Gość Koneser Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 DZIAŁA!!!!Pewnie, że działa. Qmpla z Anglii za zaprogramowanie kluczyka po wymianie baterii skroili 90 funtów.Switch ignitition-switch exactly six times from the "LOCK" to the "ON"position within 10 seconds and return the ignition switch to the "LOCK" position, leaving the key in the ignition. After 2 seconds the hazard lights will flash twice! OK now ur in! Now press and hold the unlock button (black) while pressing the lock button (red) 3 times. Then release the unlock button. The hazards should flash once! Do the same for the second fob. When all fobs r done, turn the ignition switch to the "ON" position. The hazards should flash twice! That's it job done! A tu pełna procedura programowania pilota z instrukcji serwisowej do P11.144: Jeśli chodzi o koszty u mnie... Za dodatkowy kluczyk krzyczą w tutejszym ASO €150, natomiast za wgranie programu dodatkowe €50. Czy "wgranie programu" polega właśnie na powyższym programowaniu czy też rzeczywiście gdzieś jest wgrywany jakiś program. Znam pięciocyfrowy kod kluczyka. Do czego mi to? Czy na podstawie tego kodu można dostać/kupić duplikat kluczyka bez konieczności dostarczania oryginalnego? Skoro jednak za pomocą kilku wciśnięć można zaprogramować pilota to potrzeba tylko znaleźć odpowiednią surówkę do dorobienia. Czy moje rozumowanie jest prawidłowe? :!: Na stronie ADVANCED Diagnostics & Electronics znalazłem katalog kluczy oraz katalog pilotów. Firma Advanced Diagnostics and Electronics powstała aby dostarczać małym i średnim firmom profesjonalne, elektroniczne rozwiązania, które są wykorzystywane przez największe ośrodki serwisowe. Nie wiem czy sprzedadzą mi jeden klucz plus pilot a jeśli tak to za jaką cenę. Warto jednak zobaczyć katalogi aby poznać symbol swojego klucza/pilota. :arrow: Jeśli chodzi o mnie, to według tych katalogów potrzebuję klucz Akk39, oraz pilot Akrm46. Czy ma ktoś dostęp? A może ma ktoś starego pilota :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 u mnie tak samo brzęczy przy otwieraniu centralnego nas wszystkie drzwi... wydaje mi się, że dźwięk dobiega z lewych tylnich drzwi... może coś się zam zabrudziło w zamku... sam nie wiem, ale wnerwia, to fakt... wnerwia i to na maxa JAK TO WYŁĄCZYĆ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koneser Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Ratujcie! Na angielskiej stronie Advanced Diagnostics można dostać surówki. :arrow: AKK39 za jedyne 34.70 funty plus 17.5% VAT :arrow: AKRM46 za jedyne 48.82 funty plus 17.5% VAT Do tego jeszcze koszty przesyłki i w dalszym ciągu brak pewności, że wciskanie guzików wystarczy do zaprogramowania. Czy w Polsce nie można dostać taniej? [ Dodano: 26 Październik 2006, 14:42 ] Na stronie Hickley Valtone trochę drożej: AKK39 za 39.04 funta plus VAT AKRM46 za 52.68 funta plus VAT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartecki Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 hello kupiłem 1 pilota w Polsce w ASO Nissana za calosc placilem 500 pln do P11.144 ale qrcze nie wiedzialm ze mozna go samemu zaprogramowac i mialem jechac do ASO by mi to zrobili 120 pln .... ale dzis zobacze czy da rade sposobem tym co jest w post-cie )) zobaczymy czy imobilizer tez da rade pozdrawiam Ratujcie!Na angielskiej stronie Advanced Diagnostics można dostać surówki. Obrazek :arrow: AKK39 za jedyne 34.70 funty plus 17.5% VAT Obrazek :arrow: AKRM46 za jedyne 48.82 funty plus 17.5% VAT Do tego jeszcze koszty przesyłki i w dalszym ciągu brak pewności, że wciskanie guzików wystarczy do zaprogramowania. Czy w Polsce nie można dostać taniej? [ Dodano: 26 Październik 2006, 14:42 ] Na stronie Hickley Valtone trochę drożej: AKK39 za 39.04 funta plus VAT AKRM46 za 52.68 funta plus VAT [ Dodano: Pią 27 Paź, 2006 11:11 ] hello kupiłem 1 pilota w Polsce w ASO Nissana za calosc placilem 500 pln do P11.144 ale qrcze nie wiedzialm ze mozna go samemu zaprogramowac i mialem jechac do ASO by mi to zrobili 120 pln .... ale dzis zobacze czy da rade sposobem tym co jest w post-cie )) zobaczymy czy imobilizer tez da rade pozdrawiam Ratujcie!Na angielskiej stronie Advanced Diagnostics można dostać surówki. Obrazek :arrow: AKK39 za jedyne 34.70 funty plus 17.5% VAT Obrazek :arrow: AKRM46 za jedyne 48.82 funty plus 17.5% VAT Do tego jeszcze koszty przesyłki i w dalszym ciągu brak pewności, że wciskanie guzików wystarczy do zaprogramowania. Czy w Polsce nie można dostać taniej? [ Dodano: 26 Październik 2006, 14:42 ] Na stronie Hickley Valtone trochę drożej: AKK39 za 39.04 funta plus VAT AKRM46 za 52.68 funta plus VAT [ Dodano: Pią 27 Paź, 2006 11:11 ] hello kupiłem 1 pilota w Polsce w ASO Nissana za calosc placilem 500 pln do P11.144 ale qrcze nie wiedzialm ze mozna go samemu zaprogramowac i mialem jechac do ASO by mi to zrobili 120 pln .... ale dzis zobacze czy da rade sposobem tym co jest w post-cie )) zobaczymy czy imobilizer tez da rade pozdrawiam Ratujcie!Na angielskiej stronie Advanced Diagnostics można dostać surówki. Obrazek :arrow: AKK39 za jedyne 34.70 funty plus 17.5% VAT Obrazek :arrow: AKRM46 za jedyne 48.82 funty plus 17.5% VAT Do tego jeszcze koszty przesyłki i w dalszym ciągu brak pewności, że wciskanie guzików wystarczy do zaprogramowania. Czy w Polsce nie można dostać taniej? [ Dodano: 26 Październik 2006, 14:42 ] Na stronie Hickley Valtone trochę drożej: AKK39 za 39.04 funta plus VAT AKRM46 za 52.68 funta plus VAT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AS Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 To i ja zapytam bo ostatnio zdazyło mi się tak że przy naciskaniu guzika włączał mi się alarm ale nie włączał cenralny. PO chwili walki jakoś zadziałał spowrotem ale może to jest w jakiś sposób wina pilota. Mimo to że teraz działa to obawiam sie żeby kiedys w trasie nie zostać niefajnie zaskoczonym i wolałbym cuś z tym za wczasu zrobić. Ja mam z koleji pilot z trzema guzikami i jednym guzikiem zapodaje się i centralny i alarm zarazem. CZy więc instrukcja prrogramowania powyżej umieszczona dotyczy też pilotów trzy-guzikowych :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Ja mam zamontowany alarm AMERICAN LEGEND i padł mi pilot ( podbno procesor). Czy ktoś ma może takiego pilota, to jest wersja z gumowym przyciskiem- to jest istotne , bo to charakteryzyje rodzaj pilota tzn jego programowanie. Ile może kosztować nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 wymieniłem dzisiaj baterię i od tego czasu pilot nie działa, próbuję go programować i wszystko działa/miga poza jednym mignięciem - gdy naciskam unlock i lock na pilocie, poza tym wchodzi w programowanie dwoma i dwoma wychodzi mogłem zepsuć pilota ? czy kluczyk trzeba wyjąć przy naciskaniu lock/unlock ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koneser Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 edytujcie posty bo syf sie zrobił Kontynuacja tematu pod adresem: programowania pilota cz.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dziubek12 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Witam. A jaka jest pewność, że pilot wogóle jest sprawny. Bo może to niekoniecznie jest wina baterii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kszym Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Jak zaprogramować pilota z jednym przyciskiem? Ciągle mowa o programowaniu pilota z dwoma przyciskami. Dzięki z góry za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 siema mam pytanie kupiłem pilota do p11 144 niby oryginał nissana ale ma 3 przyciski. oto jego foto: moje pytanie to: czy da sie go zaprogramowac to wszystko ładnie mruga ale nie dziala mi pilot i tak. odp haloo prosze o pomoc czy ktos mi pomorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 kupilem baterie... zaprogramowalem wedlug instrukcji i...dziala... po raz pierwszy w mojej p11 odkad ja mam... dzieki axel10... pozdro.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Ja mam inne pytanie ale w tej dziedzinie. Kupiłem P11 SRi z Reichu i niestety nie dostałem do niej pilota. Centralny zamek jest i chciałbym otwierać go z pilota a nie bawić się kluczykiem. Tak więc podpowiedzcie mi czy wystarczy zakupić pilot i go zaprogramować czy może najpierw poszukać jakiegoś sterownika, którego może wogóle nie być? Jak szukać sterownika to podpowiedzcie gdzie Z góry dzięki Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 czy może najpierw poszukać jakiegoś sterownika, którego może wogóle nie być? no dokładnie najpierw sterownik, bo co po pilocie bez centralki a szukać zacznij od zdemontowania plastikowej osłony, która jest na wysokości kolan, od strony kierowcy oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 no dokładnie najpierw sterownik, bo co po pilocie bez centralki a szukać zacznij od zdemontowania plastikowej osłony, która jest na wysokości kolan, od strony kierowcy oczywiście To teraz idziemy dalej. Jak juz sprawdzę i się okaże, że nie ma sterownika to doradźcie, szukać używki oryginalnej i pilotów czy może jakiś zestaw uniwersalny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 szukać używki oryginalnej i pilotów czy może jakiś zestaw uniwersalny? używki oryginalnej ? ja mam avital mark III czy jakoś tak, czytałem na forum że to fabrycznie montowany alarm Ja bym sie na Twoim miejscu rozglądnął za nowym, teraz alarmy mają cuda na kiju i są caluśkie z wszystkim (wiesz jak to nowe) a używaną centralkę wymontować i kable do tego sztukować i szukać instrukcji - IMHO szkoda zachodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jar Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 WitamTeż miałem ten sam problem, jeden przestał mi działać aż wreszcie ktoś przysłał mi opis jak je zaprogramować. Jak już zaczniesz to musisz programować obydwa piloty bo kasuje ustawienia. Oto on: 1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy. 2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. U mnie zadziałało wzorowo. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guZik79 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Hej axel10 WIELKIE DZIEKI to dziala, przez rok czasu myslalem ze ma zepsuty pilot albo centralke, a tu TAKA niespodzianka-extra. DZIEKI!!!!!!! Teraz tylko musze jeszcze dowiedziec sie jak zamykac centralny bez uzbrajania alarmu. Pozdro.[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BPT Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Mam pytanko. Czy można gdzieś dostać kluczyk z imobilajzerem do P11.144 w Polsce poza ASO. Byłem dzisiaj w ASO i cena za kluczyk + kodowanie mnie lekko przeraziła. I w dodatku jeszcze 120 zł chcą za ściągnięcie kodu do kluczyka z nissana. Może ktoś poradził sobie ze wszystkim poza ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomo79 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Witam, Wszystko fajnie tylko ze ja mam alarm i Clifford Challenger ST800P i w pilocie mam trzy przyciski oznaczone I II III. Jak siÄ ma ta instrukcja kodowania i czy jesli okaze sie ze pilot jest uszkodzony to czy kazdy inny z Clifforda bedzie pasowal do tego alarmu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 jak mam zaprogramować ten pilot : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jar Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 jak mam zaprogramować ten pilot : Wygląda tak samo jak mój. Patrz kilka postów wyżej - u mnie zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZESMAK Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 WITAM.A JAK JEST W PROGRAMOWANIU W DIESLU,. kluczyk przekrecamy do pozycji az rozrosznik zaczyna krecic czy do momentu jak zapalaja sie lampki kontrolne.dziki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pegaz_18 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Witam, Niedawno kupiłem primerke, ale zanim zacznę się wypowiadać na jej temat muszę doprowadzić ją do lepszego stanu. czytałem posty na temat programowania pilota. ja mam taki problem: mam pilota z jednym guzikiem. Żeby go przydusić trzeba użyć troszkę siły. Ale to nieważne. Otóż pilot casem mi otwiera smochód a czasem nie. tj. otwieranie z pilota działa przez ok. 10 min. a potem kilka dni przerwy (niedziała). wymieniłem baterie i nic to nie dało. nadal czasem otwiera czasem nie. co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.