Guest gadzinsky Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 witam , wiecie może jak jest z sonda w p11 1.6?? chciałem wyciąć katalizator i nie wiem czy nie bedzie sie świecił check engine i nie bedzie diagnozował błędu... pozdr all Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velociraptor Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 witam , wiecie może jak jest z sonda w p11 1.6?? chciałem wyciąć katalizator i nie wiem czy nie bedzie sie świecił check engine i nie bedzie diagnozował błędu... pozdr all W P11 (nie P11.144) jest jedna sonda przed katalizatorem, więc nic się nie będzie działo. Jeśli masz katalizator OK to go nie wycinaj, ja przez tydzień jezdziłem bez i poza tym że auto było raz takie głosne, żadnych widocznych zmian nie odczułem. A jeśli masz kata zapchanego to może trzeba go wymienić na nowy ? A czemu chcesz go wycinać ? Sławek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 W P11 można wywalić katalizator i nic się nie dzieje! Jak nie masz za dużo kasy to odkręć kat. wydłub sirodek (jak nie jest przerdzewiały) i zakręć z powrotem :!: :wink: Ja mam założoną strumienice wyglądającą identycznie jak kat. bo był przerdzewiały. :!: A montując rurkę zamiast kat. można mieć problem na przeglądzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gadzinsky Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 myslalem ze wytne katalizator i wstawie rurke.... katalizator mam bardzo dobry bo diagnozsta na przegladzie dziwił sie ze ma takie parametry spalania.... pozatym mam ochote na mugena bo koncowy juz sie wysypuje... pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stAWek Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 nie wiem jak w nissanie ale mam znajomka który zlikwidował kata i wstawił rurke w mesiu 190. Efekt jest taki ze jak dobrze ciśnie i zmienia bieg to leci ogień no i głośny jest na maxa. Silnik miał dłubany u chojnackiego. Ja też sie zastanawiam czy wycięcie kata coś daje??? Jak jest z tłumikami sportowymi dedykowanymi do P11 warto np. wsadzić takowy ULTER czy może darować sobie??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 u mnie byly 2 katy a nie ma zadnego, do tego kolektor 4-2-1, sportowe walki, gruby wydech na seryjnym koncowym tlumiku i jest cisza - jedyny halas pochodzi ze stozka i z walkow, wydechu w ogole nie slychac w srodku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 wywalisz wreszcie ten koncowy i leb ci bedzie urywalo jak to jest w moim przypadku chyba ze ta dwururka co planujesz nie bedzie za glosna. musze wrzucic jakis srodkowy przelot bo juz mam tego dosyc. w dodatku zgubilem silencer i jest naprawde dramat :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 hihi to wspolczuje. jak chcesz to w MG zrobia Ci ladny z kwasa za 2 setki. moge zmierzyc swoj i tylko im podasz wymiary. narazie koncowego nie ruszam poki sie nie posypie, trzeba sie nacieszyc cisza w aucie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPEEDY Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Jak kat jest w porządku to niech siedzi na miejscu ,chyba że zrobisz to profeska bo tak jak pisał Grześ łeb urywa,a na dłuższą jazdę to można od hałasu zwariować :-({|= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 urywa bo ma przelota bez wkladki i wyciety srodkowy, wystarczy dac 2 tlumiki o duzej pojemnosci (ostatni na dwoch puszkach silencerem lub przelotowo-komorowy) i nie meczy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Nie wycięcie katalizatora nic nie daje zajrzycie jak sie ma sprawa w przypadku seryjnego auta (dane producenta) http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2680 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.