Guest Dami Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 Znalazłem w sieci coś takiego.Moze ktoś juz się z tym zetkną i ma jakies doswiadczenia co do efektów i ceny http://www.at2000.pl/index.php?option=com_...6&Itemid=66 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 ESC 350CH ( 8-12 PSI ) - jeżeli jest to prawda to na takim doladowaniu z SR20DE idzie zrobić coś pod 300KM jakoś nie wierze w te bajki... Choć widzę że struktura oparta o takim samym kompresorze jaki siedział w mojej turbinie GARRETT T3... Ciekawi mnie jak osiągneli efekt utrzymywania doladowania na stałym poziomie w całym zakresie obr :roll: Kurcze ciekawe jak taki zestawik 550 jakby się zadoptował u mnie i ile by sobie za niego rzyczyli w tej firmie :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dami Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 Własnie dlatego mnie to zainteresowało ba samochodu używam na codzień w pracy a takie rozwiazanie nie wpłyneło by żle jezeli chodzi o spalanie w codziennej jeździe :wink:Plusem jest to ze można indywidualnie ustawić przy jakim położeniu przepustnicy lub pedału gazu ma się włanczac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 taaa tylko ciekawe skad wziac na to prad, trzeba by bylo wypchac bagaznik akumulatorami :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dami Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 Dlaczego cały bagażnik? Przecież to nie działa non stop a zresztą do modelu na 24v montujesz przetwornice i działa na zwykłym akumulatorze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted February 18, 2006 Share Posted February 18, 2006 mnie tylko ciekawi fakt, ze skoro to niby taka rewelacja to czemu nie widac aut, informacji w gazetach (poza sponsorowanymi ) i wykresow, bo te na stronie to jest smiech - nieczytelne. mnie jakos sie nie pali do kupna w ciemno, tymbardziej ze kasa chora - kiedys do nich dzwonilem to cena oscylowala miedzy 3500 - 5000 zeta. zreszta u mnie by dzialalo wlasnie non - stop skoro juz mowa o doladowaniu to moze taki sprzet http://www.turbonator.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dami Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Co do ceny to jezeli jest taka to naprawde przegięcie.Szczerze mówiac to taki sprzęt mozna samemu zmontować za śmieszne pieniadze.Taka obudowe ala turbo można kupic na giełdzie w szmelach za grosze(To jest nadmuch powietrza od jelcza czy czegos i ma identyczną konstrukcje)wystarczy zamontować mocniejszy silnik przynajmniej w moim przypadku gdzie nie zależy mi na biciu rekordów a na poprawie dynamikim i osiągów mysle ze zdało by to egzamin.Idzie wiosna wiec zaczna sie kombinacje,kiedyś miałem cos takiego zamontowane w maluchu i tez własnej konstrukcji :wink: V-max 145, 0-100 w 20 splus inne drobne przeróbki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Kompresor to najlepiej dorwaćod jakiejś wielkiej cięzarówki, do tego zrobićcały układ przełorzeń, wszystko musi być na łożyskach no i pozostaje dobór odpoweidniego silniczka elektrycznego do tego - działąć to musi ale co zrobić żeby wraz ze wzrostem obr silnika szybciej kręcił się kompresor ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Najtańszy model w firmie AT2000 kosztuje ok. 3000. Dzwoniłem i pytałem się ich i powiedzieli,że niestety nie każdy gaźnik z ich urządzeniem będzie trzymał szczelność, więc lepiej chyba pomyśleć nad czymś innym, no chyba, że ktoś ma za dużo kasy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 lepiej dolorzyć drogie 3000zł i meić prawdziwe trobo dzialające caly czas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 lepiej dolorzyć drogie 3000zł i meić prawdziwe trobo dzialające caly czas... Popieram. Sprawdzone przez wielu a nie jakaś tam egzotyka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 lepiej dolorzyć drogie 3000zł i meić prawdziwe trobo dzialające caly czas... Popieram. Sprawdzone przez wielu a nie jakaś tam egzotyka szkoda, ze u nas jeszce przydaloby sie przerobka na wtrysk :cry: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 U nas to lepiej wstawić silnik 2.0 niż dłubać nasz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 U nas to lepiej wstawić silnik 2.0 niż dłubać nasz.racja 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Popieram Link to comment Share on other sites More sharing options...
s900 Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Po przeczytaniu postu od razu napisalem do nich z pytaniem o wycene i porade w doborze odpowiedniego urzadzenia dopiero dzisiaj otrzymalem maila z info ze z gaznikiem pracowac nie bedzie z powodu innego od zalecanego dolotu powietrza o cenie nie wspomnieli - sciema i tyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Po przeczytaniu postu od razu napisalem do nich z pytaniem o wycene i porade w doborze odpowiedniego urzadzenia dopiero dzisiaj otrzymalem maila z info ze z gaznikiem pracowac nie bedzie z powodu innego od zalecanego dolotu powietrza o cenie nie wspomnieli - sciema i tyle A to dziwne, bo też do nich pisałem i podałem jakie auto i, że też na gaźniku i powiedzieli mi, że najtańsze urządzenie kosztuje chyba ok 3000 (już nie pamiętam ile dokładnie, ale wcześniej o tym pisałem) i,że może być problem z gaźnikiem, bo gaźniki przy takim doładowaniu potrafią być nieszczelne, ale da się to założyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 hehe to widac, ze sciemy ida ostre skoro do dwoch takich samych aut raz sie da zalozyc a raz nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Może zależy jaki danego dnia ma humor sprzedający :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
s900 Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Albo ile handlowiec ma normy wyrobionej i ile mu do targetu brakuje.. :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts