Gość deniro Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 opony mam 205/55 i jak ktos siedzi z tylu to na dziurach i zakrecie opciera o nadkole zastanawiam sie czy jak obnize zawieszenie(sprezyny-35 lub -40) to czy sie nie pogorszy to czasem czy wlasnie bedzie lepiej na twardych?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 powinieneś mieć opony maksymalnie 205.50R15 jak nie 195.50R15 - to załątwi wszytkei twoje problemy z ocieraniem o nadkola ponadto auto będzie zwawsze, mniej palić i licznik będzie poprawnie wskazuwać prędkość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Możesz lekko sklepać ranty błotników to może coś pomoże. Jak założysz sportowe spręrzyny to też może pomóc, bo trudniej będzie autku się ugiąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 ale zaówarz że na dzien dobry masz auto zgięte o 30mm obnizone spręzyny z pewnością spowodują częstrzym oceiraniem o nadkola. Ps. Mrozu dobrze radzi przeporwadzalem to u siebie - zagnaitanei rantów nadkol od wewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 ale zaówarz że na dzien dobry masz auto zgięte o 30mm obnizone spręzyny z pewnością spowodują częstrzym oceiraniem o nadkola. Ale weźmy pod uwage,że -30mm jest w stosunku do seryjnego auta jak wyjechało z fabryki a nie po np 160 000km na polskich drogach. Często się zdarza, że po założeniu niższych sprężyn auto wogóle nie jest niższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 nie wziąłem tego pod uwage, fakt że w generalnei w nissanach tyl lubi sobei troche siąść... no ale 30mm to bez przesady chyba ze spręzyna nam pęknie w dwóch miejscach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deniro Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 faktycznie niezly pomysl ze sklepaniem tych rantow jak tylko bede zmienial zimowki na alu to sie tym zajme.. :twisted: dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Lekim mloteczkiem to rob i szbkimi ale delikatnymi ruchami, po operacji zabezpeicz to ze 2-3 warstwami Hameraida. A przed młotkowaniem oczyść z syfu :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.