Gość tomek Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Czy przy przebiegu 170 tyś. zostać przy syntetyku czy może warto przejść na półsyntetyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Hmm, ja mam 154tys. i leje syntetyk. Wychodzę z założenia, że dopóki silnik chodzi dobrze i nie ciągnie oleju to taki będę lał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boro Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Hmm, ja mam 154tys. i leje syntetyk. Wychodzę z założenia, że dopóki silnik chodzi dobrze i nie ciągnie oleju to taki będę lał. Ja mam 195 tys. i też leję syntetyk. Wydaje mi się, że generalnie dopóki oleju nie ubywa, to należy lać syntetyka (jest chyba lepszy niż półsyntetyk, ale i droższy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Ale jeżeli na syntetyku dojdzie do rozszczelnienia to może być już zapóźno na półsyntetyk, który jest bardziej gęsty i lepiej uszczelnia Mam primere 2.0 około 180 KM. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Generalnie niektórzy producenci zalecaję przejście na półsyntetyk o przebigeu 100 tyś km, ale z drugiej strony szłyszałem, że jak nie bierze oleju i nic się niepokojącego nie dzieje to nie ma co zmieniac....sam już nie wiem :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Generalnie niektórzy producenci zalecaję przejście na półsyntetyk o przebigeu 100 tyś km, ale z drugiej strony szłyszałem, że jak nie bierze oleju i nic się niepokojącego nie dzieje to nie ma co zmieniac....sam już nie wiem :idea: Ja mam 190000 i za namowa mechanika wlalem juz mineralny. Ale kupując nie wiedziałem jaki był wlany wiec wolalem nie kombinowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Ja też kupując nie wiedziałem jaki był przy przebiegu 125kkm i wlałem full synthetic i od tamtego czasu miałem tylko jedną wymianę też ten sam olej i jest spoczko. Jak ubędzie między wymianiami od pełnego stanu do min na miarce to zastanowie się nad przejściem na półsyntetyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Ale jeżeli na syntetyku dojdzie do rozszczelnienia to może być już zapóźno na półsyntetyk, który jest bardziej gęsty i lepiej uszczelniaMam primere 2.0 około 180 KM. Pozdrawiam wow!!!! :shock: 180KM!!!!!!!!!! to co ty tam masz nadłubane że twierdzisz że masz tyle kucków?? a odnośnie oleju jeżeli jeździ na syntetyku to niech tak zostanie, jeżeli pojawiają się wycieki lub branie oleju to trzeba to naprawić a nie zalepiać lepikiem typu lotos 15w40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Hmm, ja mam 154tys. i leje syntetyk. Wychodzę z założenia, że dopóki silnik chodzi dobrze i nie ciągnie oleju to taki będę lał. Gość CI odpowiedział na to pytanie, trzymaj się do końca zycia na sytnetyku, jak bedize go brał to silnik do remontu... Silniki nissana przynajmniej SR20 przy niskich temperaturach wymagają zadkiego oleju docierającego wszędzie szybko. Wczoraj u mnie był chłopak co śmiga na minerale i co i wałków mu już sporo ubyło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 wow!!!! :shock: 180KM!!!!!!!!!! to co ty tam masz nadłubane że twierdzisz że masz tyle kucków?? a odnośnie oleju jeżeli jeździ na syntetyku to niech tak zostanie, jeżeli pojawiają się wycieki lub branie oleju to trzeba to naprawić a nie zalepiać lepikiem typu lotos 15w40 Napisałem około 180 KM ponieważ bazuje naty co usłyszałem od poprzedniego właściciela.To nie są żadne samoróbki tylko robione w serwisie Nissana i potwierdzone na hamowni. A co do oleju, to czy 15W40 nie jest już syntetykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 tym bardziej jestem Ciekaw co serwis Nissana tam nadłubał i chciałbym zobaczyć wykres z hamowni... bo jak tam jest 180HP to masz najmocniejsze NA w klubie pewnie że 15w40 nie jest syntetykiem nic takiego nie napisałem napisałem że nie należy silnika uszczeniać takim olejem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Ciekaw w jakim servisie nissana byla dokonywana taka modyfikacja, nie potrafią w nich ustawićrozrzau w SR20 a co dopiero cos dlubać - smiechu warte... I Jeszcze przehjscie na połsyntetyk przy modyfikowanym i tak wysilonym silniku - smiech na sali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Musisz mi wierzyć na słowo.Auto kupowałem od dobrego znajomego.Oczywiścieta moc jest na benzynie.Auto ma LPG i jest nieco słabsze ale i tak robi wrażenie. Mam pytanie co do świec i kabli.Wybrać BKR5EY czy BKR6EY (przyp.że mam gaz).Natomiast o zamienniki kabli trudno.a jeżeli nie to jakie i jaka cena mniej więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Może jeździsz do kiepskiego serwisu.Pomyśl o zmianie. Nie napisałem że jezdze na półsynt. czytaj uwaznie.A jeżeli uważasz ze 170 tyś to bardzo wysilony silnik to sorry.Ten ma się bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Musisz mi wierzyć na słowo.Auto kupowałem od dobrego znajomego.Oczywiścieta moc jest na benzynie.Auto ma LPG i jest nieco słabsze ale i tak robi wrażenie.Mam pytanie co do świec i kabli.Wybrać BKR5EY czy BKR6EY (przyp.że mam gaz).Natomiast o zamienniki kabli trudno.a jeżeli nie to jakie i jaka cena mniej więcej. na slowo to moja almi ma 150KM... z 1.4 meeennnn... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Może jeździsz do kiepskiego serwisu.Pomyśl o zmianie.Nie napisałem że jezdze na półsynt. czytaj uwaznie.A jeżeli uważasz ze 170 tyś to bardzo wysilony silnik to sorry.Ten ma się bardzo dobrze. coobciowi chodzilo o to zekome 180 kucy a nie o przebieg ;];] a tak poza tym to jak masz potwierdzone na hamowni to wrzucaj skana ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 To niech ma.Ciesz się.Ale czy 150 to powód do dumy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 a masz sekwencyjny wtrysk gazu czy zwykły?? a owszem 150 koni z 1,4 to na pewno powód do dumy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Sekwencyjny.Z całym szacunkiem,nie chciałem nikogo urazić.Chodzi mi o pewne porady od bardziej doświadczonych.Mam ją dopiero od roku.Jeżeli możesz mi poradzić w niektórych rzeczach bede wdzięczny.Moje GG jest napisane jezeli możesz to proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 ... na półsyntetyk, który jest bardziej gęsty... gęstość może mieć nawet wyższą. Róznica tkwi w lepkości ...Mam primere 2.0 około 180 KM... seria 130 KM hamownia "na gębę" wykresik pane kolego i można dalej dyskutować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 To który olej byś doradził.A co do reszty to nie muszę nikomu nic udowadniać i nie widzę powodu dla którego miałbym zmyslać.Gdybym miał 50 KM to bym tyle napisał dlatego nie rozumiem zarzutów niektórych.Czy to jest takie dziwne że przy pojemności 2.0 mozna wydobyć 180 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 wystarczy napisać co się ma zmienione i pokazać wykres z hamowni. Zalecane oleje to syntetyki: 5W40, 5W50, 10W60 lub półsyntetyk 10W40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 wszystko jest mozliwe. 180 kuca jest osiagalne ale wiaze sie z kosztami rzedu 5-7 tys zeta w polsce i odpowiednio wiecej w niemczech. zreszta mnie nie chodzi o kwestionowanie tej mocy tylko o zobaczenie jak biegnie krzywa mocy i momentu, przy ilu obrotach masz odcinke i co konkretnie bylo dlubane bo sam planuje dobic do tej granicy. a skoro twierdzisz ze auto bylo na hamowni to chyba nie jest az taki straszny wysilek wrzucic wykres na strone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Tylko że to nie ja byłem na tej hamowni tylko poprzedni własciciel.Jezeli zdobede wykres to udostepnie go dla zainteresowanych a nie po to zeby cos udowadniac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 a co do kosztów przeróbek to mam faktury i wychodza na okoko 5.700 plus skórzana kierownica i takie tam.Nie mam tylko podgrzewanych siedzen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.