Gość aquator Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Witam.Czy p10 po liftingu np.INOVATION dobrze się sprawuje i czy jest lepsze niz sprzed liftingu.Jest miękkie czy twarde?,1.6 czy 2.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aquator Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 nikt nie ma pojęcia o co chodzi???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 ja mam pojęcie - bo mam taki egzemplarz z końca produkcji P10 - wg mnie jest za***isty i lepiej wyglada niz poprzednie wcielenia P10 - chromy i inne duperelki - ale musisz patrzec nie tylko na estetyke ale i na funkcjonalnosc - ja np mam tylko przednie szyby elektryczne i to mi wystarczy - bo mam male dziecko i nieraz sie zdarzalo ze szyba przyczaskiwala szyje malca podczas zabawy - oczywiscie poprzez nieostroznosc- takze wole reczne z tylu otwieranie - a poza tym mam 1,6 i jest troszke mulowaty - ale jak pisalem wczesniej kupilem autko nie dla wyscigów ale dla swojej rodziny - jesli chodzi o zawieszenie jest dodkonale - srednio twarde - jest ok ! Ogólnie polecam - extra wyglad i sprawdz rdze pod klamkami i z tylu przy nadkoalch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 po lifcie rózni się wizualnie: - gril z chromowaną obwolutą - niższe zderzaki - klamki chromowane - alufelgi - szara ramka na okolo wskanzików - wskazniki mają pomarańcowe wskazówki - podświetlanie przycisków na jasno zielony prawei biały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 własnie - tak jak pisze kolega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aquator Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Średnio twarde zawieszenie-o to mi chodziło.A i wygląd jest extra,taki subtelny.Ale 2.0 to jest podobno TO! Jak jesteś SPEC to mam prośbę.Na alegro jest namiar na ciekawą primerę 2.0,pełna opcja,są zdjęcia,region mazowieckie,95" zielony metalik za 12200zł-ceni.Mozesz ocenić czy warta zainteresowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Griszka Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 jak mozna ocenic autko z samego ogłoszenia? trzeba obejrzeć, przejechac się.... w tym roczniku mozesz spodziewac sie różnych rzeczy - trzeba ocenic to indywidualnie :-) jesli nie daleko - to warto podjechać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 tak wlasnie mu odpisalem na priva - ze ze zdjecia to tylko mozna estetyke ocenic a i to niedokladine bo nie widac rys itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aquator Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Dzięki za odpowiedż.Chodziło mi o to czy warto się za taką cenę wg was Speców".Podobno p10 po lift jest lżejsze od p11,ale czy lepiej się prowadzi? J CZY JEST TRWALSZE ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Tylne szyby elektryczne mozna zablokowac,nie widze problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 problem jest gdy sie je neichcacy odblokuije lub dziecko je odblokuje - ja woile dmuchac na zimne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aquator Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 A do opisywanej wersji da się wstawić 15stki koła i czy jest sens? Np.15stki enzo" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 nawet 16" widzialem wstawione... spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aquator Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 A podobno przy 15stkach z tyłu obcierają trochę.Ktoś tak napisał z klubu niejaki m@rceli ma primerkę z pięknymi felgami-jest fotka w:Nasze auta" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 15 wchodza bez problemu. Ja mam z tylu profil 65 a z przodu 60 bo 65 przy pelnym skrecie troch tarla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Witam.Czy p10 po liftingu np.INOVATION dobrze się sprawuje i czy jest lepsze niz sprzed liftingu.Jest miękkie czy twarde?,1.6 czy 2.0? INVITATION - pakiet stylistyczny. Reszta tak jak we wczesniejszych modelach: Description GRADE - LX TYPE Reference ***7* 4 SPEAKERS **+** AIR CONDITIONER & POWER WINDOWS- **+** (FRONT ONLY) *1*** DRIVER&ASSIST AIRBAG&SEATBELT PRE- *1*** TENSIONER X**** SPECIAL VERSION 4 & ALTIMA STYLE- X**** ALLOY WHEEL & ABS SYSTEM Polecam silnik SR20DE, czyli dwulitrowego benzyniaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artoor Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 P10 po lifcie mimo że już mają po ok.10 lat, to dobre furki, im wystarczy minimum dbałości. Auta bez fajerweków, ale trzymają jeszcze dobry, prawie "japoński" poziom. Tylko naprawdę polecam 2.0 bo to przyjemność jazdy nie okupiona dużym ssaniem w baku. Z dobrą instalką (fachowo zamontowaną) na gaz to już napewno nikogo nie zrujnuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aquator Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 JAK JUŻ 2.0 TO PEŁNY WTRYSK CZY JEDNOPUNKT-TYLE SAMO PALĄ? PODOBNO TEŻ 2.0 TO TRWALSZE JEDNOSTKI NIŻ 1.6-PRAWDA??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 2.0 trwalsze owszem i bardzo podatne na tuning... Zdecydowanie polecam wielopunkt, bez porownanai lepsze osiągi a spalanie bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aquator Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 JAK 2.0 to z gazem lepiej chyba. Ile można zapłacić za taką 95",96"-w dobrym stanie oczywiscie-żeby nie przepłacić.Co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek_Lublin Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Od roku mam P10, kupilem ja nic nie wiedzac o Nissanie, tylko tyle, ze jak kazdy japonczyk jest wygodniejszy od europejskich odpowiednikow...Auto sprowadzone z Holandii sprawuje sie swietnie. Jedyna usterka jaka mnie spotkala to pekniecie półosi prawej, ale to chyba przez nasze drogi. Naprawa kosztowala 150zl (u znajomego). Ostatnio cos sie nawiew pierdzieli (temat wyzej), ale zlego slowa o niej nie powiem... Wygodna, duzo miejsca z tylu, ten model akurat w pelni elektroniczny (szyby, lusterka, clima). Silnik 1,6 - bardzo oszczedny, do tego instalacja LPG takze juz naprawde jezdzi sie za grosze. benzyny uzywam praktycznie tylko do rozruchu i przesmarowania silnika, pozniej przalaczam na gaz. Leje 98 bo i tak guzik zaoszczedze a zawsze to pare oktankow wiecej:) Do innych plusow moge dodac dosc dobre glosniki fabryczne (takie posiadam). Moc troche mala (chyba 25W), ale jakosc dziweku naprawde imponujaca. Przy normalnych sluchaniu (nie na caly regulator) jest super. Aczkolwiek planuje wymiane na cos lepszego (JBL) Auto naprawde godne polecenia:) Bardzo wiele mocnych stron bardzo malo wad... Zaraz po kupnie bylem na przegladzie, mechanik pwoeidzal, ze zawieszenie w stanie idealnym (moze holender wyminil???), silnik tez. Nawet sie dziwil, ze rozrzad pracuje tak ladnie:)Serdecznie polecam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 tak tak tak - to jest własnie 1,6 - wg mnie jest najlepsza na rodzninny wóz - a powiedaz prosze iel ci pali na gazie twoja 1,6??? tylko szczerze ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aquator Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 kto mówił o chromowanych klamkach takie nie istnieją w żadnej p10!!! To są naklejki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek_Lublin Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Beznzyna miesci sie w granicy 8 litrow po miescie, na trasie spada do 7. Jesli chodzi o gaz to tu jest toche wiecej - po miescie dochodzi o 9-10 litrow, ale to w szczycie, gdy strasznie dlugo stoi sie na swiatlach, na trsie jest znacznie lepiej, tu juz normalnie 7-8 litrow. Dane autentyczne!!! A jesli chodzi o chrom na klamkach to potwierdzam - NAKLEJKI!!! Sam zdzieralem to u kumpla w P11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 takie spalanie gazu przy ajkich predkosciach ? do ilu sie rozpedzasz jesli ci pali tylko 7/8 litra na trasie? a jesli chodzi o klamki to - odwalcie sie od naszych chromów !!! zazdrość?? hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.