Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Witam. Panowie POMOCY GaźniK !!!


Guest ŻeLeK
 Share

Recommended Posts

Mam problem z gaźnikiem w p10 1.6/16v . Autko jezdzi na lpg a na benzynce nie chce, a jak załapie to nie ma wolnych obrotow, nie chce sie wkrecac na obroty, przerywa i prycha, nie do jazdy. Pomka paliwa mechaniczna - sprawna bo sprawdzałem, filtr paliwa nowy, w baku czysto bez paprochów.

Mam pytanko czy ktoś zna dobry warsztat który by mi wyczyścil i wyregulował gaznik ??? Najlepiej w okolicy warszawy, a jak nie to moge i gdzies dalej podjechac. Czy ktoś mjał podobny problem i jak sobie z nim poradził ???

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest krzysztof1

Witam wszystkich Klubowiczów.......

jestem posiadaczem P10 od prawie 7 lat więc juz troszke doświadczeń nabrałem...... ale mam taki sam problem jak opisany powyżej..... auto nie chodzi na benzynie na wolnych....... podejrzewam elektrozawór..... ale nie wiem który bo odkryłem trzy...... jeden z przodu na dole gaźnika, drugi z tyłu centralnie i trzeci z boku koło automatu ssania...... poradźcie mi który z nich odpowiada za wolne obroty........ podpowiadam, że na gazie auto chodzi dobrze....... a na benzynie niestety na wolnych nie chodzi, dławi się i nie ma "odejścia"........ pozdrawiam wszystkich:)

Link to comment
Share on other sites

Guest maglev
Witam wszystkich Klubowiczów.......

jestem posiadaczem P10 od prawie 7 lat więc juz troszke doświadczeń nabrałem...... ale mam taki sam problem jak opisany powyżej..... auto nie chodzi na benzynie na wolnych....... podejrzewam elektrozawór..... ale nie wiem który bo odkryłem trzy...... jeden z przodu na dole gaźnika, drugi z tyłu centralnie i trzeci z boku koło automatu ssania...... poradźcie mi który z nich odpowiada za wolne obroty........ podpowiadam, że na gazie auto chodzi dobrze....... a na benzynie niestety na wolnych nie chodzi, dławi się i nie ma "odejścia"........ pozdrawiam wszystkich:)

 

Z tego co wiem to ten elektrozawór centralny z tyłu!, u mnie znów daje znać bo jak mam rozgrzany silnik to znów mam 900-1000 obr/min :x , ponoć napięcie się wali na tym zaworku :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest krzysztof1

Z tego co wiem to ten elektrozawór centralny z tyłu!, u mnie znów daje znać bo jak mam rozgrzany silnik to znów mam 900-1000 obr/min :x , ponoć napięcie się wali na tym zaworku :roll:

 

 

Mam drugi gaźnik...... ale elektroniczny więc nie za bardzo mogę je wymienić..... ale wymienię ten elektrozawóz (one sa identyczne na pierwszy rzut oka) z tyłu gaźnika i zobaczę co się będzie działo....... nie wiem tylko co zrobić jeśli okaże się, że to jest wina napięcia... tam sa dwa przewody........ jeden to pewnie sterowanie a drugi to napięciowy ........ boję się za bardzo kombinowac bo nie dojde potem do ładu...... masz jakieś doświadczenia w tym zakresie??????

Link to comment
Share on other sites

Guest maglev

Nie mam niestety żadnych doświadczeń z tym przeklętym gaźnikiem, zresztą mechanior nie jest zbyt skory do rozmowy, cobym sobie sam następnym razem nie naprawił, wiem ze u mnie ciągnął napięcie z innego źródła, bo niby styku dobrego nie było czy cuś, bedę musiał się temu bliżej przyjrzeć!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest krzysztof1

dzięki, bedę kombinował........ jeśli mówisz, że to ten tylni elektrozawór to go w wolnej chwili wymienię......... jakis mechanik mi cos mówił o membranach w gaxniku ale powiem szczerze, że nic takiego tam nie znalazłem :)

Link to comment
Share on other sites

Guest maglev
dzięki, bedę kombinował........ jeśli mówisz, że to ten tylni elektrozawór to go w wolnej chwili wymienię......... jakis mechanik mi cos mówił o membranach w gaxniku ale powiem szczerze, że nic takiego tam nie znalazłem :)

Może mu chodziło o te sterowanie podciśnieniowe otwierające drugą gardziel gaźnika, bo innych membran chyba nie ma :?, może jutro rozbiorę obudowę filtra i pstryknę parę fotek coby blookać jak to wygląda i zapodam na forum :)

Link to comment
Share on other sites

Guest maglev
OT:Przy jakich obrotrach otwiera sie druga gardziel :?: :twisted:

różnie misiek zależy na którym biegu jedziesz, ja czuje przykopanie, jakby się turbina włączyła :lol::lol: przy około 4000-4500 obr/min, fakt że wtedy uciąg rośnie diametralnie, zwłaszcza że średnica drugiej gardzieli jest większa :D

Link to comment
Share on other sites

efekt szarpnieęćia (turbo - gaźnik) - to efekt zacinania sie elektrozaworów - ten białawy nalocik z gazu jest tego przyczyną - czyszczenie to nie wszystko - raz na 500 km trzeba zrobić 30-50 km na PB. Samym LPG zajexdzisz gaźnik.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...