Gość KUMI Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Każdy chyba porównuje te autko do samochodu Samiego. Niestety inaczej sie nie da. Autko sprawuje się rewelacyjnie. Bardzo przyjemnie wgniata w siedzenie. Po przekroczeniu gdzieś tak 5000 obr. wkręca się, daje niezłego kopa a tłumik mruczy jak prawdziwa rajdówka. Trudno ocenić które autko jest szybsze. Xandi dobrze stwierdził że u Samiego dodatkowo potęguje wrażenie jego tłumik. Co może dawać wrażenie że autko jest mega szybkie. Myślę że auto Xandiego jest osiągami bardzo podobne do Samiego i chwała tutaj dla mechaników i wysiłek Xandiego za włożone serce do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 to fakt, u mnie ryk z rury dziala mocno psychologicznie a jak to jest naprawde, juz niedlugo sie przekonamy. Wydaje mi sie, ze nie powinno byc jakichs mega roznic. Mozliwe, ze roznice beda na tyle minimalne, ze wszystko bedzie zalezalo od startu i zmiany biegow, moze byc tak ze dzisiaj ja bede z przodu, a jutro juz Xandi... nie ma co dywagowac, wazne ze Xandi nie stracil zapalu w czasie SWAPowych trudnosci, chociaz bylo juz blisko No ale wreszcie jest i jezdzi!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 No Pojedynek bardzo ale to bardzo ciekawy może być Jak te dwa auta staną na kresce w Bemowie to neizłą sensacja będize Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Jak te dwa auta staną na kresce w Bemowie to neizłą sensacja będize Oczywiście w finałowym wyścigu :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Jak te dwa auta staną na kresce w Bemowie to neizłą sensacja będize Oczywiście w finałowym wyścigu :twisted: Optymnista :wink: ... Jak sie chłopaki załapią na pierwszą dwudziestke to bedzie już coś... Teraz w profi bedzie ostra walka :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 No w zeszłym roku Sami regularnie był 7. Ciekawe jak w tym będzie... W każdym razie nagrałem dziś z kumplem filmik jak auto teraz przyśpiesza (także +80kg zbędnej masy ) - kumpel kręcił filma Udało się tylko do 100km/h, bo przed nami były kolejne światła. W każdym razie całkiem si. http://rapidshare.de/files/17433499/0-100sunnyGTI.wmv.html Stówka dobiła tuż przed odcinką na dwójce. Jeszcze trochę popracuję nad startem i powinno być troszke lepiej 8) P.S. Auto wcale nie tak mocno odchudzone. Do wywalenia: koło zapasowe, lewarki i inne metale, boczki, wykładzina z tyłu, wygłuszenia komory silnika, podsufitka i inne plastiki. Dmuchawy nie wywalam jak Sami - nawet na 1/4mili. Za to na kreskę wypieprzę też fotel pasażera. Generalnie do zrzucenia jeszcze ok 40kg (albo i więcej) z samego auta. A względem filmika, to ok 120kg będzie lżejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 120kg... jezeli liczysz razem z pasazerem to calkiem mozliwe ale z ta dmuchawa to sie jeszcze zastanow, to naprawde troche wazy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 120kg... jezeli liczysz razem z pasazerem to calkiem mozliwe ale z ta dmuchawa to sie jeszcze zastanow, to naprawde troche wazy... No tak w 120kg licze tez psazera - chodzi mi o porownanie przyspieszenia odchudzonego z 1 osoba do prawie nie odchudzonego z 2 osobami. Dmuchawy raczej nie wykrece... Z reszta zobaczymy na miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Dmuchawa z całymi plastikami, nagrzewnica, wentylatorem waży jakieś 6-8kg... Miałem na wierzchu to ważyłem... Nie widze najmniejszego sensu wywalania tego bajeru... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Nie widze najmniejszego sensu wywalania tego bajeru... wiesz ile to jest 8 kilo :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Noo 8 kilo, to sporo. Co najmniej drugie tyle można zrzucić z auta pozbywając się wygłuszeń... Ma ktoś dostęp do opalarki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Jeszcze tylna wycieraczka z silniczkiem troche warzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Jeszcze tylna wycieraczka z silniczkiem troche warzy... Juz dawno tego ustrojstwa nie ma... Postaram się zaraz zapodać foty z wnętrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 ja wolałem wyrzucić podnośniki do szyb U mnie jest golas w środku ale klatka pewnie ze 20kg waży, gdyby auto miało jeździć tylko na 1/4 i czasem jakiś streetracing nocny to klatki już by nie było... A czy nie myśleliście nad wycięciem dziury na koło zapasowe i wspawanie tam blachy? To waży jakieś 50kg :shock: U mnie to nie możliwe bo jeżdze na KJS i przy dzwonie tyłem w drzewo było by ciepło :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 20kg kawalek wyprofilowanej blachy wazy?? hmm calkiem ciekawe... tylko trzeba sprawdzic co na to regulamin sss a podnosnik do szyb ile wazy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Co jak co, będzie 'chudy' i szybki ale masochistą nie jestem żeby sobie coś wycinac A co do mojego projektu - ostatnio trochę szperałem po necie i (jak co 5min) zmieniły mi się plany na wygląd mojego Nismo. Chybą zamiast rally będzie JDM... Hehehe, cały ja W moim pierwszym poście macie foto z VT i dokładniejszy opis planów - oceńcie sami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Bardzo mi sie podoba ten JDM stajl, auto zostanie nadal niepozorne... Bo kto by sie spodziewał po miejskim hatchbacku takich osiągów :!: Rób JDM... Auto musi cieszyć :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Czas wygrzebać mój projekt ze śmietnika. Ostatnio (2 tyg. temu) miałem złe wieści o uszczelce pod głową. Jutro powinienem odebrać głowę po planowaniu - przyszło mi po rozum do głowy i nie bedę ścierał tyle co Kivi, bo planuję 'coś' na przyszłe wakacje. Będzie nowa w końcu dobra uszczelka. Szukam natomiast na gwałt dobrych śrub do głowy i proszę Was o jak najszybszą pomoc! Porting zrobie sobie sam jak będzie na dworzu ciepło... Szkoda mi kasy i nie chce trzymać w warsztacie auta dłużej o kolejny dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 mam śroby ale pod głowicę powinno się dać nowe... Żeby nie mieć problemów na przyszłość zastosuj orginalną uszczlke pod głowice NISSAN a sroby mogą być najtańsze AJusy... Działaj działaj i niezapomnij o zaworach i gniazdach - SR20 wyjątkowo dobrze reaguje na ten zabieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 To jutro popytam o śruby i przy okazji kable WN orginały NISSANA. Jakby ktoś miał wątpliwości NIE kupować kabli JC Auto - gówno-szajs na maxa. Po niecałym roku wypada mi jedna z fajek za każdym razem jak się auto wyżej zakręci. Szkoda kasy, najlepiej dołożyć do orginałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Co do JCauto to sie podpisuje pod tym. A co do srub... czy przy wysokiej kompresji jest sens stosowania mocnych, nie "seryjnych" srub?? czy tylko przy turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Tylko pod Turbo takie mocne sroby np ARP, no chyba że będziesz mieć Stopien spręzania z 20:1 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Działaj działaj i niezapomnij o zaworach i gniazdach - SR20 wyjątkowo dobrze reaguje na ten zabieg. A jak to się ma np. do późniejszego wstawienia suszarki. Wszystko będzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Pod suszarkę będziesz musiał odprężyć silnik... np po przez nizsze tłoki. Co do modyfikacji gniazd i zaworów to jest uniwersalny zabieg i poprawi osiągi w N/A i Turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Nie daje sie nowych śrub tylko mierzy ich długość-nie moze przekroczyć rozmiaru 158,2 mm. jeśli sa krótsze jak najbardziej nadaja sie do zastosowania-a jak uczy doświadczenie lepsze uzywane oryginały niz najlepsza podróbka z JC:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.