Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Do ilu max obrotów?


gray5
 Share

Recommended Posts

to ma ganiczek czy wtrsyk ??

Jak wtrysk to do oporu jak gaznik to bezpieczna mechaniczna granica dla twojego motoru z ustalanym mechanicznie luzem zaworowym to ok 8.000 ale seryjengo silnika nie ma sensu tak wysoko kręcić bo mocy juz zaczyna brakowaś poweidzmy od 5500 obr.min

Link to comment
Share on other sites

gaźnik sterowany kompem

Czyli bez odciny :)

Mechanicznie motor jest w stanie znieść przy seryjnych spręzynach zaworowych kręcenie do 8.000 spokojnie...

 

Post ten powstał ze względu na to że szykują się jakieś zmiany :> ??

Link to comment
Share on other sites

widzialem kiedys film o Hondzie i jej rodzinie Type-R. gosc mowil tam ze w wiekszosci seryjnych samochodow powyzej 6000 obrotow sila poruszajaca tlok w dol staje sie wieksza od tej ktora pcha go w gore -> stad najzdrowiej tej bariery nie przekraczac. z drugiej strony morderstwo to tez nie jest o ile nie jezdzi sie tak caly zas.

zasadnicze pytanie brzmi czy jest sens krecic tak wysoko? bo tak jak mowi Coobcio w wiekszosci seryjnych przypadkow sensu nie ma. (no chyba ze ktos ma diesel'a :lol: )

pzdr!

Link to comment
Share on other sites

GREY5 - sprawdz na hamowni do ilu najoptymalniej siękręcić a na drorze dokonaj testu - po zmianie biegu o ile ci obr silnika spadają

Link to comment
Share on other sites

fundusze i gdze tu ich szukać :D też bym chciał zrobić z k10 małego potworka :D jak myślicie z 1,2 da sie uzyskać 80 kucy zmieniająć kolektor ssący i gaźnik + wydech przelotowy ?? :>

Link to comment
Share on other sites

raczej bawił bym się w wałki rozrządu + gaznik...

Wydech teżby troche pomógł.

Link to comment
Share on other sites

z wałkami nie mam doświadczenia a w silniczku nie chciał bym za mocno grzebać :] poza tym wałki kosztują :] myśle o wyciągnięciu jak najwięcej z seri :]

Link to comment
Share on other sites

ja na jakims anglojezycznym forum wyczytalem ze 1,2 w micrze niewdzieczny jest i kiepsko tuning idzie - ktos tam polerowal dolot, planowanie glowicy, zmiany wydechu... Ale nie moge znalezc tego posta. Bylo to zdaje sie na tej stronce:

http://www.micra.org.uk/archive/index.php/

 

ale glowy nie daje :)

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

w sumie też racja :] ja myślałem zeby zrobić ładnego baranka w miejsce kolektora ssącego i dać większy gaźnik albo samą przpystnice od silnika 1,3 z mikserem i jeśdzić tylko na gazie :D

Link to comment
Share on other sites

myślę że na Gaziku z gaznikiem blos mozesz osiągnąć więcej jak na starym ganziku...

zwłaszcza jak w tej chwli masz gaz z mikserem to BLOS i pozbycie sie wachy wyjdzie ci tylko do dobre i najtanszym kosztem.

Link to comment
Share on other sites

a możesz powiedzieć co to jest BLOS?? bo sie za bardzo nie orientuje :/

Nad wydechem już pracuje :] jeszcze tylko jeden kat do wywalenia i końcowy tłumik zrobie jaiś przelotowy :]

Link to comment
Share on other sites

ja mam drugi uklad wydechowy to wybebesze ostani tłumiczek , wujek zespawa i bedzie gites wieksza rurke na koncu , shamowac tak moze by sie cos ugadało do kosakowa z innymi :P;]

ale wole juz wiosną:]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...