Guest wojwoj Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Witam wszystkich klubowiczów. potrzebuje kontaktu z kimś kto posiada Pathfinder z silnikiem 3.3. Potrzebuje paru porad i oczywiście danych technicznych. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruda Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Witaj, A co konkretnie chciałbyś wiedzieć? Może będę mogła Ci pomóc. Pozdrawiam [ Dodano: Sob 25 Mar, 2006 08:52 ] Witam, jestem nowy i chciałbym się przywitać i wszystkich pozdrowić. Jestem od Grudnia 2005 posiadaczem Nissana Pathfindera. Zrobiłem nim już 13 tyś km. Samochód bardzo mi sie spodobał przy kupnie. Chciałbym podzielić się wrażeniami z jazdy tym kolosem. Może zacznę od kabiny(środek)-- mam wersję full, z navi kóra nie działa w polsce, skóra, elektryka itd. Środek jest wykonany w przedziale: dobry-dostateczny. Jest dużo plastyków, które po tym przebiegu zaczęły trochę trzeszczeć. 2 rząd siedzeń cały się chwieje na dziurach i tez oddaje różne dzwięki--chyba tak mam być i taki juz tego urok. Wszydtko poza tym ok. Siedzienia sa za krótkie i nie trzymaja na boki. Prowadzenie samochodu jest bardzo dobre. Silnik 2,.5 dci jest silny, jak na 4 cylindrowca i 174 km. V max to 190km/h ale już jest bardzo głośno. Przy 160 jest ok, a najlepiej przy 150 ponieważ tylko słychać radio. Mam także Skodę Octavie II 2.0 TDI i przy 160km/h jest głośniej, ale nie silnik słychać w skodzie ale opór powietrza!!!!, a przecierz Skoda jest dużo niższa!!!!--dziwne i duże plusy dla Nissana.!!!!! Podróżuję często do Łodzi i do warszwy z katowic, jazda jest przyjemna i bez problemu można wiezdzac w duże dziury przy dużej predkości. Troszkę czuć dziury i nierówności na kole kierowniczym. W terenie jeszcze nie próbowałem ,ale wyciągałem już 4 duże busy z rowu i nawet nie poczułem jak wyszły. Raz się tylko zakopałem w śniegu(brak blokady m,echanizmu róznicowego) i klapa, trzebabyło wołac traktor!!. Reasumując--sylwetka budzi respekt na drodze, dobrze sie jeżdzi, jest szybki i bardzo dobra rzecz--kamera wsteczna(wszyscy się patrzą jak na milimetry parkujesz i dziwią się jak to gość robi) Jak macie jakieś pyttania to wlcie --odpowiem na wszystkie. Mogę posłac kilka zdjęć mojego kolosa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wk112 Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Witam wszystkich klubowiczów. potrzebuje kontaktu z kimś kto posiada Pathfinder z silnikiem 3.3. Potrzebuje paru porad i oczywiście danych technicznych.Pozdrawiam posiadam niemieckojezyczny folder ze stron nissan.de bo z tego co rozumiem to chodzi Tobie o poprzedni model pathfindera albo jeszcze poprzedni. w poprzedniku obecnego pathfindera byl v6 3,5 litra oficjalnie niedostepny w Poslce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maxiu Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Witam! Rozpaczliwie poszukuję informacji od użytkowników Pathfindera. Właśni trafiłem na to forum i nie wiem co myśleć. Jestem zainteresowany 2,5 dieslem, ale z automatyczną skrzynią biegów. Ponoć można taki zestaw dostać i tu pojawiają się pytania: 1. Czy taki silnik nie jest za słaby do automatu? (nie jestem zainteresowany totalnym off road) 2. Czy skrzynie automatyczne we wszystkich konfig. są te same? Navara i Path róznią się. 3. Czy ktoś z okolic Warszawy zechciał by pokazać jak takie urządzenie się sprawuje?(dojade gdziekolwiek i kiedykolwiek ) 4. Czy jest ktoś kto się wypowie na temat Patha, a przejechał ponad 50 tys km? Mam troszkę obawy, że może mulić, a sekwencyjny tryb możę być wolniejszy przy zmianie biegów od Warszawskiego taksówkarza. Jestem zaiteresowany każdą złą i dobrą informacją i kontaktem. Proszę aby jakikolwiek posiadacz Patha odezwał się na forum lub na tel. 0880 87 82 87. Pozdrawiam serdecznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jkossak Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 Witaj, Jestem szczesliwym posiadaczem pathfindera od dwoch tygodni ( samochod kupiony u dealera w komisie, stan igla, gwarancja ) mam wlasnie diesel 2.5 automat skrzynia sprawuje się naprawdę rewelacyjnie - samochod jest bardzo dynamiczny, niezle przyspiesza. jak potrzebujesz wiecej mocy przelączasz z Drive na manual, redukujesz bieg i odpalasz ! Silnik naprawdę wystarczający do dynamicznej jazdy Jedyna uwaga jaką mam to drgania przenoszące sie na kerownice i karoserie na wolnych obrotach ( ponizej 1000 ) jak stoję lub na pozycji Park czuję lekiie drgania ktore mnie troche denerwują. Dajcie proszę znac czy to jest zjawisko normalne ( pewnie tak - cale życie jezdzilem dobrej/sredniej klasy limuzynami z silnikami benzynowymi gdzie tego zjawiska nie bylo ) pozdrawiam wszystkich i czekam na odpowiedz jkossak@yahoo.com jkossak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest blackmonster Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 może po prostu był zimny silnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest radiron Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Co byś chcial wiedzieć? Ja mam 3.3 1997 od 2 lat. Postaram się doradzić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.