Gość tomek Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Poprosze jeszcz o rade na temat przewodow.Cene orginalnych znam.A jak jest z jakoscia i cenami innych ale dobrych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 ngk OK 250ZŁ KPL... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 to orginalne nissana kupie w tej cenie albo mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 to orginalne nissana kupie w tej cenie albo mniej co nie znaczy ze beda lepsze od ngk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 to orginalne nissana kupie w tej cenie albo mniej nissan produkuje świece? nowość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Sprawa dotyczyla przewodow a nie swiec - przeczytaj uwaznie moje pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Panie Tomku i jak tam poszkukiwania wykresu z hamowni ? Ps. orginalne przewody nissana są bardzo dobrej jakości i jeszcze się nei spotkałem z przypadkiem często spotykanym w tych z JC auto czyli pociągnięcie powodowalo zostawianie przewudo w ręku a jego koncówki na świecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Chyba nie czytales dokladnie poprzednich moich wypowiedzi-to nie ja bylem na hamowni!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 A jak odkrecic tylna lampe zewnetrzna w P11??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 faktycznie myślałem że chodzi o świece, mój błąd. To zapytam znów: a nissan robi przewody? oryginalne w nissanie to produkcja jakiegoś kooperanta który te same przewody sprzedaje na rynku części zamiennych. Co do wykresu: zawsze można podjechać na hamownię dla zachowania honoru i można też sprawdzić w komputerze w bazie danych serwisu który robił przeróbkę, co konkretnie było przerabiane. Coobcio: przewody sentech z rdzeniem ferrytowym nie będą dobre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Skorzystam z rady-cierpliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 180 kucy ze 130 to chyba żaden problem jakieś turbo(+potrzebny osprzęt)i odpowiednio zmodyfikowany soft i jest git ae nie wiem czy 5200zł by starczyło(a przy cenach ASO.....to penwie 500zł to sama kierownica kosztowała) ale może znaja jakieś tanie sposoby Co do oleju to tyle razy ten temat był wałkowany: We wszystkich nissankach do ok2000r(do końca N15) producent zalecał półsyntetyk szczególnie w silnikach na łańcuszku!!!! Oczywiście można lać syntetyk ale wtedy jakoś łancuch chydrauliczna reg. zaworów bardziej po d*pie dostaja. Mineralny to już wogóle poraszka i nie powinno sie go wlewać do tych motorków. W silniczkach póżniejszych(po 2000r) też zalecany jest półsyntetyk ale prędzej silnik zaakceptuje syntetyk. Olej mineralny jest najbardziej gęsty potem pólsyntetyk i syntetyk nazwy mówią TYLKO o komponentach czyli po prostu o gęstości. Klasyfikacja: np. XW-XX : XW- określa zakres temperatur ujemnych w których olej spełnia swoją funkcje w zasadzie jest to temp. w której olej zachowuje jeszcze płynność XX - określa zakres temp. dodatnich w których olej zachowuje soje właściwości. I tak są oleje mineralne klasy np.10W40(a nie tylko15W40) jak i półsyntetyczne klasy np.5W40(a nie tylko 10W40), jeżeli nasze auto ma duży przebieg np. 200tyś. km to należy zostać przy klasie oleju(np. jeżdziliśmy na oleju syntetycznym 5W40 to należy zmienić go najwyżej na półsyntetyczny o tej samej klasie tz. 5W40) i tak analogicznie do inncy klas U nas w kraju większość kierowców żyje mitem że: 5W40 - to tylko syntetyk 10W40 - to tylko półsyntetyk 15W40 - to tylko minerał A sprzedawcy w większości niedouczeni nie wyprowadzają laików z błędu. Wystarczy wejść na strony producentów gdzie jest przedstawiona cała gama produktów i poczytać fachowej literatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 posiadacze SR20 - minerałą strzescie sie jak ognia ! ! ! Ja z daleka słysze ze jakiś SR20 jezdzi na nim hehe... Prosty dowód jest zimno odpalasz motor i dopre pare sekund klepie hydraulika - poprostu nie dolatuje oliwa do niej oraz walki rozrządu nei są smarowany (najwyzszy punkt w silniku gdize musi dotrzeć olej) na polsyntetyku jest znacznie lepiej choć nie ma to jak syntetyk na 0w40 efekt klepiącej chydrauliki prawie wogle nie występuje. Klepanie klepaniem - przyjerzyjcie sięswoim walkąrozrządu jak szybko się wycierają krzywki od takich uruchomień silnika. Generalnie zasada jest tak żęby do końca jezdzić na jak oleju syntetycznym np. 5w 40 chyba ze silnik jest ostro katowany i wymaga czegoś z czego nie zrobi sietlusta woda jak osiągnie 150*C. Wtedy mozna przejsc na syntetyka o klasie 10W60 albo 5w50... A jezeli olej ubywa to pewno czas wymeinić uszczlniacze zaworowe :wink: półsyntetyk jest dobry jak cherz auto sprzedać niedlugo i nie chcerz wydawać dodatkowej kasy na porządnąoliwe - ja połsyntetyki wykorzystuje do czyszczenia motoru - polecam najtanszego LOTOSA 10w40 i jego wymianęco ok 30minut pracy wtedy motor się pieknie oczyszcza ze wszytkich syfów. Masz tu przykład p10 ktora mimo 200 tyś km smiga na syntetyku 0w40: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=155108#155108 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Witam U mnie jest nalatane 220 000 km i zawsze był lany syntetyk. Wymieniany był co 20 000 km. Od wymiany do wymiany oczywiście ubywa ale nie trzeba dolewać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 stary co 20 tyś to nei zdrowo... nissan podaje w servisówce ze nalerzy dokonywać wymiany co 7500km, im częściej się go wymienia tym lepiej i zdrowiej dla silnika. Wymieniaj przynajmniej co 10 tyś km, u mnie będziesz miał wymiany gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Witam stary co 20 tyś to nei zdrowo... nissan podaje w servisówce ze nalerzy dokonywać wymiany co 7500km, im częściej się go wymienia tym lepiej i zdrowiej dla silnika.Wymieniaj przynajmniej co 10 tyś km, u mnie będziesz miał wymiany gratis Hehe wiem, wiem. Ale jak doskonale Ci wiadomo nysa należy do mnie od niedawna i nie miałem na to wpływu, a poprzedni właściciel jest kompletnym laikiem, kazali mu przyjeżdżać na wymiany co 20 tys to przyjeżdżał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiesiek Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Do jakiego oleju i w jaki sposob (czy od razu czy posrednio) polecacie przejsc w przypadku przebiegu 160 tys? Silnik oleju nie bierze. Ja olej od kupna samochodu zmienialem dopiero raz, obecnie jak i poprzednio silnik zalany byl Castrolem GTX3 (mineralny 15W40). Mechanicy zalecali nie zmieniac na inny typ oleju, ale ten mineral mnie troche martwi. A 15W.. bylo dobre ale dla poprzedniego wlasciciela, ktory mieszkal we Wloszech. Teraz sie zastanawiam czy nie lepiej jednak zmienic oleju (jak naprawie samochod po stluczce ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 z przechodznie z syfu na lepszy olej czyt. połsyntetyczny to trzeba uwarzać zeby nie zatrzeć oleju, zeby dokonać tej czynności trzeba przygotować silnik czyli: - zalać nowy świerzy olej połsyntetyczny (do czyszczenia silnika poelcam LOTOS 10w40 - tani i super wlasciwości myjące), zmienic oczywiscie filtr oleju - odpalić silnik dać mu popracować na zmiennym obciązeniu ok 15-20minut - zlać go i wlać znowu nowego LOTOSA, zamontować nowy filtr oleju - przejezdzić nie więcej jak 500KM - zalać odpowiedniego półsyntetyka i śmiagać już normalnie (sprawdzając raz na jakiś czas zabrudzenie nowego oleju co ok 500km) w razie silnego brudzenia ponownie zalać nowy wraz z nowym filtrem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.