emilgozdalski Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 a co powiecie na serene turbo. własnie jestem w trakcie takiej przeróbki . prosze o opiie i rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 to sie pochwal jakimiś fotkami,albo napisz cos wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Chcę ją zobaczyć w starciu z jakąś dresik furką :D Napewno cały klub jest z tobą, kolejna SR20 z turbinką Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 moze jakieśkonkrety... Jakia tubina Jaki rozaj koelktora wydehocwego Jakie wtryski i poma paliwa Czym to wystroisz Czy odpręzasz motr i ile masz zamair dmuchać. Więcej szczegółów ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 a co powiecie na serene turbo. własnie jestem w trakcie takiej przeróbki . prosze o opiie i rady. napisz cos o projekcie bo zaraz zaczna ci jechac ze jestes kolejnym fantasta piszacym przez sen.... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilgozdalski Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 to sie pochwal jakimiś fotkami,albo napisz cos wiecej witam. dzisiaj postaram sie zrobic troche zdjęc i troszke napisac o swoich przygodach podczas pracy. teraz szukam zebatki rozrządu na wał bo szlifierz upierd.... jeden ząbek. moze jakieśkonkrety...Jakia tubina Jaki rozaj koelktora wydehocwego Jakie wtryski i poma paliwa Czym to wystroisz Czy odpręzasz motr i ile masz zamair dmuchać. Więcej szczegółów ?? turbina na początek audi 1,6 td troche skromna ale na początek i tak starczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 kpis ?? z 1,6 TD się nadaje ale jak nie bedziesz przekraczać prędkości obrotowych silnika 3500obr.min zresztą powyzej tej granicy już bedzie moment spadał na lep na szyję, śmiem tweirdzić że tak małą suszarka zamiast dodać mocy zabierze CI ją. Tylko bedziesz miec zajesbitego kopa w przedziale 1500-3500obr.min co spowoduje momentalne wywalenie panewek... Ps. jak już podawać trubine z diesela to minimum z jakiegoś 2,5 TDI ale też za malutka jest... Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilgozdalski Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 kpis ??z 1,6 TD się nadaje ale jak nie bedziesz przekraczać prędkości obrotowych silnika 3500obr.min zresztą powyzej tej granicy już bedzie moment spadał na lep na szyję, śmiem tweirdzić że tak małą suszarka zamiast dodać mocy zabierze CI ją. Tylko bedziesz miec zajesbitego kopa w przedziale 1500-3500obr.min co spowoduje momentalne wywalenie panewek... Ps. jak już podawać trubine z diesela to minimum z jakiegoś 2,5 TDI ale też za malutka jest... Powodzenia jeszcze nie widziałes jacy są magicy, ale po co mamy sie sprzeczac. odprezac motoru raczej nie trzeba przy małym doładowaniu a zestroje to sam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 chodzi o to że taka turbina będzie wytwarzala mega wielkie cisnienie zwrotne może się okazać że przy wysokich obrotach silnik bedize pyrzygasał bo nei będzie w stanei odprowadzić spalin... To turbo się nie nadaje i tyle nie chodziu to o poziom doladowania. Tu masz moim zdaniem plan zupelne minimum: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86767971 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilgozdalski Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 chodzi o to że taka turbina będzie wytwarzala mega wielkie cisnienie zwrotne może się okazać że przy wysokich obrotach silnik bedize pyrzygasał bo nei będzie w stanei odprowadzić spalin... To turbo się nie nadaje i tyle nie chodziu to o poziom doladowania. Tu masz moim zdaniem plan zupelne minimum: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86767971 mam jeszcze turbine z fiata cromy 2.5td bedzie lepsza?? i wielkie dzieki za wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Panie nie wspomniałeś wczesniej że Masz SR20DE LOW PORT no i gdzie z taką suszareczą... Masz najbardziej podatny na zmiany motor i go chcerz zepsuć sprężarką z MAŁEGO disela - nieporozumienie jakieś... Zajrzyj do nissan power teamu jest już nas troche z turbinkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilgozdalski Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Panie nie wspomniałeś wczesniej że Masz SR20DE LOW PORT no i gdzie z taką suszareczą... Masz najbardziej podatny na zmiany motor i go chcerz zepsuć sprężarką z MAŁEGO disela - nieporozumienie jakieś... Zajrzyj do nissan power teamu jest już nas troche z turbinkami mam juz djecia alez zrzuce je rano.a mozna wiecej otym low port?a turbina cormy 2,td?? nada sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 z Cromy 2,0 TD niestety sie nie nada chyba że do Micry 1.0... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilgozdalski Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 z Cromy 2,0 TD niestety sie nie nada chyba że do Micry 1.0...z cromy 2.5td. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 zmierz średnice wirnika wydechowego i ssącego oraz WG, wtedy coś będziemy mogli powiedzieć na jej temat a nie możesz sobie skombinować jakieś suszarki od benzynki?? z silnika 1,8-2,0?? tam są wirniki o innym kształcie i charakterystyka właśnie dla benzynki... chodzi o to przede wszystkim żeby strona wydechowa się nie zapchała i żeby silnik się nie potrzebnie nie grzał... diselki przeważnie kręcą się tylko do 4,5rpm... jak zamierzasz to sam wystroić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilgozdalski Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 to sie pochwal jakimiś fotkami,albo napisz cos wiecej NO JESZCZE JAKBYSCIE MI POMOGLI W UMIESZCZENIU ZDJĘC TO BYŁOBY SUPERz Cromy 2,0 TD niestety sie nie nada chyba że do Micry 1.0... MAM ZDJECIA NA KOMPIE TYLKO NIE BARDZO WIEM JAK JE WRZUCIC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Wyślij na nissanek@gmail.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Sprawdzone najlepiej sięsprawdza suszarka T3 a mozesz ją dostać z takich samochodów: - Ford Sierra Turbo - Ford Escort RS 1600 - Ford Escort Coswortch Turbo - Fiat Croma 2.0 Turbo - Lancia Delta - Lancia Kappa 2.0 Turbo - Saab 900... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilgozdalski Opublikowano 21 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 zmierz średnice wirnika wydechowego i ssącego oraz WG, wtedy coś będziemy mogli powiedzieć na jej temata nie możesz sobie skombinować jakieś suszarki od benzynki?? z silnika 1,8-2,0?? tam są wirniki o innym kształcie i charakterystyka właśnie dla benzynki... chodzi o to przede wszystkim żeby strona wydechowa się nie zapchała i żeby silnik się nie potrzebnie nie grzał... diselki przeważnie kręcą się tylko do 4,5rpm... jak zamierzasz to sam wystroić?? sory nie sam lecz z kolegą który gaz zakłada i ma swój warsztat z resztą ja tez jestem z wykształcenia technik mechanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 z Cromy 2,0 TD niestety sie nie nada chyba że do Micry 1.0... MAM ZDJECIA NA KOMPIE TYLKO NIE BARDZO WIEM JAK JE WRZUCIC. wrzuc tu :arrow: http://img225.imageshack.us a potem tylko linki na forum. Proste i przyjemne :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 hehe najpierw to: chodzi o to że taka turbina będzie wytwarzala mega wielkie cisnienie zwrotne może się okazać że przy wysokich obrotach silnik bedize pyrzygasał bo nei będzie w stanei odprowadzić spalin... To turbo się nie nadaje i tyle nie chodziu to o poziom doladowania. Tu masz moim zdaniem plan zupelne minimum: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86767971 i wielkie dzieki za wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 http://i3.photobucket.com/albums/y83/bastio/Obraz130.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y83/bastio/Obraz126.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y83/bastio/Obraz125.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y83/bastio/Obraz124.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y83/bastio/Obraz122.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y83/bastio/Obraz092.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y83/bastio/Obraz083.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y83/bastio/Obraz082.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y83/bastio/Obraz081.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y83/bastio/Obraz080.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y83/bastio/Obraz078.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y83/bastio/Obraz076.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 :shock: Ty o turbo myślisz jak to nawet niejezdzi :wink: :wink: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 zmierz średnice wirnika wydechowego i ssącego oraz WG, wtedy coś będziemy mogli powiedzieć na jej temata nie możesz sobie skombinować jakieś suszarki od benzynki?? z silnika 1,8-2,0?? tam są wirniki o innym kształcie i charakterystyka właśnie dla benzynki... chodzi o to przede wszystkim żeby strona wydechowa się nie zapchała i żeby silnik się nie potrzebnie nie grzał... diselki przeważnie kręcą się tylko do 4,5rpm... jak zamierzasz to sam wystroić?? sory nie sam lecz z kolegą który gaz zakłada i ma swój warsztat z resztą ja tez jestem z wykształcenia technik mechanik wybacz jeżeli jakoś Ciebie uraziłem, ale jestem ciekaw za pomocą czego będziesz to stroił, ja też jestem technikiem mechanikiem z wykształcenia, ale wszystkiego nie wiem, dlatego też zadałem pytanie czym zamierzasz to wystroić czy jakąś świnką czy też o SA się pokusisz 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 no no trzeba to do kupy po skladać i zobaczyć jak to działa, w twoim wypadku (brak doświadczenia z turbo) polecam dlubnąc ten motor bez turbiny, zmienić w nim walki, zrobić CAI i odpoweidni wydech a na koncu to wystroić jakąś świnką (wiadomo jaką) i będizesz bardziej zadowolony jak z Turbo instalacji opartej o zdychającą turbine z CROMY 2,5 TD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.