Gość symek Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Mam taki problem- parę dni temu miałem czyszczoną przepustnice (była strasznie zasyfiona, jedno wielkie bagno) i od tamtej pory na biegu jałowym mam strasznie wysokie obroty, dochodzą nawet do 1700. Mechanik powiedział, że to się samo ustawi- nazwał to adaptacją przepustnicy. Jeżdżę już 3 dni od czyszczenia i jakoś się nie chce ustawić i obroty dalej są wysokie. Co z tym zrobić … ??? Czy rzeczywiście jest coś takiego jak adaptacja przepustnicy- jak dla mnie to brzmi fantazyjnie …. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 połmózg ten mechanik musiał być że CI takie brednie naopiwiadał... Zapewne podczas czyszczenia coś przestawi - pewno nie domyka sie albo typ ją zgiął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 cos takiego jest ale nie wiem czy w nismo tez... napewno w vw i hondach jest.. chodzi o to ze odpalasz silnik i niech sobie chodzi na luzie az sie wlaczy wentylator chlodnicy po tym juz powinno byc ok... jesli nie to coobcio ma racje, cos zepsul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Stary w GA14/16 we wszystkich SR20, CA16/18 i całej masie innych silników nissana nie ma takiej opcji zeby coś musialo się ustawić do SIebie. Coś jest schrzanione - przecież nie masz tutaj elektrycznego pedału gazu tak jak np. w LEXUSIE IS 200... Ew. gość coś przestawił albo silniczek krokowy albo bardziej uchylił przepustnicę gazu aha jeszcze może być uszczodzony czujnik temperatury cieczy no i odłaczony czyjnik polorzenia przepustnicy. Więcej nie ma elemntów w BENZYNOWYCH silnikach nissana ktore mają wpływ na podniesione obroty silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 totez pisalem ze w nissanie nie wiem mozliwe ze ja pogial :/:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Wygląda dokładnie to tak: jak odpalam to ma około 1500-1700 obrotów, jak chwile sobie postoi to czasami uda mu się zejść do 800, jak dodam gazu i puszcze to znowu zatrzymuje się na 1500-1700 i po jakimś czasie powoli opada. Czy mogę w jakiś sposób sam spróbować to wyregulować ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Wygląda dokładnie to tak: jak odpalam to ma około 1500-1700 obrotów, jak chwile sobie postoi to czasami uda mu się zejść do 800, jak dodam gazu i puszcze to znowu zatrzymuje się na 1500-1700 i po jakimś czasie powoli opada. Czy mogę w jakiś sposób sam spróbować to wyregulować ?? Tak domknij przepsutnicę - jest sroba regulancyjna z nakrętką kolo przeprusnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostek Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Wygląda dokładnie to tak: jak odpalam to ma około 1500-1700 obrotów, jak chwile sobie postoi to czasami uda mu się zejść do 800, jak dodam gazu i puszcze to znowu zatrzymuje się na 1500-1700 i po jakimś czasie powoli opada. Czy mogę w jakiś sposób sam spróbować to wyregulować ?? Tak domknij przepsutnicę - jest sroba regulancyjna z nakrętką kolo przeprusnicy. Ja podobnie miałem jak odpiołem wtyczkę od położenia przepustnicy. Może pajac uszkodził wtyczkę, sprawdz wszystkie połączenia elektr. przy wtyczce. Ewentualnie coś gorszego jak już wspomniał Kuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.