gray5 Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 do ilu max obrotów mozna kręcić micre 1.2??:] k-10;] rocznik 92:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Do 6000 - wyżej nie polecam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 to ma ganiczek czy wtrsyk ?? Jak wtrysk to do oporu jak gaznik to bezpieczna mechaniczna granica dla twojego motoru z ustalanym mechanicznie luzem zaworowym to ok 8.000 ale seryjengo silnika nie ma sensu tak wysoko kręcić bo mocy juz zaczyna brakowaś poweidzmy od 5500 obr.min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 17 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 gaźnik sterowany kompem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 ja swoje 1.2 w k12 kręce do 6.000 max 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 gaźnik sterowany kompem Czyli bez odciny Mechanicznie motor jest w stanie znieść przy seryjnych spręzynach zaworowych kręcenie do 8.000 spokojnie... Post ten powstał ze względu na to że szykują się jakieś zmiany :> ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 widzialem kiedys film o Hondzie i jej rodzinie Type-R. gosc mowil tam ze w wiekszosci seryjnych samochodow powyzej 6000 obrotow sila poruszajaca tlok w dol staje sie wieksza od tej ktora pcha go w gore -> stad najzdrowiej tej bariery nie przekraczac. z drugiej strony morderstwo to tez nie jest o ile nie jezdzi sie tak caly zas. zasadnicze pytanie brzmi czy jest sens krecic tak wysoko? bo tak jak mowi Coobcio w wiekszosci seryjnych przypadkow sensu nie ma. (no chyba ze ktos ma diesel'a ) pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 pytam bo nieiwem do ilu mogłbym krecic , na zmiany narazie sie niezanosi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 A już była taka cicha nadzieja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 nie ma funduszu;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Hmm, skąd ja to znam ;D Niestety odwieczny problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 GREY5 - sprawdz na hamowni do ilu najoptymalniej siękręcić a na drorze dokonaj testu - po zmianie biegu o ile ci obr silnika spadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 fundusze i gdze tu ich szukać też bym chciał zrobić z k10 małego potworka jak myślicie z 1,2 da sie uzyskać 80 kucy zmieniająć kolektor ssący i gaźnik + wydech przelotowy ?? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 raczej bawił bym się w wałki rozrządu + gaznik... Wydech teżby troche pomógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 z wałkami nie mam doświadczenia a w silniczku nie chciał bym za mocno grzebać :] poza tym wałki kosztują :] myśle o wyciągnięciu jak najwięcej z seri :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 ja na jakims anglojezycznym forum wyczytalem ze 1,2 w micrze niewdzieczny jest i kiepsko tuning idzie - ktos tam polerowal dolot, planowanie glowicy, zmiany wydechu... Ale nie moge znalezc tego posta. Bylo to zdaje sie na tej stronce: http://www.micra.org.uk/archive/index.php/ ale glowy nie daje Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 na tym forum piszą że można wyciągnąć około 86 koni po przerobieniu dolotu wymianie zaworów i wałka :] to już by było coś :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 tylko jakim kosztem... :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 w sumie też racja :] ja myślałem zeby zrobić ładnego baranka w miejsce kolektora ssącego i dać większy gaźnik albo samą przpystnice od silnika 1,3 z mikserem i jeśdzić tylko na gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 myślę że na Gaziku z gaznikiem blos mozesz osiągnąć więcej jak na starym ganziku... zwłaszcza jak w tej chwli masz gaz z mikserem to BLOS i pozbycie sie wachy wyjdzie ci tylko do dobre i najtanszym kosztem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 a możesz powiedzieć co to jest BLOS?? bo sie za bardzo nie orientuje :/ Nad wydechem już pracuje :] jeszcze tylko jeden kat do wywalenia i końcowy tłumik zrobie jaiś przelotowy :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Zajrzyj tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13992 Kolega zastosował BLOSA w swoim GA14 a nastepnie w GA16 z duzym sukcesem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 ja mam drugi uklad wydechowy to wybebesze ostani tłumiczek , wujek zespawa i bedzie gites wieksza rurke na koncu , shamowac tak moze by sie cos ugadało do kosakowa z innymi ;] ale wole juz wiosną:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.