Guest ŻeLeK Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Mam problem z gaźnikiem w p10 1.6/16v . Autko jezdzi na lpg a na benzynce nie chce, a jak załapie to nie ma wolnych obrotow, nie chce sie wkrecac na obroty, przerywa i prycha, nie do jazdy. Pomka paliwa mechaniczna - sprawna bo sprawdzałem, filtr paliwa nowy, w baku czysto bez paprochów. Mam pytanko czy ktoś zna dobry warsztat który by mi wyczyścil i wyregulował gaznik ??? Najlepiej w okolicy warszawy, a jak nie to moge i gdzies dalej podjechac. Czy ktoś mjał podobny problem i jak sobie z nim poradził ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 gaznik przeczyscic na 100% i bedzie ok mialem tak samo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Przeczyść przepustnicę w gaźniku, a za skakanie obrotów w gaźniku odpowiada ten cholerny elektrozawór z którym miałem ostatnio problemy :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysztof1 Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Witam wszystkich Klubowiczów....... jestem posiadaczem P10 od prawie 7 lat więc juz troszke doświadczeń nabrałem...... ale mam taki sam problem jak opisany powyżej..... auto nie chodzi na benzynie na wolnych....... podejrzewam elektrozawór..... ale nie wiem który bo odkryłem trzy...... jeden z przodu na dole gaźnika, drugi z tyłu centralnie i trzeci z boku koło automatu ssania...... poradźcie mi który z nich odpowiada za wolne obroty........ podpowiadam, że na gazie auto chodzi dobrze....... a na benzynie niestety na wolnych nie chodzi, dławi się i nie ma "odejścia"........ pozdrawiam wszystkich:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Witam wszystkich Klubowiczów.......jestem posiadaczem P10 od prawie 7 lat więc juz troszke doświadczeń nabrałem...... ale mam taki sam problem jak opisany powyżej..... auto nie chodzi na benzynie na wolnych....... podejrzewam elektrozawór..... ale nie wiem który bo odkryłem trzy...... jeden z przodu na dole gaźnika, drugi z tyłu centralnie i trzeci z boku koło automatu ssania...... poradźcie mi który z nich odpowiada za wolne obroty........ podpowiadam, że na gazie auto chodzi dobrze....... a na benzynie niestety na wolnych nie chodzi, dławi się i nie ma "odejścia"........ pozdrawiam wszystkich:) Z tego co wiem to ten elektrozawór centralny z tyłu!, u mnie znów daje znać bo jak mam rozgrzany silnik to znów mam 900-1000 obr/min :x , ponoć napięcie się wali na tym zaworku :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysztof1 Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Z tego co wiem to ten elektrozawór centralny z tyłu!, u mnie znów daje znać bo jak mam rozgrzany silnik to znów mam 900-1000 obr/min :x , ponoć napięcie się wali na tym zaworku :roll: Mam drugi gaźnik...... ale elektroniczny więc nie za bardzo mogę je wymienić..... ale wymienię ten elektrozawóz (one sa identyczne na pierwszy rzut oka) z tyłu gaźnika i zobaczę co się będzie działo....... nie wiem tylko co zrobić jeśli okaże się, że to jest wina napięcia... tam sa dwa przewody........ jeden to pewnie sterowanie a drugi to napięciowy ........ boję się za bardzo kombinowac bo nie dojde potem do ładu...... masz jakieś doświadczenia w tym zakresie?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Nie mam niestety żadnych doświadczeń z tym przeklętym gaźnikiem, zresztą mechanior nie jest zbyt skory do rozmowy, cobym sobie sam następnym razem nie naprawił, wiem ze u mnie ciągnął napięcie z innego źródła, bo niby styku dobrego nie było czy cuś, bedę musiał się temu bliżej przyjrzeć!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysztof1 Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 dzięki, bedę kombinował........ jeśli mówisz, że to ten tylni elektrozawór to go w wolnej chwili wymienię......... jakis mechanik mi cos mówił o membranach w gaxniku ale powiem szczerze, że nic takiego tam nie znalazłem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 dzięki, bedę kombinował........ jeśli mówisz, że to ten tylni elektrozawór to go w wolnej chwili wymienię......... jakis mechanik mi cos mówił o membranach w gaxniku ale powiem szczerze, że nic takiego tam nie znalazłem Może mu chodziło o te sterowanie podciśnieniowe otwierające drugą gardziel gaźnika, bo innych membran chyba nie ma :?, może jutro rozbiorę obudowę filtra i pstryknę parę fotek coby blookać jak to wygląda i zapodam na forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysztof1 Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 masz może jakies scany instrukcji po polsku... wszystko co się tyczy gaźnika???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 OT:Przy jakich obrotrach otwiera sie druga gardziel :?: :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 OT:Przy jakich obrotrach otwiera sie druga gardziel :?: :twisted: różnie misiek zależy na którym biegu jedziesz, ja czuje przykopanie, jakby się turbina włączyła przy około 4000-4500 obr/min, fakt że wtedy uciąg rośnie diametralnie, zwłaszcza że średnica drugiej gardzieli jest większa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Turbo gaznik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 efekt szarpnieęćia (turbo - gaźnik) - to efekt zacinania sie elektrozaworów - ten białawy nalocik z gazu jest tego przyczyną - czyszczenie to nie wszystko - raz na 500 km trzeba zrobić 30-50 km na PB. Samym LPG zajexdzisz gaźnik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 O co chodzi z tym paliwem BP.Takie dobre jest?Kazdy o nim pisze ze tam jakos czysci czy cos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KONRAD MILEWSKI Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 A nie dało by się wywalić tego cholernego elektro-zaworu ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Może ma ktoś jakiś dobry rysunek gaźnika, zwymiarowany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marlo Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 POZDRO-czy ma ktoś do sprzedania ksiąszkę do nissana primery p10 1/6 16v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.