INC Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 wykres wrzuc do dzialu NPT i uzywaj opcje edytuj... a tak szczerze to sam jestem ciekaw jak w serwisie tyle wystrugali... jak dla nich kazdy tuning jest be bo producent nie zaleca... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 a co do kosztów przeróbek to mam faktury i wychodza na okoko 5.700 plus skórzana kierownica i takie tam.Nie mam tylko podgrzewanych siedzen. jaką konkretnie masz wersję i z którego rocznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 1997r,poj. 2.0. SLX + gaz założony 2 lata temu.Kupiony w salonie w Sosnowcu i tam też były dokonywane przeróbki,natomist serwisowany w Nissanie w Bielsku-białej.Jeżeli ktoś ma jakieś pytania zapraszam na GG.Chętnie odpowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Co do świec to zedcydowanie polecam Ci BRK6EY a jak rzeczywiście masz te 180KM i smigasz na LPG to nawet BKR7EY... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Co do świec to zedcydowanie polecam Ci BRK6EY a jak rzeczywiście masz te 180KM i smigasz na LPG to nawet BKR7EY... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Co do świec to zedcydowanie polecam Ci BRK6EY a jak rzeczywiście masz te 180KM i smigasz na LPG to nawet BKR7EY... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Co do świec to zedcydowanie polecam Ci BRK6EY a jak rzeczywiście masz te 180KM i smigasz na LPG to nawet BKR7EY... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Co do świec to zedcydowanie polecam Ci BRK6EY a jak rzeczywiście masz te 180KM i smigasz na LPG to nawet BKR7EY... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Co do świec to zedcydowanie polecam Ci BRK6EY a jak rzeczywiście masz te 180KM i smigasz na LPG to nawet BKR7EY... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Wspominałeś wczesniej o świecach zapłonowych, polecam przynajmniej NGK BKR6EY chociaż przy twojej mocy silnika i stosowaniu LPG lepiej chyba dać BKR7EY... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 to razem juz 6 litrów pojemności jak w każdym poscie po 2 nie bądź taki tajemniczy i opisz nam co się zmieniło w tym silniku że zamiast 130 ma 180 koni. Przecież nas wszystkich to interesuje Nie noo Coobciowi wywaliło 7 postów. Nie wciskajcie więcej razy "wyslij", nie działa tylko potwierdzenie wysłania postu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czechoj Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Teraz to wie juz kazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Widze że nie wiesz że 180KM z silnika który seryjnie miał 130KM to bardzo dużo i nie łatwo jest osiągnąć taki przyrost mocy. Stąd nasze zaciekawienie i nie dowierzanie. Jeżeli chodzi o olej to używaj tylko syntetycznego, najlepszy do wysilonych silników jest 10W60 (10W - oznacze lepkość 60 - wskazuje że taki olej zachowuje swoje właściwośći w wysokiej temp i przy dużych obciążeniach). Pisałeś wcześniej też że na gazie masz gorsze osiągi. Jeżeli masz wtrysk gazu to można go tak dostroić że osiągi będą lepsze lub co najmniej takie same jak na benzynie. Może chociaż odczytaj z faktur co było zrobione w tym aucie że deklaruje się taką mocą. Wszystkich nas to bardzo interesuje, ponieważ sami chcielibyśmy mieć 180KM z naszych 130 bez wstawiania turbo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 180KM ciekawe czy to jest wersja GT, do jakich obrotów ci się kręci ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 180KM ciekawe czy to jest wersja GT, do jakich obrotów ci się kręci ?? wersja 2,0slx, przynajmniej tak kolega wcześniej napisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 czasem pojawia się drobny błąd w podawanych parametrach typu: 130KM zapisane jako 130kW jakiś znawca przelicza potem 130kW na konie mechaniczne i wychodzi... 177 czyli w przybliżeniu 180 koni to jest tuning za pomoca błędów tzw. FailTuning (może nie znacie tego okreslenia, jest mało popularne bo je dopiero wymyśliłem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 czasem pojawia się drobny błąd w podawanych parametrach typu: 130KM zapisane jako 130kW jakiś znawca przelicza potem 130kW na konie mechaniczne i wychodzi... 177 czyli w przybliżeniu 180 koni to jest tuning za pomoca błędów tzw. FailTuning (może nie znacie tego okreslenia, jest mało popularne bo je dopiero wymyśliłem) PODOBA MI SIĘ TAKI TJUNING... TAŃSZY OD MAGNETYZERÓW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 i od kołpaków jacky z napisem turbo a jaki szybki do zrealizowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 i od kołpaków jacky z napisem turbo a jaki szybki do zrealizowania co chcesz od kolpakow ??:> sa takie turbo ze jak kiedys mialem to jezdzily szybciej niz samochod (czyt. "odfrunely jak zahamowalem") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Co do tych 180 KM to jestem w trakcie zdobywania informacji od poprzedniego własciciela.Jak bede cos wiedzial to na pewno sie z wami podziele. A co do swiec to czy nie lepiej byloby przy LPG zastosowac zimniejsze BKR5EY? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chuck Norris Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 zimne świece stosuj przy bardzo długich trasach. Woź ze sobą dodatkowy komplet i klucz do świec. Po mieście na krótkie dystanse miej założone ciepłe, a w trasę zimne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość francuzik2 Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Hej! Uważam ze jeśli silnik zalany jest syntetykiem to powinno się taki sam olej stosować. Silnik jest dotarty na takim oleju i wszystko powinno działać optymalnie. Jeśli nie bierze silnik oleju to nie powinno się nic "kombinować" tylko lać to samo i już. Pozdrawiam. Francuzik2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 im większe cyfra tym swieca zimneijsza. Dla NGK, Chempiona i BOSCHA cieploty 5 - najcieplejsza potem 6, 7, 8, 9 (najzimniejsza to chyba 10) dla DENSO 20 22 24 26 - taka sama kolejność od najcieplejszej po najnizszą jak cherz np. bardzo dobre i trwale świece paltynowe to polecam NGK PFB6EB albo PFB7EB z przerwą 9 albo 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 A co do swiec to czy nie lepiej byloby przy LPG zastosowac zimniejsze BKR5EY? teraz patrze ze sie machnalem na gadu, mialo byc 6... 5 sa cieplejsze tak jak pisze Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 1997r,poj. 2.0. SLX + gaz założony 2 lata temu.Kupiony w salonie w Sosnowcu i tam też były dokonywane przeróbki,natomist serwisowany w Nissanie w Bielsku-białej.Jeżeli ktoś ma jakieś pytania zapraszam na GG.Chętnie odpowiem. kurcze nie wiedzialem ze w moim miescie takich cudow dokonuja. i to mechanicy ktorych znam ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.