Guest tomek Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Czy przy przebiegu 170 tyś. zostać przy syntetyku czy może warto przejść na półsyntetyczny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest symek Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Hmm, ja mam 154tys. i leje syntetyk. Wychodzę z założenia, że dopóki silnik chodzi dobrze i nie ciągnie oleju to taki będę lał. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Boro Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Hmm, ja mam 154tys. i leje syntetyk. Wychodzę z założenia, że dopóki silnik chodzi dobrze i nie ciągnie oleju to taki będę lał. Ja mam 195 tys. i też leję syntetyk. Wydaje mi się, że generalnie dopóki oleju nie ubywa, to należy lać syntetyka (jest chyba lepszy niż półsyntetyk, ale i droższy). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomek Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Ale jeżeli na syntetyku dojdzie do rozszczelnienia to może być już zapóźno na półsyntetyk, który jest bardziej gęsty i lepiej uszczelnia Mam primere 2.0 około 180 KM. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Generalnie niektórzy producenci zalecaję przejście na półsyntetyk o przebigeu 100 tyś km, ale z drugiej strony szłyszałem, że jak nie bierze oleju i nic się niepokojącego nie dzieje to nie ma co zmieniac....sam już nie wiem :idea: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarki Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Generalnie niektórzy producenci zalecaję przejście na półsyntetyk o przebigeu 100 tyś km, ale z drugiej strony szłyszałem, że jak nie bierze oleju i nic się niepokojącego nie dzieje to nie ma co zmieniac....sam już nie wiem :idea: Ja mam 190000 i za namowa mechanika wlalem juz mineralny. Ale kupując nie wiedziałem jaki był wlany wiec wolalem nie kombinowac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Ja też kupując nie wiedziałem jaki był przy przebiegu 125kkm i wlałem full synthetic i od tamtego czasu miałem tylko jedną wymianę też ten sam olej i jest spoczko. Jak ubędzie między wymianiami od pełnego stanu do min na miarce to zastanowie się nad przejściem na półsyntetyk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Ale jeżeli na syntetyku dojdzie do rozszczelnienia to może być już zapóźno na półsyntetyk, który jest bardziej gęsty i lepiej uszczelniaMam primere 2.0 około 180 KM. Pozdrawiam wow!!!! :shock: 180KM!!!!!!!!!! to co ty tam masz nadłubane że twierdzisz że masz tyle kucków?? a odnośnie oleju jeżeli jeździ na syntetyku to niech tak zostanie, jeżeli pojawiają się wycieki lub branie oleju to trzeba to naprawić a nie zalepiać lepikiem typu lotos 15w40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Hmm, ja mam 154tys. i leje syntetyk. Wychodzę z założenia, że dopóki silnik chodzi dobrze i nie ciągnie oleju to taki będę lał. Gość CI odpowiedział na to pytanie, trzymaj się do końca zycia na sytnetyku, jak bedize go brał to silnik do remontu... Silniki nissana przynajmniej SR20 przy niskich temperaturach wymagają zadkiego oleju docierającego wszędzie szybko. Wczoraj u mnie był chłopak co śmiga na minerale i co i wałków mu już sporo ubyło... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomek Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 wow!!!! :shock: 180KM!!!!!!!!!! to co ty tam masz nadłubane że twierdzisz że masz tyle kucków?? a odnośnie oleju jeżeli jeździ na syntetyku to niech tak zostanie, jeżeli pojawiają się wycieki lub branie oleju to trzeba to naprawić a nie zalepiać lepikiem typu lotos 15w40 Napisałem około 180 KM ponieważ bazuje naty co usłyszałem od poprzedniego właściciela.To nie są żadne samoróbki tylko robione w serwisie Nissana i potwierdzone na hamowni. A co do oleju, to czy 15W40 nie jest już syntetykiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 tym bardziej jestem Ciekaw co serwis Nissana tam nadłubał i chciałbym zobaczyć wykres z hamowni... bo jak tam jest 180HP to masz najmocniejsze NA w klubie pewnie że 15w40 nie jest syntetykiem nic takiego nie napisałem napisałem że nie należy silnika uszczeniać takim olejem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Ciekaw w jakim servisie nissana byla dokonywana taka modyfikacja, nie potrafią w nich ustawićrozrzau w SR20 a co dopiero cos dlubać - smiechu warte... I Jeszcze przehjscie na połsyntetyk przy modyfikowanym i tak wysilonym silniku - smiech na sali... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomek Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Musisz mi wierzyć na słowo.Auto kupowałem od dobrego znajomego.Oczywiścieta moc jest na benzynie.Auto ma LPG i jest nieco słabsze ale i tak robi wrażenie. Mam pytanie co do świec i kabli.Wybrać BKR5EY czy BKR6EY (przyp.że mam gaz).Natomiast o zamienniki kabli trudno.a jeżeli nie to jakie i jaka cena mniej więcej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomek Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Może jeździsz do kiepskiego serwisu.Pomyśl o zmianie. Nie napisałem że jezdze na półsynt. czytaj uwaznie.A jeżeli uważasz ze 170 tyś to bardzo wysilony silnik to sorry.Ten ma się bardzo dobrze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Musisz mi wierzyć na słowo.Auto kupowałem od dobrego znajomego.Oczywiścieta moc jest na benzynie.Auto ma LPG i jest nieco słabsze ale i tak robi wrażenie.Mam pytanie co do świec i kabli.Wybrać BKR5EY czy BKR6EY (przyp.że mam gaz).Natomiast o zamienniki kabli trudno.a jeżeli nie to jakie i jaka cena mniej więcej. na slowo to moja almi ma 150KM... z 1.4 meeennnn... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Może jeździsz do kiepskiego serwisu.Pomyśl o zmianie.Nie napisałem że jezdze na półsynt. czytaj uwaznie.A jeżeli uważasz ze 170 tyś to bardzo wysilony silnik to sorry.Ten ma się bardzo dobrze. coobciowi chodzilo o to zekome 180 kucy a nie o przebieg ;];] a tak poza tym to jak masz potwierdzone na hamowni to wrzucaj skana ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomek Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 To niech ma.Ciesz się.Ale czy 150 to powód do dumy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 a masz sekwencyjny wtrysk gazu czy zwykły?? a owszem 150 koni z 1,4 to na pewno powód do dumy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomek Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Sekwencyjny.Z całym szacunkiem,nie chciałem nikogo urazić.Chodzi mi o pewne porady od bardziej doświadczonych.Mam ją dopiero od roku.Jeżeli możesz mi poradzić w niektórych rzeczach bede wdzięczny.Moje GG jest napisane jezeli możesz to proszę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 ... na półsyntetyk, który jest bardziej gęsty... gęstość może mieć nawet wyższą. Róznica tkwi w lepkości ...Mam primere 2.0 około 180 KM... seria 130 KM hamownia "na gębę" wykresik pane kolego i można dalej dyskutować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomek Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 To który olej byś doradził.A co do reszty to nie muszę nikomu nic udowadniać i nie widzę powodu dla którego miałbym zmyslać.Gdybym miał 50 KM to bym tyle napisał dlatego nie rozumiem zarzutów niektórych.Czy to jest takie dziwne że przy pojemności 2.0 mozna wydobyć 180 KM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 wystarczy napisać co się ma zmienione i pokazać wykres z hamowni. Zalecane oleje to syntetyki: 5W40, 5W50, 10W60 lub półsyntetyk 10W40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 wszystko jest mozliwe. 180 kuca jest osiagalne ale wiaze sie z kosztami rzedu 5-7 tys zeta w polsce i odpowiednio wiecej w niemczech. zreszta mnie nie chodzi o kwestionowanie tej mocy tylko o zobaczenie jak biegnie krzywa mocy i momentu, przy ilu obrotach masz odcinke i co konkretnie bylo dlubane bo sam planuje dobic do tej granicy. a skoro twierdzisz ze auto bylo na hamowni to chyba nie jest az taki straszny wysilek wrzucic wykres na strone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomek Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 Tylko że to nie ja byłem na tej hamowni tylko poprzedni własciciel.Jezeli zdobede wykres to udostepnie go dla zainteresowanych a nie po to zeby cos udowadniac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomek Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 a co do kosztów przeróbek to mam faktury i wychodza na okoko 5.700 plus skórzana kierownica i takie tam.Nie mam tylko podgrzewanych siedzen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.