnie nad zatkaniem EGR ale powiem wam szczerze że mam troszkę obaw.... a obawy mam dlatego że jak się coś zepsuje to nie bede miał kasy na naprawę ale.... chyba spróbuję. Z tym że ja zaślepię EGR chyba przy tym zaworku na końcu bo przy kolektorze to raczej będe miał problemy z odkręceniem tamtej śróby :/ Co o tym sadzicie?? I jeszcze jedno.... a raczej dwa: czego najlepiej (oprócz monety) użyć do zatkania tego ustrojstwa? Czy są jakieś skutku uboczne dla silnika po zatkaniu tej rurki?? Dziękuję i pozdrwaiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adas74 Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Ja to zaślepiałem przy zaworze jest śruba. po odkręceniu rurka jest w krztałcie lejka także fajnie tam wchodzi 20gr. Z tą monetą nic się nistanie. 3 minuty roboty a ile frajdy. Z dwoma złotymi jest problem bo środek faktycznie może wypaść. Zaślepiaj śmiało, ja zaślepiłem i nic się niestało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Zatykaj EGR przy zaworze i nie martw się. Życzę przyjemnych odczuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxpaynemm Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Witam! Dziś zaślepiłem to ustrojstwo przy zaworze za pomocą 20 groszówki No i jak narazie efekt nie powalił mnie na kolana aczkolwiek autko faktycznie jakby szybciej wbija się na obroty Narazie jeździłem tylko po mieście więc nie moge za wiele powiedzieć.... wkrótce jadę na trasę to się zobaczy Mam nadzieję że spalanie nie wzrośnie :> O dalszych efektach jazdy z zatkanym EGR będe pisał wkrótce! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.