competer Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Generalnie nie mam zastrzeżeń, ale jest jeden mały szczegół. W momencie gdy samochód pokonuje mały lub większy poprzeczny uskok i przód z kołami opada, słychać spore uderzenie. Objawy występują przy prędkościach powyżej 50-60 km/h. Poduszki amortyzatorów były sprawdzane, są ok. Wiem, że zawiecha w W10 różni się od tej z P10, ale może ktoś sie z tym już spotkał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 mam to samo - jak przejadę przez garb na osiedlu to tak słychać jakby przednie koła "spadały" będzie trzeba poobglądać mocowania czy jak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 U mnie podobnie. Jak przejeżdżam śpiącego polismajstra to jest takie udeżenie jakby koła ngle spadały. Amory sprawdzane 89% skuteczności. Chętnie dowiedziałbym się co może być tego przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 a czy to nie są pukające łączniki stabilizatorów? ja 1 (zepsuty) wymieniłem i cisza (nowy 30zł) ale wpierw trzeba sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 nie nie łaczniki by stukały na kazdej nierówności - a u mnie bynajmniej - jest cisza w zawieszeniu poza tym jednym odgłosem w tej konkretnej sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 mi stukało np przy zjeździe z krawężnika jakby niedokrecony amortyzator metaliczne uderzenie ... wtedy to był łącznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 a mi stuka tak samo jak wam (na garbie) ale TYLNE koła!! przednie cisza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostek Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 a mi stuka tak samo jak wam (na garbie) ale TYLNE koła!! przednie cisza! Moim zdaniem jest to wina tulei gumowych w wahaczu, jak i przednim i tylnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Kolego Ostek z tyłu W10 nie posiada wahaczy. Zawieszenie jest na belce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostek Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Kolego Ostek z tyłu W10 nie posiada wahaczy. Zawieszenie jest na belce. Masz rację, rzeczywiście jest belka źle się wyraziłem. :roll: U mnie stukało z przodu, to wymieniłem właśnie gumy, a z tyłu też coś czasami stuka, ale nie wiem co! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 U mnie podobnie. Jak przejeżdżam śpiącego polismajstra to jest takie udeżenie jakby koła ngle spadały. Amory sprawdzane 89% skuteczności. Chętnie dowiedziałbym się co może być tego przyczyną. Tez tak mialem, ale z tylu. Jak wymienilem amorki na nowe to jak reka odjal teraz slysze ze przod tez sie podobnie zachowuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 7 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 I tutaj Panowie jest "pies pogrzebany". Wszytsko jest ok, oprócz amorków. Ale wcale to nie znaczy, że trzeba je wymieniać. Nie byłem co prawda na "tzrepaku" ale oględziny wykonywali fachowcy. Poza tym, że łupie przy opadaniu, nie ma innych oznak. Jednym słowem czekać do najbliższej wymiany amortyzatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 sprawdzcie dokręcenie głównej śroby trzymający kolumne - to jest ta centralnie umieszczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 u mnie też tak wali ! amorki sprawne , gumy wymienione , być może amory mają taką charakterystyke , są miękkie przy wybiciu ? bo nikt nie pisze żę kiedyś mu nie waliło a teraz wali więc widocznie ten typ tak ma !? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.