Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[W10] Dziwne zachowanie przedniego zawieszenia


competer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie nie mam zastrzeżeń, ale jest jeden mały szczegół. W momencie gdy samochód pokonuje mały lub większy poprzeczny uskok i przód z kołami opada, słychać spore uderzenie. Objawy występują przy prędkościach powyżej 50-60 km/h. Poduszki amortyzatorów były sprawdzane, są ok. Wiem, że zawiecha w W10 różni się od tej z P10, ale może ktoś sie z tym już spotkał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość daniellus

U mnie podobnie. Jak przejeżdżam śpiącego polismajstra to jest takie udeżenie jakby koła ngle spadały. Amory sprawdzane 89% skuteczności. Chętnie dowiedziałbym się co może być tego przyczyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi stuka tak samo jak wam (na garbie) ale TYLNE koła!! przednie cisza!

 

Moim zdaniem jest to wina tulei gumowych w wahaczu, jak i przednim i tylnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Ostek z tyłu W10 nie posiada wahaczy. Zawieszenie jest na belce.

 

 

Masz rację, rzeczywiście jest belka źle się wyraziłem. :roll:

U mnie stukało z przodu, to wymieniłem właśnie gumy, a z tyłu też coś czasami stuka, ale nie wiem co!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie. Jak przejeżdżam śpiącego polismajstra to jest takie udeżenie jakby koła ngle spadały. Amory sprawdzane 89% skuteczności. Chętnie dowiedziałbym się co może być tego przyczyną.

Tez tak mialem, ale z tylu. Jak wymienilem amorki na nowe to jak reka odjal :) teraz slysze ze przod tez sie podobnie zachowuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

I tutaj Panowie jest "pies pogrzebany". Wszytsko jest ok, oprócz amorków. Ale wcale to nie znaczy, że trzeba je wymieniać. Nie byłem co prawda na "tzrepaku" ale oględziny wykonywali fachowcy. Poza tym, że łupie przy opadaniu, nie ma innych oznak. Jednym słowem czekać do najbliższej wymiany amortyzatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzcie dokręcenie głównej śroby trzymający kolumne - to jest ta centralnie umieszczona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też tak wali ! amorki sprawne , gumy wymienione , być może amory mają taką charakterystyke , są miękkie przy wybiciu ? bo nikt nie pisze żę kiedyś mu nie waliło a teraz wali więc widocznie ten typ tak ma !?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...