Gość jarkk Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 (edytowane) Dlaczego ktoś wyedytował mój podpis i dane w profilu ? Na forum nz nikt nie edytuje podpisów i danych, jeżeli wskazują na nkp. Tu widać niestety chyba się komuś w głowie przewróciło. Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez jarkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lespaul Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 przede wszystkim silnik musi być rozgrzany normalnej temperatury pracy, wyłączasz silnik i odkręcasz, radzę coś podłożyć, np. szmatkę bo ten syf mocno zalatuje jak go nie usuniesz. silnik musi być rozgrzany ponieważ wtedy to co wycieka też jest ciepłe i rozpuszczone, więc więcej wypłynie niż w przypadku zimnego. żadnego gazu nie musisz zakręcać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 He a ja wczoraj się nad tym zastanawiałem jak spuścić ten syf a tu dziś ruszył temat =D> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolter Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 polecam tą stronke www.arbiter.pl/galeria/lovato-regeneracja jest wszystko pokazane i opisane :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 (edytowane) ------------ Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez jarkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 wystarczy odkręcić spuścić syf i zakręcic nic nie trzeba regulować tak jak koledzy pisali najlepiej na rozgżanym silniku i koniecznie coś podłożyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Ja mam identyczny reduktor BRC jak jarkk, próbowałem odkręcić tą na dole do spuszczenia I nie udało się :!: więc postanowiłem jak na linku koltera wykręcić cały reduktor. Po rozebraniu okazało się że w środku jest :!: w przenośni :wink: Wiadro syfu :shock: takiego gęstego że na pewno i tak by nie wyleciał po odkręceniu (wyczystki) To brud tak jak by z olejem :shock: skąd on tam się wziął :? Membrany to nie było prawie widać, A umyć ten syf to nie tak łatwo, trzeba delikatnie wyskrobać. Okazało się że wszystko po kolei od tego syfu jest mocno brudne :!: Węże, mikser, a najgorzej przepustnica :!: :!: środka prawie nie widać :shock: Jak ją wyczyścić :?: robił to ktoś z was :?: Myślę ją zdemontować, umyć i założyć z powrotem :grin: Czy mogę coś popsuć przy demontażu :?: A jeszcze ta z boku reduktora chyba do regulacji jest wkręcona na max To chyba coś nie tak co :?: Jak jest u was :?: Ile ją ewentualnie wykręcić :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 (edytowane) --------- Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez jarkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Obawy mam tylko do przepływomierza żeby go nie uszkodzić przy myciu :? Reszta to pikuś, przy okazji okazało się że kolanko od wody w reduktorze było pęknięte I przy demontażu urwało się całkiem, teraz wiem czemu mi płynu ubywało Ciekawe gdzie znajdę coś takiego, spróbuje u gaziarzy :wink: A ta z boku do regulacji jak to nie kłopot dla ciebie to wkręć ją licząc ile obrotów Potem wykręć tyle samo i napisz ile :wink: A czy to ona jest od wolnych obrotów :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 (edytowane) --------- Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez jarkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 No i udało się :grin: wyczyszczone i poskładane Hehe nareszcie działa ssanie jak należy a nie jak by niebyło :wink: Po zdjęciu przepustnicy okazało się że dolot też zasyfiony :? to też wyczyściłem Pierwsza próba i autko zdecydowanie lepiej ciągnie :!: Ciekawe jak wyjdzie spalanie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 tez mam zamiar zajac sie parownikiem i jesli dobrze sie przyjrzalem to by go odlaczyc z ukladu zasilania by moc dalej jezdzic na pb bez niego nalezy weze wodne dochodzace do niego polaczyc jakas rurka z opaskami zaciskowymi? pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Jeśli je połączysz to będzie oki! poza ogrzewaniem bo tam najczęściej podłączają Ale działać będzie tyle że słabiej Czyszczenie nie trwa aż tak długo, odkręć węże daj do góry wyjmij parownik rozkręć Umyj benzyną najlepiej ekstrakcyjną ale jak nie masz to zwykłą delikatnie membranę potem ja sprawdź czy dobra Nowa około 100zł ale jak dobra to zakładaj i śmigaj :wink: 2-3godz roboty a efekt jest :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 obylo sie bez laczenia wezy wodnych. wiec tak...instalka ma 50 tys km zakladana we wrzesniu '04, filtr gazu zmieniany w lipcu zeszlego roku od tamtego czasu przejechalem kolo 23tyskm. kupilem zestaw naprawczy z membranami i uszczelkami do reduktora "cometa" instalki I generacji Elpigaz za 65 plnow i filtr gazu za 15 plnow. rozkrecilem wymienilem, proste - myslalem ze bedzie trudniej. ponizej pare fotek z operacji: filtr gazu membrana a pod nia... druga membrana - strona od parownika pod nia wymiana troche pomogla w plynnej jezdzie ale dalej nie bylo to to co przed...zatankowaniem gazu w nocy na bp (zawsze leje na shellu). postanowilem obejrzec swiece. trzy ok bez zarzutu ale jedna...co z nia?czemu tak wyglada? przejechala max 4tys km mieszanke miala prawidlowa mimo ze mialem problem z zalewaniem swiec ale problem ustal i mieszanka jak i jazda autem na pb byla bez zarzutu - spalanie w trasie 7,2 na setke jutro test predkosci maksymalnej ktora bede ustawial na 170-180 i test spalania na trasie przy predkosci max 130. zobaczymy na razie na nowych swiecach pedzi az milo. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 I już wymieniasz membrany to przynajmniej drugie tyle mógłbyś zrobić :!: W nissanie sanny miałem zrobione 95tys km bez wymiany i chodził :grin: W primerze mam z 50tys km na gazie i tylko wymyłem wyczyściłem i śmigam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 ja jak kupiłem serene to przejechałem prawie 80kkm i jeszcze membrany nie wymieniałem,a moze już czas :?: :roll: ile przejechał poprzedni właściciel tego niewiem ale narazie jedzie w miare dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 mi zaczal szarpac i dziwnie jezdzic wlasnie na lpg wiec wymienilem - troche sie poprawilo ale dalej nie bylo to to.po wymianie swiec radocha z jazdy wrocila. trasa 220km spalanie....14l/100 nie przekraczajac 140 . wczoraj bylem na regulacji u gazownikow na analizatorze ustawione tak zeby bylo dobrze (spaliny bardzo bardzo dobre wyszly) auto slabo jezdzi, troche je powolu odkrecam i zobacze ile bedzie palilo. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 (edytowane) ------------ Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez jarkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 tak odkrecanie to zwiekszenie dawki lpg ale przy wyzszych obrotach. sam gaziarz to zalecil. zreszta na biegu jalowym przepustnica jest mniej otwarta niz pod obciazeniem przy tej samej wartosci obrotow. gazownicy zawsze ustawiali mi instalke na lambde=1 - nie dalo sie wtedy jezdzic i zawsze potem odkrecalem i wysokie obroty i bieg jalowy. jesli mieszanka bedzie troche bogatsza na gazie to nawet lepiej i dla silnika i dla jazdy na lpg. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Czy każdy reduktor da się wyczyścić? Ja mam "LOVATO". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody28 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Czy każdy reduktor da się wyczyścić? Ja mam "LOVATO". Oczywiście że się da, przede wszystkim w tym parowniku powienien znajdowac się zaworek spustowy, ja odkręcałem ten zaworek raz na miesiąć i zawsze sporo oleju spływało. Jeśli chodzi o czyszczenie parownika to jest tego sporo na necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 To i ja się wziąłem za spuszczenie syfu. Reduktor Landi Renzo SE81. Przejechane na gazie 32000. Dużo nie wypłynęło jakieś 25 gram. takiego ochydnego śmierdzącego syfu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Lowiec jak naprawiales reduktor bo tez mam 1 gen. Emmergaz ML 94 EP jakbys mogl to napisz [ Dodano: Sob 27 Paź, 2007 16:48 ] duzo Ci bierze gazu 14/100 ;/ [ Dodano: Sob 27 Paź, 2007 16:48 ] lowiec, [ Dodano: Sob 27 Paź, 2007 16:57 ] ktory to jest zaworek spustowy ten radelkowany ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.