INC Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 kurde :/ i teraz zaluje ze sereny nie kupilem.... bo duzo tego u niemiaszkow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Dużo i niedrogo a autko całkiem całkiem mowa o SR20De Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 cholercia... zebym przed kupnem autka trafil na wiecej info o nissanach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilgozdalski Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 NO DAWAJ FOTKI BO JUŻ MYŚLAŁEM ŻE PROJEKT PODUPADŁ.....I JAKA W KOŃCU SUSZARKA WJEŻDŻA ?? coraz blizej końca..........wielkie podziękowania dla Coobcia(masz za***iste autko) z powodu wyjazdu do norwegii troche sie przeciaga. autko jest pod patronatem coobcia czyli w najleprzych rekach w jakie moglo trafic. zostaly wymienone walki rozrzadu. teraz w domu czeka juz wydajniejsza pompapaliwowa i regulator cisnienia oraz smt6 do montarzu. wszystko bedzie robil Kuba. bede w polsce 10 czerwca takze mysle ze do 20 czerwca ze wszystkim sie uporam. pozniej powrotna podroz do norwegi oczywiscie juz swoim wozem. miesiac pobytu dokladne dotarcie wozu w tym czasie. powrot do polski na montarz TURBINY. panowie i panie jesli takie przerobki i zakupy wyzej wymieniony czesci to tylko przez COOBCIA. ma te urzadzonka w naprawde dobrych cenach. i w tym miejscu prosze kube o umiesczenie zdjec montarzu walkow:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Elo Elo no zobachyby co z tego wyjdzie. Wałek ssący z SR20DE już czeka na Ciebie, tak samo SMT6, regulator paliwa także powinienem mieć do tego czasu. Ps. Muszę przyznać żę bardzo przyjemnie dłubmie mi się przy twoim samochodzie - miejsca od cholery no i ciągle się pracuje pod dachem, do wszytkeigo idealny dostęp no jak na dłoni hehe już nie wspomne do jakiego stanu oczyściłeś ten silnik... poprostu mozna z niego smiało jeść no teraz się nie dziwie żę ciągle siedziałeś i siedziałeś w GARAGE - efekt czystości naprawde kozacki. Jak już dokończymy dzieła będzie efekt konkretnego MORE POWER Po powrocie łąduj tą pompe z Opla Calibda Turbo i dawaj do mnie na strojenie najszybszej SERENY w Nissanklubie Pzodrawiam [ Dodano: Wto 16 Maj, 2006 ] Aha no i jakbym smiał zapomnieć o tej fotce: i o tej... Także nie mogło by zabraknąć tej: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilgozdalski Opublikowano 27 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Elo Elo no zobachyby co z tego wyjdzie.Wałek ssący z SR20DE już czeka na Ciebie, tak samo SMT6, regulator paliwa także powinienem mieć do tego czasu. Ps. Muszę przyznać żę bardzo przyjemnie dłubmie mi się przy twoim samochodzie - miejsca od cholery no i ciągle się pracuje pod dachem, do wszytkeigo idealny dostęp no jak na dłoni hehe już nie wspomne do jakiego stanu oczyściłeś ten silnik... poprostu mozna z niego smiało jeść no teraz się nie dziwie żę ciągle siedziałeś i siedziałeś w GARAGE - efekt czystości naprawde kozacki. Jak już dokończymy dzieła będzie efekt konkretnego MORE POWER Po powrocie łąduj tą pompe z Opla Calibda Turbo i dawaj do mnie na strojenie najszybszej SERENY w Nissanklubie Pzodrawiam [ Dodano: Wto 16 Maj, 2006 ] Aha no i jakbym smiał zapomnieć o tej fotce: Obrazek i o tej... Obrazek Także nie mogło by zabraknąć tej: Obrazek no i zapomnielismy o zmienionym kompie z przesunietą odcinką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 6 czerwca lada dzień Sam jestem ciekaw jak to będzie podawało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 lol co wy zrobilscie z ta serena ;| buehehehehehe jest naga ;x wezcie hyhyyhyh zrobice to smo z moja ale 1.6 :DDDD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Jakos przegapiłem tę wątek, a musze przyznac ze to bardzo ciekawa sprawa. Jakies postępy? działcie cos? bedzie jakaś niespodzianka czy jak ze taka cisza? :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Wlaśnie,cisza jak w kościole,nisłychu ni widu co tam sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 kłopoty są z silnikiem, prawdopodobnie nie właściwie zostały zamontowane tłoki. Czekam aż Emil naprawi ten bład i wpadnie do mnie na montarz regulatora cisnienia paliwa i SMT6 - to będzie pierwszy krok w kierunku turbo Przy okazji demontarzu silnika dośle wałek ssacy z SR20DE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilgozdalski Opublikowano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 kłopoty są z silnikiem, prawdopodobnie nie właściwie zostały zamontowane tłoki.Czekam aż Emil naprawi ten bład i wpadnie do mnie na montarz regulatora cisnienia paliwa i SMT6 - to będzie pierwszy krok w kierunku turbo Przy okazji demontarzu silnika dośle wałek ssacy z SR20DE. witam. panowie troche cierpliwosci. jestem teraz za granica a autko w domu. wracam na koniec wakacji i bedziemy dzialac. na dzien dzisiejszy zalozylem juz walek i regulator ale zasowal(uwierzcie mi na slowo)tylko prawdopodobnie mam zpie..... przeplywomierz, bo tak zaczelo paliwo do oleju zasowac . spalanie przed zmiana walka i regulatora ok10 litrow a po zmianie 25l (wiekszosc w oleju). teraz jak wroce bede zmienial przeplywomierz, kopołke i przewody i zaloze smt6. ps. nie wiedzialem ze to wszystko tyle kasy pochlonie. ale nic to damy rade.. jeszcze raz prosze o cierpliwosc. dodam ze auto jest poskladane w calosci. przed samym wyjazde zdjąłem kolektor ssacy i przerobiłem przepustnice tzn. według zalecen coobcia. a i woz do pieciu tysiecy tak jakby sie zalewal, nie chce wchodzic na obroty. no ale od 5 do 7.. zasowa bardzo fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 spoko ja wiem jak to jest :wink: , na to potrzeba czasu i pieniędzy..... dużo pieniędzy........ myslę że paliwo szło do oleju bo regulator ciśnienia paliwa źle ustawiłeś....... jak by była przepływka zwalona to raczej wogóle by nie szedł........ powodzenia i cierpliwości w dalszych pracach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Nie nie Emil dobrze mówi - u niego wystrzał z gazu powyrywał druty z przepływki więc je przelutował. Po tym zabiegu auto zanim zapali trzeba je kręcić pół minuty. Ps. Jak wrócisz do kraju to przełóż sprawną przepływkę od kolegi co ma P10 GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilgozdalski Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Nie nie Emil dobrze mówi - u niego wystrzał z gazu powyrywał druty z przepływki więc je przelutował.Po tym zabiegu auto zanim zapali trzeba je kręcić pół minuty. Ps. Jak wrócisz do kraju to przełóż sprawną przepływkę od kolegi co ma P10 GT alo. kuba zakladalismy ta przplywke odpalalismy i bylo ok. tak mi sie zdaje bo nie jezdzilismy. a tak przy okazji chetnie bym kupil dobra przepływke własnie z p10gt. mam jeszcze jeden problem. mierzylismy z kolega cisnienie w cylindrach i na karzdym jest 7, przy probie olejowej nic sie nie zmienia, glowica przed zalozeniem byla sprawdzana i bylo ok*wedlug mechanika* pierscienie nowe,a wiec co to moze byc? moze byc przestawiony rozrząd?? juz powoli trace cierpliwosc . :grin:a moze zje.....cisnieniomierz?? NARESZCIE AUTO JEZDZI. a wszystko dzięki koledze Marcinowi!!!ustawił dobrze rozrząd i cisnienie wróciło.poprostu nie ten samochód.paliwo dostawało sie do oleju przez uszkodzone oringi. przyczyne równiez znalazł i naprawił kolega MARCIN.teraz czekamy na Coobcia.montarz smt6 i strojenie. wizyta na chamowni i pierwsze wykresy. Smt załozone , auto wystrojone, silnik usmazony. :(no panowie głowica splanowana juz załozona +nowe pierscienie i sruby głowicy, za pare dni powinien juz chodzic. Wreszcie jest ok. cisnienie na cylindrach po 14 na kazdym.MArcin odwalił kawał dobrej roboty, jeszcze tylko montaz wydechu 2,5" i strojenie u Kuby na hamowni. Wysłałem Bastkowi pare zdjeć i jak by sie dało je umiescic tak jak wczesniejsze to bede wdzieczny. wydech zalozony zrobine ok 7000 km z tym ze ok 5500km z ostrym butem:) jednak moja serenka juz nie nadaje sie do dalszych przeróbek bo została zpierd..... przez warsztat ktory naprawiał ją po kolizjach tj. krzywe zawieszenie, ruszająca sie podłuznica i takie tam. w tej chwili nie da sie wykorzystac całej mocy a co mowic z turbiną. poniewaz dalsze przerobki i jazda tym wozem grozi wypadkiem prace zostają wstrzymane do czasu zakupu drugij serenki- całej i nigdy nie bitej. [ Dodano: Pon 23 Kwi, 2007 20:25 ] www.bastek.superhost.pl/serena.mpgJestem w trakcie uploadu, ale teraz wyjeżdżam i od razu chcę zapodać linka. Do 10 minut powinien być na serwerze. mam jeszcze dwa filmiki ktore były krecone juz po modach. jakbys dał rade je wstawic to by bylo super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.