Guest Jordi Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Szukam czegos takiego i nigdzie nie moge znalezc, czy sa jakies firmy ktore robia takie kolektory, a moze mozna gdzies kupic juz gotowy??? dziekuje ze wszelkie podpowiedzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Firma MG Motorsport robi koletory na zamówienie. Zajrzyj na: www.tuningbaja.pl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jordi Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 dzieki wielkie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 www.grabowski.com.pl - poelcam ma w tym dużę doświadczenie i ceny konkret... Ale chyba najtaniej i najpenwiej co do przyrostó zassać gotowy ze stanów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 A maja do GA14DE??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ape Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 na ebayu amerykańskim mają do ga16de chyba powinien pasować do 1.4 (ceny ok od135$ +wysyłka i podatki to pewnie ze 250$) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 1,4 i 1,6 to to samo powinno pasować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 jeśli mam byc szczery to jeśli masz seryjny (ten rurowy 4-2-1) to go zostaw bo jest dobry i zgodny z obliczeniami wydechu do tego silnika...wiem bo przerabiałem ten temat.... miałem nawet zamontowany 4-1 i było gorzej.... w wyscigówce mam ten seryjny i jest najlepszy pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wszok Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 no jak miales 4-2-1 i zamieniles na 4-1 to zawsze bedzie gorszy...? czy mi juz sie cos myli :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 mówie o takim robionym policzonym rurowym 4-1 nie taki żeliwny... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 DO seryjnych wałków rozrządu bardzo dorbze jest dobrany seryjny rurowy 4-2-1, jednak żeli coś się kombinuje z wałkami to nie idzie przekroczyć barjery 172KM - w 2 przypadkach sprawdzane i zmierzone U mnie 172KM, u Ceremonego 170KM... Chociaż sam jestem ciekaw jak się sprawują gotowe produkty ze stanów do naszych silników, już za 100$ jest kolektor podróba wzorowany na HOT SHOTcie :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pio@ridaz-unit.pl Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Grabarz wszystko wyspawa :twisted: . Tak serjo to te pseudo dragowe 4-1 to jakies pomylki z ta pucha zbiorcza. W pugu 206 2.0 sie to w ogle nie sprzwdzilo i tylko niepotrzebny tysiak zjadlo. Jak robic to barana 4-2-1 z rownymi odleglosciami z zaokragleniem przy wysjciu z glowicy ku górze (rogi barana) a potem spadkiem w dół. Zawsze to lepsze niz zeliwna serja. A jak ktos ma sr20de to brac z promy gt i nie zezbic juz nic. Lepszy 600 razy od tego zeliwa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Ja to ciekaw jestem co Kivi wymodzi ze swojego Sunnego GTI z SR20DE - ma tam 4-1 długie rownodległosciowe by Grabowski: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pio@ridaz-unit.pl Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Moze u niego sie sprawdzi. to zalezy od silnika a mam wrazenie ze maciek tego nie wylicza az tak jak robi te kolektory. Kivi skladal puga wlasnie wspomianego auto jezdzi po remoncie idealnie ale ten kolektor nic nie dal w tym samochodzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Hehe Pio byś się zdziwił właśnie żę to wylicza ale co do tego dokładności i działania w rzeczywistości to cholera wie, tak czy siak kolektorek ktory wystrugał Maciek prezętuje się doskonale, prosze: Jak Kivi zapoda CAT CAMSy 292/288 stopni to zobaczymy co to razem zadziała [ Dodano: Pią 05 Maj, 2006 ] w wyscigówce mam ten seryjny i jest najlepszy Poweidz mi jakiej długości zastosowałeś w nim dwururkę ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 nie obraź sie ale to jest moja słodka tajemnica... moge dodac że mam jeszcze komorę rozprężną w odpowiedniej odległości ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Spoko wiem jak to jest, na hamowni to obadam i zamieszcze fotki i wykresy - tak dla dobra ludzkości Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Spoko wiem jak to jest, na hamowni to obadam i zamieszcze fotki i wykresy - tak dla dobra ludzkości Przynajmniej Ty chcesz się z nami podzielić swoją wiedzą i nam pomóc w usprawnianiu naszych czterech kółek :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KIVI Posted May 6, 2006 Share Posted May 6, 2006 nie obraź sie ale to jest moja słodka tajemnica... moge dodac że mam jeszcze komorę rozprężną w odpowiedniej odległości ... A jakie masz wałki rozrządu? Poza tym komora rozprężna służy tylko temu żeby silnik samym kolektorem jechał. TY nie jeździłeś w górach 125p w HR? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted May 6, 2006 Share Posted May 6, 2006 owszem jeżdziłem ale z silnikiem 2.0 DOHC w klasie H-2000 a co do dzielenia sie wiedza to chętnie ale nie wszystko mogę powiedzieć ... więc wybaczcie.... wałki wyczynowe tzn.... W. ... czy coś jeszcze mam zdradzić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KIVI Posted May 6, 2006 Share Posted May 6, 2006 W czyli wyczynowy swiątek? czyli 287/287 i jedzie ci to dobrze na seryjnym wydechu? Wybacz ale nie ma prawa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted May 6, 2006 Share Posted May 6, 2006 A to tak odnośnie kolektora http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 W czyli wyczynowy swiątek? czyli 287/287 i jedzie ci to dobrze na seryjnym wydechu?Wybacz ale nie ma prawa. i tu bys sie zdziwił jak złoże karoserie to chętnie ci udowodnię Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 tu bys sie zdziwił n jak złoże karoserie to chętnie ci udowodnię POTRAFISZ ZAPRZECZYć prawom fizyki?? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Wydaje mi się że do czasu załorzenia karoseri silnik będzię już pare razy odpalany tak więc przypuszczam że wałki pana Świątka zetrą się do takiego poziomu że seryjny kolektor 4-2 będzie dla nich jak najbardziej odpowiedni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.