Gość Jordi Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Szukam czegos takiego i nigdzie nie moge znalezc, czy sa jakies firmy ktore robia takie kolektory, a moze mozna gdzies kupic juz gotowy??? dziekuje ze wszelkie podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Firma MG Motorsport robi koletory na zamówienie. Zajrzyj na: www.tuningbaja.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 dzieki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 www.grabowski.com.pl - poelcam ma w tym dużę doświadczenie i ceny konkret... Ale chyba najtaniej i najpenwiej co do przyrostó zassać gotowy ze stanów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 A maja do GA14DE??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ape Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 na ebayu amerykańskim mają do ga16de chyba powinien pasować do 1.4 (ceny ok od135$ +wysyłka i podatki to pewnie ze 250$) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 1,4 i 1,6 to to samo powinno pasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 jeśli mam byc szczery to jeśli masz seryjny (ten rurowy 4-2-1) to go zostaw bo jest dobry i zgodny z obliczeniami wydechu do tego silnika...wiem bo przerabiałem ten temat.... miałem nawet zamontowany 4-1 i było gorzej.... w wyscigówce mam ten seryjny i jest najlepszy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 no jak miales 4-2-1 i zamieniles na 4-1 to zawsze bedzie gorszy...? czy mi juz sie cos myli :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 mówie o takim robionym policzonym rurowym 4-1 nie taki żeliwny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 DO seryjnych wałków rozrządu bardzo dorbze jest dobrany seryjny rurowy 4-2-1, jednak żeli coś się kombinuje z wałkami to nie idzie przekroczyć barjery 172KM - w 2 przypadkach sprawdzane i zmierzone U mnie 172KM, u Ceremonego 170KM... Chociaż sam jestem ciekaw jak się sprawują gotowe produkty ze stanów do naszych silników, już za 100$ jest kolektor podróba wzorowany na HOT SHOTcie :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pio@ridaz-unit.pl Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Grabarz wszystko wyspawa :twisted: . Tak serjo to te pseudo dragowe 4-1 to jakies pomylki z ta pucha zbiorcza. W pugu 206 2.0 sie to w ogle nie sprzwdzilo i tylko niepotrzebny tysiak zjadlo. Jak robic to barana 4-2-1 z rownymi odleglosciami z zaokragleniem przy wysjciu z glowicy ku górze (rogi barana) a potem spadkiem w dół. Zawsze to lepsze niz zeliwna serja. A jak ktos ma sr20de to brac z promy gt i nie zezbic juz nic. Lepszy 600 razy od tego zeliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Ja to ciekaw jestem co Kivi wymodzi ze swojego Sunnego GTI z SR20DE - ma tam 4-1 długie rownodległosciowe by Grabowski: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pio@ridaz-unit.pl Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Moze u niego sie sprawdzi. to zalezy od silnika a mam wrazenie ze maciek tego nie wylicza az tak jak robi te kolektory. Kivi skladal puga wlasnie wspomianego auto jezdzi po remoncie idealnie ale ten kolektor nic nie dal w tym samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Hehe Pio byś się zdziwił właśnie żę to wylicza ale co do tego dokładności i działania w rzeczywistości to cholera wie, tak czy siak kolektorek ktory wystrugał Maciek prezętuje się doskonale, prosze: Jak Kivi zapoda CAT CAMSy 292/288 stopni to zobaczymy co to razem zadziała [ Dodano: Pią 05 Maj, 2006 ] w wyscigówce mam ten seryjny i jest najlepszy Poweidz mi jakiej długości zastosowałeś w nim dwururkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 nie obraź sie ale to jest moja słodka tajemnica... moge dodac że mam jeszcze komorę rozprężną w odpowiedniej odległości ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Spoko wiem jak to jest, na hamowni to obadam i zamieszcze fotki i wykresy - tak dla dobra ludzkości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Spoko wiem jak to jest, na hamowni to obadam i zamieszcze fotki i wykresy - tak dla dobra ludzkości Przynajmniej Ty chcesz się z nami podzielić swoją wiedzą i nam pomóc w usprawnianiu naszych czterech kółek :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 nie obraź sie ale to jest moja słodka tajemnica... moge dodac że mam jeszcze komorę rozprężną w odpowiedniej odległości ... A jakie masz wałki rozrządu? Poza tym komora rozprężna służy tylko temu żeby silnik samym kolektorem jechał. TY nie jeździłeś w górach 125p w HR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 owszem jeżdziłem ale z silnikiem 2.0 DOHC w klasie H-2000 a co do dzielenia sie wiedza to chętnie ale nie wszystko mogę powiedzieć ... więc wybaczcie.... wałki wyczynowe tzn.... W. ... czy coś jeszcze mam zdradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 W czyli wyczynowy swiątek? czyli 287/287 i jedzie ci to dobrze na seryjnym wydechu? Wybacz ale nie ma prawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 A to tak odnośnie kolektora http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 W czyli wyczynowy swiątek? czyli 287/287 i jedzie ci to dobrze na seryjnym wydechu?Wybacz ale nie ma prawa. i tu bys sie zdziwił jak złoże karoserie to chętnie ci udowodnię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 tu bys sie zdziwił n jak złoże karoserie to chętnie ci udowodnię POTRAFISZ ZAPRZECZYć prawom fizyki?? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Wydaje mi się że do czasu załorzenia karoseri silnik będzię już pare razy odpalany tak więc przypuszczam że wałki pana Świątka zetrą się do takiego poziomu że seryjny kolektor 4-2 będzie dla nich jak najbardziej odpowiedni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.